וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "אגוארו שחקן מהטופ העולמי, נהדר שהוא חזר"

מאמן מנ' סיטי חגג את הקאמבק של החלוץ שחזר מהפציעה וכבש אחרי 47 שניות: "יש לנו העונה קבוצה טובה וחזקה יותר"

במנצ'סטר סיטי חגגו אמש (רביעי) את ה-0:5 המוחץ על בלקבורן במשחק הגומלין של הגביע האנגלי. אולם, הבשורות הטובות עוד יותר מבחינתה של הסיטיזנס הגיעו מכיוונו של סרחיו אגוארו, החלוץ הארגנטינאי שרשם קאמבק אחרי חודש בו היה מושבת בשל פציעה וכבר אחרי 47 שניות התכבד בכיבוש השער הרביעי במשחק. אלברדו נגרדו ואדין דז'קו השלימו את החגיגה עם צמדים.

שחקני מנצ'סטר סיטי סרחיו קון אגוארו, אדין דז'קו חוגגים שער. AP
הקאמבק המושלם. אגוארו חוגג/AP

כשכל שלושת החלוצים שלו כובשים ונראים נהדר, למנואל פלגריני המאמן הצ'יליאני של מנצ'סטר סיטי יש כאב ראש חיובי לקראת ההמשך. פלגריני התייחס לחזרה של אגוארו ולרוטציה הגדולה בחוד ואמר: "בשבילי זו לא בעיה, זו בעיה כשאין לך חלוצים לבחור. אלברו ואדין בכושר טוב כרגע אבל זה היה מאוד חשוב שסרחיו ישחק במשחק הזה. יש עוד הרבה מאוד משחקים העונה כך שאין בעיה לשתף את כולם. אלו חדשות נהדרות עבורנו שאגוארו חזר משום שהוא שחקן מהטופ העולמי והוא מאוד חשוב לקבוצה".

המאמן התייחס לכושר הנהדר בו נמצאת הקבוצה שלו: "חשוב מאוד להמשיך בסגנון המשחק שלנו. אנחנו לא קבוצה שכובשת גול ומתגוננת. זו לא רק פילוסופיית משחק שלי או מה שהמועדון דורש, אנחנו פשוט קבוצה מאוזנת והתקפית.

על המטרות להמשך העונה, אמר פלגריני: "אנחנו עדיין במאבק על כל ארבעת התארים, אבל המטרה שלנו היא לנצח את המשחק הבא. יש לנו כמה שחקנים בטופ העולמי, במיוחד שחקנים שהבאנו בקיץ כמו נבאס, פרננדיניו ונגרדו. זה מדהים שיש לך שחקנים כאלו וזו הסיבה שאנחנו טובים יותר העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully