וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מענקים שווים לכל שחקני הסגל בשלב הבתים

30.9.2013 / 15:38

שרן ייני וג'ורדי קרויף סיכמו כי השחקנים יקבלו מענקים לפי צבירת הנקודות בליגה האירופית. מיטרוביץ' עשוי לפתוח בבורדו

one

מכבי תל אביב תמריא מחר (שלישי) בבוקר לצרפת לקראת משחקה נגד בורדו ביום חמישי, במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית. הצהובים, שנמצאים במומנטום מצוין בליגת העל ומדורגים במקום הראשון עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות, ינסו להביא את אותה יכולת גם לזירה האירופית ולהשיג תוצאה טובה, במטרה לשפר עמדות בקרב על העלייה לשלב הבא.

אחרי שהקבוצה, וגם השחקנים, קיבלו מענקים כספיים על עצם ההעפלה לשלב הבתים, תזכה כמובן האלופה למענקים נוספים עבור כל תיקו או ניצחון בשלב הבתים. התיקו הביתי שהושג מול אפואל ניקוסיה הכניס לקופת המועדון 100 אלף יורו, כאשר ניצחון יהיה שווה מענק כפול, 200 אלף יורו.

לוואלה! ספורט נודע כי במועדון הוחלט על חלוקת מענקים כספיים לשחקנים עבור צבירת נקודות בשלב הבתים, כאשר על פי מה שסוכם עם ההנהלה, המענקים יהיו זהים לחלוטין לכל שחקני הסגל וזאת ללא קשר לגיל השחקן, מעמדו בקבוצה או גובה חוזהו השנתי.

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף יחד עם ג'ק אנגלידיס. אדריאן הרבשטיין
שיתוף פעולה בין הצוות המקצועי לשחקנים. קרויף וג'ק אנגלידיס/אדריאן הרבשטיין

מי שיזם את העניין היה הקפטן שרן ייני, שפנה למנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והשניים סיכמו על הדבר. בין השאר, נקבע כי השחקנים יקבלו מענקים מדורגים, בצבירת חמש נקודות, תשע נקודות וכן הלאה. על העפלה לשלב הבא מהמקום השני יזכו השחקנים לבונוס נוסף ואם יפתיעו הצהובים של סוזה, ויסיימו את בית ו' במקום הראשון, המענק יגדל עוד יותר. בכל מקרה מדובר בסכומים של כמה אלפי דולר לכל שחקן, כך שהשחקנים יודעים שהמשחקים בליגה האירופית לא נועדו למען ההשתפות בלבד. הענקת הבונוסים הכספיים גם מלמדת על רצונות הצוות המקצועי והנהלת המועדון לנצח ולהצליח בכל החזיתות.

הקבוצה ערכה היום (שני) אימון נוסף, כחלק מההכנה למשחק. כמו שנהג בשבועיים האחרונים, המאמן פאולו סוזה לא תירגל הרכב והשחקנים כבר מודעים לכך שכל האופציות פתוחות וכולם יכולים למצוא עצמם בהרכב. סביר להניח שחלק מהשחקנים שלא פתחו או שותפו בניצחון על עירוני קרית שמונה בשבת, דוגמת ראדה פריצה, גל אלברמן ומהראן ראדי, יקבלו הפעם את חולצת ההרכב. סוזה עשוי לעבות את מרכז הקישור ובמצב כזה קיימת אפשרות שיפתח עם אלברמן, ראדי וניקולה מיטרוביץ', כאשר ערן זהבי שוב יתופקד בעמדה קדמית יותר. לקבוצה נותרו עוד שלושה אימונים עד המשחק ואולי בהם תתבהר תמונת ההרכב.

המגן הספרדי מאנה, שסובל עדין מפציעה בברכו, לא התאמן היום ואינו נמצא בתמונת הסגל למשחק, כך שעומרי בן הרוש צפוי המשיך ולקבל קרדיט בעמדת המגן השמאלי.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully