וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן מתקרב למכבי ראשון לציון

16.1.2014 / 16:59

המתאזרח שלא זכה לקרדיט רב במכבי ת"א צפוי לעבור בהשאלה לכתומים כבר בסופ"ש, אף שבלאט מעוניין בהישארותו

ניב אהרונסון

ג'ייק כהן מתקרב למעבר למכבי ראשון לציון. הקבוצה מעיר היין, שתפגוש הערב (חמישי) את הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל, פנתה לצהובים על מנת לקבל את המתאזרח בהשאלה עד לסיום העונה, ובמועדון, שם מעוניינים להפסיק את המצב בו בכל משחק בליגה לא מתלבשים שני שחקנים, צפויים לאשר את העסקה אחרי המשחק בקובנה הערב. מי שמתנגד לשחרורו של כהן הוא המאמן דיוויד בלאט, שמעוניין לראות את השחקן מתפתח בקבוצה, אך ככל הנראה השחקן יושאל בכל מקרה.

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יתחשל בעיר היין? ג'ייק כהן/ברני ארדוב

כהן (2.08, 23) סיים ארבע שנים מלאות במכללת דייוידסון, במהלכן נבחר פעמיים לשחקן השנה בקונפרנס שלו. בשנתו הראשונה במכללה הפך לפרשמן הראשון מאז סטפן קרי שמוליך את הקבוצה בנקודות, כשהעמיד ממוצעים של 13.3 נקודות. בעונתו האחרונה כסיניור העמיד ממוצעים של 14.9 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-1.6 חסימות למשחק. אחרי שלא נבחר בדראפט האחרון ב-NBA, כהן ניסה להתקבל ל-NBA, התאמן בשורות שארלוט בובאקטס, ואף שיחק מעט בליגת הקיץ במדי פיניקס.

על אף שנראה טוב במשחקי ההכנה, כהן לא הצליח לקבע את מעמדו ברוטציה של מכבי תל אביב. בליגת העל הוא שותף רק ל-8.4 דקות בממוצע בעשרה משחקים וקלע 3.5 נקודות והוסיף 1.2 ריבאונדים. משחקו הטוב ביותר היה מול מכבי אשדוד בסיבוב הראשון, אז קלע 13 נקודות ב-17 דקות. ביורוליג שותף כהן רק בשני משחקים, בהם קיבל 5.5 דקות בממוצע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully