וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי מציגה: רפיון הגנתי, לברון עצבני, אודן מתרגש

ההיט ספגו עוד הפסד מביך וג'יימס מרגיש ש"הקול שלי אבד", אודן חגג קאמבק: "זה נהדר". קיובן מבקש מסטרן: תן לי קנס אחרון לפני שאתה עוזב

מיאמי לא סתם הפסידה הלילה (בין רביעי לחמישי) לוושינגטון החלשה. האלופה בשנתיים האחרונות רשמה הפסד שלישי ברציפות, אחרי שכבר פיגרה ב-30 הפרש מול הוויזארדס במחצית הראשונה, מול קבוצה שניצחה רק פעם אחת העונה ב-15 ניסיונות יריבות עם מאזן חיובי. זה ההפסד השמיני העונה (מתוך 11) למיאמי לקבוצות עם מאזן שלילי. גולדן סטייט ואינדיאנה הן שתי הקבוצות עם מאזן מנצח שהצליחו לגבור העונה על מיאמי.

לברון ג'יימס, מיאמי היט. Rob Carr, GettyImages
מזלזלים, ומשלמים את המחיר. מיאמי/GettyImages, Rob Carr

אין ספק שזה עניין של מוטיבציה, שהתבטאה בהגנה עלובה של שחקני ההיט. "אין מצב שנספוג 70 נקודות במחצית הראשונה, 43 נקודות ברבע הראשון, ב-77 אחוז מהשדה, זה פשוט לא יכול לקרות", אומר לברון ג'יימס, "זה לא עניין פיזי, זה מנטלי. אולי זו עייפות מנטליות, או חוסר ריכוז. אנחנו חייבים לטפל בזה. זה מבחן טוב עבורנו. אנחנו אוהבים את המשבר הזה. הקול שלי נעלם, לעזאזל, ואני צריך למצוא אותו מחדש".

האטרקציה של מיאמי הלילה הייתה החזרה של גרג אודן, ששיחק לראשונה זה ארבע שנים, מאז דצמבר 2009 (בסך הכל 1,502 ימים בחוץ). אבל הלילה, עם שתי ברכיים חבושות היטב, אחרי שמיאמי שחררה את ג'ואל אנתוני, אודן עלה לפרקט, ואת סל השדה הראשון שלו סיפק בדאנק, אחרי ריבאונד התקפה וסחיטת עבירה, הכל ב-30 השניות הראשונות. "צחקתי, זה תמיד ככה, את הסל הראשון שלו הוא מטביע", אמר לברון.

"רק מוקדם יותר היום המאמן אמר לי שאוכל לשחק, ואני שמח שקיבלתי את ההזדמנות", אמר אודן, "זה הרגיש נהדר, הכי חשוב זה שאני משפר את הקשר עם החברים שלי לקבוצה. הייתי פה הרבה זמן, אבל לפעמים כשאתה לא משחק, אתה לא מרגיש חלק מהקבוצה".

גרג אודן, מיאמי היט. Rob Carr, GettyImages
דאנק, ריבאונד התקפה וסחיטת עבירה, והכל ב-30 השניות הראושונת. אודן/GettyImages, Rob Carr

הבעלים של דאלאס מארק קיובן מבקש מדייויד סטרן: תן לי קנס אחרון לפני שאתה עוזב. הקומישינר סטרן יעזוב את תפקידו ב-1 בפברואר, וקיובן, שספג במהלך הקדנציה שלו 19 קנסות מהנהלת ה-NBA (מתוכם 13 על ביקורת פומבית נגד השופטים), גם הלילה הלך על הפרקט, ורדף אחרי השופטים וביקר אותם. "דיברנו על זה הרבה", הוא אומר בחיוך, "אני חייב לקבל קנס אחרון לפני שהוא פורש".

קיובן שילם 1.8 מיליון דולר במהלך 14 שנותיו כבעלים של דאלאס, כשהמפורסם שביניהם היה 500 אלף דולר בינואר 2002, כשאמר שלא היה מאפשר לאחד השופטים לנהל מספרה. "יש בינינו מערכת יחסים כפולה", אומר קיובן, "יש את הצד הציבורי, שבו אנחנו חלוקים על ענייני השיפוט, ויש את הצד העסקי, שבו אנחנו מתואמים.

"הוא עשה המון דברים גדולים בליגה. אני מעריך מאוד את זה שדייויד מכבד את החוקים. הוא רצה להפוך את הליגה למצליחה. הוא פחות היה מודאג בנוגע למורשת שלו. הוא יודע שהתוצאות בשטח הן אלה שיישארו אחריו ויגדירו את המורשת שלו".

הבעלים של דאלאס מאבריקס מארק קיובן. Tom Pennington, GettyImages
יודע להעריך את סטרן בצד העסקי. קיובן/GettyImages, Tom Pennington

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully