וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: זאהה נופה כי שכב עם הבת של מויס?

אלופת אנגליה מקרטעת והספקולציות לגבי אי שיתופו של הרכש מקריסטל פאלאס לא פוסקות. זאהה הגיב: "שמועות ילדותיות"

מנצ'סטר יונייטד הפסידה בשני משחקי הליגה האחרונים, כולל תבוסה 4:1 בדרבי למנצ'סטר סיטי, ובאופן כללי מקרטעת תחת הדרכתו של דייויד מויס. היורש של אלכס פרגוסון לא מוצא את ההרכב המתאים, ואלה שקיבלו ממנו את ההזדמנות היו רחוקים מלהרשים. אשלי יאנג לא פוגע, אנטוניו ולנסיה מתעורר לפרקים, אנדרסון דורך במקום ושינג'י קגאווה רק מחכה לחזור לדורטמונד. כולם קיבלו צ'אנס בליגה, פרט לאחד: ווילפריד זאהה.

ווילפריד זאהה שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
עם הבת של הבוס? ווילפריד זאהה/GettyImages

שחקן הכנף שנרכש מקריסטל פאלאס והיה למעשה הרכש האחרון של פרגוסון, לא קיבל ולו דקת ליגה אחת העונה, כשרק פעמיים הוא נכלל בסגל. מתחריו על המקום בהרכב ממשיכים לאכזב, ובקרב אוהדי מנצ'סטר יונייטד עולה השאלה מדוע זאהה לא משחק. בימים האחרונים נפוצו שמועות שאולי נותנות מענה לכך, ולפיהן זאהה בן ה-20 לא בסגל כי נתפס במיטה עם לא פחות ולא יותר מאשר הבת של מויס.

השמועות התפשטו במהרה בטוויטר וזרמו לכמה וכמה אתרים, כשהשחקן עצמו מיהר להכחיש כי קיימת מערכת יחסים כלשהי וצייץ: "שמועות מטופשות, ילדותי". במנצ'סטר יונייטד לא הגיבו לשמועות.

זאהה כבש שער במשחק של הקבוצה הצעירה של יונייטד נגד בולטון, אבל לא יצא עם הסגל הבוגר למשחק באוקראינה נגד שחטאר דונייצק, כמו גם ריו פרדיננד.

אגב, לורן מויס, הבת של המנג'ר, 19, היא שחקנית כדורגל בעצמה המשתייכת לקבוצת הבנות של פרסטון נורת' אנד. את האוהדים זה פחות מעניין, והיא כבר הפכה לכוכבת בטוויטר, כולל חשבון מזויף על שמה שנפתח ומתייחס לפרשה האחרונה. לורן הספיקה לתפוס כותרות בעונה שעברה, כשצייצה אחרי הדרבי מול ליברפול בתגובה לחגיגה המופרזת של לואיס סוארס מול מויס: "אני מופתעת שאבא שלי לא נגח בסוארס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבא כועס? לורן מויס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully