וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התקרית עם מאריץ': פניני נקנס ב-13 אלף יורו

17.1.2014 / 15:28

הפורוורד תפס את אשכיו של סנטר קובאן ונענש. סיפוק במכבי תל אביב מטייריס רייס. בלו: ”הוא עובד קשה כל יום ולא מחפש תירוצים"

עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב התקשתה אמש (חמישי) לאורך רוב המשחק מול ז'לגיריס הליטאית, אולם הצליחה להשיג ניצחון שלישי ברציפות בשלב הטופ 16 ביורוליג, כשניצחה את ז'לגיריס הליטאית בתוצאה 87:78. היה זה הניצחון ה-13 ברציפות של הצהובים בכל המסגרות.

לפני המשחק המתינו מספר אוהדי מכבי בכפור הליטאי וקיבלו את שחקני הקבוצה עת ירדו מהאוטובוס בקריאות עידוד ואבוקות. לאחר היכולת המגומגמת של הצהובים במחצית הראשונה העיר המאמן דיוויד בלאט לשחקנים בחדר ההלבשה: "תלחמו יותר על הריבאונד, תילחצו יותר, תעשו הגנה טובה יותר".

בתוך כך, גיא פניני ספג היום עונש בעקבות תפיסת האשכים של סנטר לוקומוטיב קובאן אלכס מאריץ'. ביורוליג הודיעו שהשחקן ייקנס ב-13 אלף יורו בשל סעיף של "פעולה אגרסיבית".

מכבי תל אביב ניצחה 78:87 את ז'לגיריס קובנה

פתאום יש על מי לסמוך: האוזמן מנתח את ניצחון מכבי ת"א

שחקני מכבי תל אביב טייריס רייס, אלכס טיוס. GettyImages
האיש של הצהובים. רייס/GettyImages

במכבי תל אביב מרוצים מהיכולת שמציגים יוגב אוחיון וטייריס רייס. כזכור, בחודשים האחרונים נלחמו בהנהלה על השארתו של טייריס רייס, וסברו כי היד הקלה על ההדק שנקט בלאט כלפי רייס, קרי, הורדתו מהמגרש במהירות לאחר כל טעות, מקשה על התאקלמותו. בהנהלה סברו כי יש להקנות לו ביטחון על ידי דקות יציבות. בלאט סבר כי יש להחליפו ואף נבדקו מאחורי הקלעים מספר מועמדים. אולם לאחר שהוחלט להשאירו, בשבועות האחרונים נעשו אף שיחות בין רייס לבין ניקולה וויציץ', וכמו בין רייס לבין חלק משחקני הקבוצה. בעקבות השיחות הללו, רייס הדגיש כי כי "שיניתי את הגישה שלי. חשוב שאעשה הגנה ואנצל כל דקה על המשחק".

על פי המשחקים האחרונים, נראה כי השיחות עימו אכן תרמו לשחקן. אמש סיים הגארד האמריקאי את המשחק עם 20 נקודות. רייס אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק נהדר, נלחמנו חזק וכרגיל לא ויתרנו. במחצית הראשונה היה לנו קשה ונתנו להם לעשות את כל הדברים שהם יודעים, אבל בחצי השני הראינו מה אנחנו שווים והחזקנו אותם על 32 נקודות. באנו מחויבים לניצחון ועשינו את זה. אני כל כך שמח לנצח בפעם הראשונה באולם הזה, מאוד קשה לצאת מכאן עם ניצחון, זה אושר גדול. נמאס לי מכל ההפסדים שהיו לי כאן עם ריטאס. יוגי היה נפלא, עשה דאבל דאבל כמו גדול. המאמן מריץ את שנינו בתקופה האחרונה וזה כיף, הסתגלנו לזה יפה, זה עוזר לנו לרוץ, להניע יותר מהר את הכדור ולהגיע למצבים טובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פורוורד מכבי תל אביב דייויד בלו. מגד גוזני
מרוצה מרייס. בלו/מגד גוזני

דייויד בלו הוסיף: "לאחר המחצית הראשונה עשינו התאמות, בסופו של דהר שיחקנו כקבוצה בשני צידי המגרש. שיחקנו עם כל הלב וזה גם המרקם ממנו מורכבת הקבוצה. פתחנו היטב את שלב הטופ 16. אבל זו רק ההתחלה. מצפים לנו עוד הרבה משחקים בשלב הזה. נמשיך לעבוד קשה עד שנממש את המטרה שלנו: להעפיל אל שלב שמונה הגדולות?.

בלו החמיא לרייס: "רייס היה נהדר. הוא אדם בוגר שעובד כל יום קשה, ולא מחפש תירוצים. בנוסף עושה רושם שרייס מאוד אוהב לשחק מול קבוצות ליטאיות?.

בתוך כך, כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, ג'ייק כהן יעזוב את מכבי תל אביב, בתחילת שבוע הבא ישוחרר כהן רשמית מהקבוצה ויעבור לראשון לציון עד תום העונה. זאת למרות כי המאמן דיווד בלאט מתנגד למהלך ומנסה להיאבק בהחלטת ההנהלה.

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך החוצה. ג'ייק כהן/ברני ארדוב

מהצד השני, מאמן ז'לגיריס, שחקן העבר שאוליוס שטומברגאס, נשמע מאוכזב: "שיחקנו מול קבוצה חזקה ומנוסה. יש למכבי סגל עמוק. הם מנצלים טוב גם את שחקני הספסל שלהם. שאראס פצוע בגב ובגלל זה הוא לא שותף. היה לנו חסר אוויר בסיום כי השחקנים הצעירים שלנו לא רגילים לשחק כל כך הרבה במשחק כזה. אבל אני שמח לדרך שהם שיחקו הלילה. הם נתנו הכל על המגרש".

ג'סטין דנטמון הוסיף: "זה מעצבן כי אנחנו שונאים להפסיד ככה. פשוט. הפסקנו לשחק את המשחק שלנו והאטנו את הקצב. במחצית הראשונה המשחק היה מאוד טוב, יצרנו מצבים ומכבי לא הצליחה לעצור אותנו. אבל מכבי היא קבוצהטובה ברגעי הקלאץ', בזמן שאנחנו מצידנו פספסנו את הזריקות".

(עדכון ראשון: 9:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully