וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילפריד זאהה נגד דייויד מויס: פרק ב' בסכסוך

על פי דיווחים, הקשר נטש בזעם את משרדי מנצ'סטר יונייטד לאחר שגילה כי המאמן הטיל וטו על השאלתו לקבוצה אחרת

ווילפריד זאהה היה הנדוניה של אלכס פרגוסון לדייויד מויס. הרכש האחרון של פרגי הפורש הצטרף לסגל של אלופת אנגליה אחרי שהעלה את קריסטל פאלאס לפרמיירליג וציפה להפגין את כישוריו גם באגפים באולד טראפורד, אך בפועל שותף רק בשני משחקי ליגה, ל-28 דקות בלבד. באנגליה נפוצה שמועה על רומן שניהל עם הבת של מויס, בגינו החליט המאמן למחוק אותו. עכשיו נפתח פרק חדש בסכסוך.

האם זאהה נופה מהסגל כי שכב עם הבת של מויס?

ווילפריד זאהה שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מיואש ומתוסכל. ווילפריד זאהה/GettyImages

על פי אתר "גול", זאהה נטש בזעם את משרדי המועדון ביום חמישי, לאחר שגילה כי מויס הטיל וטו על עסקת השאלה שלו לאחת מקבוצות הפרמיירליג (ניוקאסל, קרדיף סיטי ו-ווסט ברומיץ' היו המועמדות לצרפו).

הקשר בן ה-21 התחנן לצאת להשאלה על מנת לחזור לכושר ולזכות בזמן משחק, אך נתקל בסירוב ולכן יצא במהלך הפגישה. מבחינתו הייתה זו הפתעה גמורה, שכן מויס היה זה שהמליץ לו בכמה התבטאויות פומביות, לעבור לחצי עונה לקבוצה אחרת.

על פי הדיווחים, מויס שינה את דעתו בעקבות ריבוי הפציעות בסגל של מנצ'סטר יונייטד. הקבוצה תחסר במשחק מול צ'לסי את ויין רוני ורובין ואן פרסי, כשגם אשלי יאנג עדיין בספק בגלל בעיות בכתף ונאני סובל מפציעה בשריר הירך האחורי.

אנשי יונייטד הבהירו כי הקבוצה תבחן את העניין פעם נוספת לקראת סוף החודש, וזאת אם תצליח לצרף שחקן אחר. אבל את זאהה זה לא מעניין. את התסכול שלו הוא כבר לא יכול להסתיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully