וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב-מ.ס אשדוד: יצחקי מחוץ לסגל האלופה

17.1.2014 / 14:19

החלוץ נפצע במפשעה, אלברמן ומיכה מועמדים להרכב (ש', 17:00, ספ' 1). כפי שפורסם, השחקנים קיבלו מענקים שווים. בקל צפוי לפתוח בהרכב

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 50. 10:29 למכבי תל אביב, 11 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשמכבי תל אביב מארחת: 3:16 לטובתה, עוד 3 תיקו.

* אשדוד עם שישה הפסדים רצופים למכבי תל אביב בחוץ, ועם מאזן שערים של 15:2 בששת המשחקים האלה.

* הניצחון האחרון של אשדוד על מכבי תל אביב בחוץ היה באיצטדיון רמת גן בנובמבר 2004 – 1:0 משער עצמי של משה מישאלוב.

* שנה קודם לכן, באוקטובר 2003, אשדוד השיגה את הניצחון האחרון על מכבי תל אביב בבלומפילד, שוב 0:1, הפעם משער של שי הולצמן.

* זו הפעם השנייה העונה שבה מכבי תל אביב מגיעה למשחק בית אחרי הפסד בחוץ בו ספגה שלושה שערים. בפעם הקודמת היא אירחה את מכבי פתח תקוה - ולא ניצחה.

* אשדוד תצטרך לשים עין במיוחד על ברק יצחקי, שלוהט מולה – יש לו 7 שערים נגדה, במקום הראשון מבין שחקני הסגל של מכבי תל אביב.

* ניר קלינגר אימן 6 פעמים נגד מכבי תל אביב. הוא הפסיד 4 משחקים, ניצח אחד וסיים אחד בתיקו (העונה עם אשדוד במחזור 5). מאזן השערים שלו מול הצהובים: 14:6.

* למכבי תל אביב 92.5 אחוזי הצלחה בבית. סתם שתדעו.

לאתר דריבליסט

דויד סולארי ירו בלו מ.ס. אשדוד חוגגים שער. יוסי ציפקיס
רצף של שישה הפסדי חוץ למכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

מפתחות והכנות - מכבי תל אביב

המוליכה מכבי תל אביב, שספגה בשבוע שעבר הפסד כואב בקרית שמונה, תנסה לחזור למסלול הניצחונות, כשתארח בבלומפילד את מ.ס. אשדוד שנמצאת בכושר טוב בחודש האחרון. הצהובים ניסו לשדר במהלך השבוע אווירה של 'עסקים כרגיל' למרות ההפסד, אולם נדמה שבאימונים נרשמה דריכות מיוחדת לקראת המשחק. המאמן פאולו סוזה שוחח עם שחקניו על הטעויות שעשו בקרית שמונה, בייחוד בכל הנוגע למשחק ההגנה של הקבוצה. סוזה כיוון את דבריו גם לסגירות של שחקני החלק הקדמי של הקבוצה וכמובן לטעויות שביצעו שחקני חוליית ההגנה.

סוזה שתיכנן ממילא לבצע מספר שינויים בהרכב, יאלץ להסתדר ללא החלוץ ברק יצחקי שסובל מפציעה במפשעה ולא ייכלל בסגל. יצחקי יחמיץ בכל מקרה גם את המשחק הבא ברמת השרון בשל צבירת כרטיסים צהובים. בהיעדרו של יצחקי צפויים טל בן חיים, דור מיכה וראדה פריצה לפתוח בחלק הקדמי, אם כי גם עומרי אלטמן ומונס דאבור עשויים לבוא בחשבון. עומרי בן הרוש צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי, כאשר גל אלברמן שלא שיחק בקרית שמונה בשל מחלה, צפוי לשוב להרכב ולפתוח עם דן אינבינדר בקישור.

שחקני הסגל שמחו לגלות במשכורות חודש ינואר חלק מהמענק הכספי בו זכו מהקבוצה, עבור קמפיין שלב הבתים המוצלח בליגה האירופית. כפי שפורסם, חולקו מענקים זהים לכל השחקנים, ללא הבדלים של וותק או גובה חוזה וזאת בהתאם להסכם אליו הגיע הקפטן שרן ייני עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף. שחקני האלופה צברו 11 נקודות בשלב הבתים ובתוספת מענקי עלייה לשלב הבתים עצמו, הגיע הבונוס לכל שחקן לגובה של כ-34 אלף דולרים. על פי הסיכום, במשכורת ינואר קיבלו השחקנים 20 אלף דולר והשאר יוענק להם בסיום העונה.

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי עם מאמנו פאולו סוזה. ברני ארדוב
סוזה יצטרך להסתדר בלעדיו הפעם. יצחקי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות - מ.ס. אשדוד

מ.ס. אשדוד נמצאת בתקופה טובה, עם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, דבר שהקפיץ את הקבוצה עד למקום השביעי עם 25 נקודות, מרחק ארבע נקודות בלבד מבני סכנין שנמצאת במקום השלישי. בטרם ימשיכו באשדוד לפנטז על כרטיס לאירופה, רוצים במועדון להשיג את היעד אותו הציבו לעצמם והוא הגעה לפלייאוף העליון. אבל מחר תגיע הקבוצה לבלומפילד, לשחק נגד האלופה והמוליכה מכבי תל אביב. שתי הקבוצות תיפגשנה שוב, הפעם באשדוד, בעוד 10 ימים במסגרת גביע המדינה.

"במשחקים כאלה צריכים לשמור על העקרונות שלנו", אמר המאמן ניר קלינגר לקראת המשחק. "נצטרך להיות טובים ומרוכזים מאוד כי משחק חוץ מול מכבי תל אביב הוא המשחק הכי קשה בליגה. הסגל שנבנה במכבי הוא סגל שאין לו כמעט נקודות תורפה והם קבוצה חזקה ומאורגנת, אז נצטרך להיות במיטבנו כדי להוציא תוצאה טובה בבלומפילד שזה יהיה בונוס עבורנו".

קלינגר יחסר את הקשר אלכסנדר דוידוב, שנמצא אמנם בכושר נפלא לאחרונה, אך צבר חמישה כרטיסים צהובים ולא יוכל לשחק. מי שימלא את מקומו הוא רועי בקל, שבעצמו ריצה עונש הרחקה בשבוע שעבר וכעת יעמוד לרשות המאמן. קלינגר עדיין מתלבט לגבי שתי עמדות, כאשר עמירן שקלים וג'ואון אושאניווה מתחרים על עמדת המגן השמאלי וגם גיא צרפתי וגדי קינדה נאבקים על מקום בקישור. אופציה נוספת עשויה להיות הסטתו של מיכאל סירושטן לקישור ואז ישראל ראש ישוב לעמדת הבלם.

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
"במשחקים כאלה צריכים לשמור על העקרונות שלנו". ניר קלינגר/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: ערן זהבי

ממשחק למשחק גוברת ההנחה שמכבי תלויה יותר ויותר בכושרו של זהבי וביכולתו לבוא לידי ביטוי בחלק הקדמי. זהבי נסגר הרמטית על ידי מגני קרית שמונה והתוצאה הייתה בהתאם. בבלומפילד, לעיני הקהל הביתי, זהבי משחק היטב. מחר בהיעדרו של ברק יצחקי הפצוע, יצטרך זהבי לחזור ליכולת שהעניקה לו את תואר השחקן המצטיין לשנת 2013 ולסחוף את הקבוצה לניצחון מול יריבה עיקשת שתבוא לעשות למכבי תל אביב חיים קשים.

מ.ס אשדוד: דויד סולארי

ההפסד של מכבי תל אביב לקרית שמונה, הוכיח שהצהובים ובמיוחד שחקני ההגנה שלה, פגיעים ואינם חסינים מטעויות וספיגת שערים. סביר להניח שאשדוד תסתגר ותנסה לעקוץ במתפרצות או מצבים נייחים וכאן יבוא תפקידו של סולארי לידי ביטוי. אם הקשר הארגנטינאי יוכל לחקות את ברק בדש, אשדוד עשויה לעשות את הסנסציה של המחזור ולצאת מבלומפילד עם נקודות חוץ נדירות.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פורח בבלומפילד. זהבי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, דן איינבינדר (מהראן ראדי), גל אלברמן, ערן זהבי, טל בן חיים, דור מיכה, ראדה פריצה (מונס דאבור)

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, מיקי סירושטן (ישראל ראש), עמירן שקלים (ג'ואון אושאניווה), רועי בקל, חאתם עבד אלחמיד, גדי קינדה (גיא צרפתי, מיכאל סירושטן), בנצי מושל, דויד סולארי, ירו בלו.


מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully