וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה השאלתו של ג'ייק כהן למכבי ראשון לציון

17.1.2014 / 16:00

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הפורוורד שלא קיבל הזדמנות במכבי תל אביב, יסייע לכתומים עד תום העונה

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חודשים ספורים בלבד לאחר שהגיע למכבי תל אביב כתגלית מבטיחה, סוכמה היום (שישי) העברתו של ג'ייק כהן למכבי ראשון לציון בהשאלה עד לתום העונה. כהן (2.08, 23) לא הצליח להשתלב עד כה בסגל של הצהובים, מיעט לקבל דקות משחק וכשקיבל אותן לא הצליח לנצלן. מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט התעקש להשאירו בסגל הקבוצה, אך לבסוף התרצה, בעיקר בגלל האילוץ של הקבוצה להותיר שני שחקנים מחוץ לסגל בכל משחק.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט לצד ג'ייק כהן. ברני ארדוב
ימצא את דרכו דווקא בראשון? כהן עם בלאט/ברני ארדוב

עבור ראשון לציון מדובר בחיזוק משמעותי שעשוי לשנות לא מעט בעונה החלשה ממנה היא סובלת עד כה. הכתומים ממוקמים במקום האחד לפני האחרון בטבלה, ועדיין מנסים למצוא את דרכם תחת מאמנם החדש, צביקה שרף. כהן יצטרף לדניאל איידן, איגור נסטרנקו וג'יימס תומאס מתחת לסלים, ויקווה לסייע לקבוצה לצאת בצורה מוצלחת ממאבקי ההישארות.

הפורוורד סיים ארבע שנים מלאות במכללת דייוידסון, במהלכן נבחר פעמיים לשחקן השנה בקונפרנס שלו. בשנתו הראשונה במכללה הפך לפרשמן הראשון מאז סטפן קרי שמוליך את הקבוצה בנקודות, כשהעמיד ממוצעים של 13.3 נקודות. בעונתו האחרונה כסיניור העמיד ממוצעים של 14.9 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-1.6 חסימות למשחק. אחרי שלא נבחר בדראפט האחרון ב-NBA, כהן ניסה להתקבל ל-NBA, התאמן בשורות שארלוט בובאקטס, ואף שיחק מעט בליגת הקיץ במדי פיניקס.

על אף שנראה טוב במשחקי ההכנה, כהן לא הצליח לקבע את מעמדו ברוטציה של מכבי תל אביב. בליגת העל הוא שותף רק ל-8.4 דקות בממוצע בעשרה משחקים וקלע 3.5 נקודות והוסיף 1.2 ריבאונדים. משחקו הטוב ביותר היה מול מכבי אשדוד בסיבוב הראשון, אז קלע 13 נקודות ב-17 דקות. ביורוליג שותף כהן רק בשני משחקים, בהם קיבל 5.5 דקות בממוצע.

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. מגד גוזני
חיזוק משמעותי. שרף/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully