וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "מלבד התקרית בהונגריה, ביני לגוטמן לא היה כלום"

17.1.2014 / 13:34

אלמוג כהן מגיב לחשיפת הדוח של אלי גוטמן בוואלה! ספורט, בו דובר על "מתח בין שחקנים לצוות": "כשהייתי בתחילת הקמפיין האווירה הייתה מצויינת, לא היו בעיות. אחרי התקרית זומנתי פעמיים. לא יודע למי הוא התכוון"

צילום ועריכה: קובי אליהו

"אחרי התקרית לפני הונגריה גוטמן זימן אותי פעמיים, פעם אחת למשחק מול רוסיה, ופעם שניה לסגל של הישראלים שהתאמנו בחודש פברואר לקראת פורטוגל. מלבד העימות ההוא, לא היה כלום בנינו. דיברנו אחר כך והכל היה בסדר. כשהייתי בתחילת הקמפיין האווירה הייתה מצויינת, לא היו בעיות. אין לי מושג לאילו שחקנים הוא התכוון בדוח. עברתי את התקופה שבה הייתי מגיב לכל דבר. אני מתאמן ועובד חזק". כך אמר שחקן נבחרת ישראל ואינגולשטאט הגרמנית, אלמוג כהן, זאת בעקבות חשיפת הדוח של המאמן הלאומי אלי גוטמן בוואלה! ספורט, שרמז לניפויו של הקשר מהסגל בעקבות מה שהוגדר כ"מתח בין שחקנים לצוות המקצועי והניהולי" וכן כ"השפעה שלילית על חדר ההלבשה".

הדברים הללו של כהן, שהגיב לראשונה לציטוטים בדוח, מצטרפים לדבריהם של שחקנים אחרים בנבחרת, שטוענים כי "חשיפת הדוח מסוכנת ועשויה לגרום לבעיות בקמפיין הקרוב". כהן הוסיף ואמר: "עברתי חצי עונה מצוינת עד הפציעה ושימשתי כקפטן הקבוצה. כרגע אני מתרכז באיך להשתפר".

חשיפת וואלה! ספורט: הדו"ח של אלי גוטמן

"חשיפת הדו”ח מסוכנת, אבל יודעים לאן גוטמן כיוון”

אלי גוטמן אושר רשמית כמאמן הנבחרת לעוד קדנציה

שחקן נבחרת ישראל אלמוג כהן מול שחקן נבחרת יוון גיורגוס קראגוניס. ברני ארדוב
"אני רק יכול לשער לאילו שחקנים הוא התכוון בדוח". אלמוג כהן/ברני ארדוב

כזכור, חשיפת הדוח שהגיש גוטמן לאבי לוזון יצרה סערה במסדרונות ההתאחדות לכדורגל, אבל גם בקרב השחקנים שהחליטו להגיב לדברים שכתב המאמן. בקרב השחקנים נשמעה דעה דומה, לפיה גוטמן שכתב בדוח: "הנבחרת הייתה מלאה במשחקי אגו וכבוד... לא היה מדובר רק (במתח) בין השחקנים עצמם אלא גם בין השחקנים לצוות המקצועי והניהולי. בתחילת הדרך היו שחקנים שהייתה להם השפעה שלילית ואלה מצאו עצמם מחוץ לסגל", כיוון לכהן (פתח במשחק השני בקמפיין מול רוסיה) וייתכן שגם לבן שהר, על אף שלא שותף במשחק הפתיחה מול אזרבייג'אן ונכנס רק כמחליף מול רוסיה. כזכור, אותם שחקנים טענו כי לא זכור להם שכהן (השועה לפני משחק ידידות מול הונגריה) ושהר עוררו בעיות בחדר ההלבשה, וייתכן שגוטמן "בחר שעיר לעזאזל".

גוטמן מתכוון למנות את עוזר המאמן באופן רשמי רק במהלך החודש הבא. הסיבה לכך היא השתהות של יוסי אבוקסיס בעניין עתידו בעונה הבאה. אבוקסיס מעוניין להתרכז במאבקי ההישרדות עם בני יהודה, ויוכל לקבל החלטה מושכלת יותר רק בעוד מספר שבועות. רק אם אבוקסיס יסרב, גוטמן יבחן אפשרות לצרף מועמדים אחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully