וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה את בלקבורן 0:5 בגביע

אגוארו שב מפציעה, נכנס כמחליף ומצא את הרשת תוך 47 שניות ב-0:5 של מנצ'סטר סיטי על בלקבורן במשחק הגומלין בגביע

בתחילת החודש, כשסחטה 1:1 ממנצ'סטר סיטי בגביע האנגלי, החלה בלקבורן לפנטז על האפשרות שתצליח להדיח את הענקית שמולה. אלא שהערב (רביעי) החלומות הללו התנפצו לרסיסים, כשסיטי השלימה את העבודה אצלה בבית עם 0:5 מהדהד, והבטיחה לעצמה מפגש מול ווטפורד מליגת המשנה בסיבוב הרביעי. הרגע המרגש של המשחק הגיע בדקה ה-73, אז נכנס למשחק קון אגוארו, ששב לאחר חודש בו היה פצוע, ומצא את הרשת כבר לאחר 47 שניות.

שחקני מנצ'סטר סיטי סרחיו קון אגוארו, אדין דז'קו חוגגים שער. AP
טיול קליל. דז'קו ואגוארו/AP

אחרי שלחצה לאורך כל המחצית הראשונה, הצליחה סיטי סוף סוף לשבור את האורחים, כשדקה בתוך תוספת הזמן מצאה הרמה נהדרת של פרננדיניו את ראשו של אלבארו נגרדו שנעץ מקרוב את הכדור ברשת. בלקבורן קיוותה להתאושש, אבל שתי דקות בתוך המחצית השנייה היא חטפה מכה נוספת. קולארוב שלח כדור עומק טוב, נגרדו ניצל טעות נוראית בהגנה של האנלי שלא הצליח להרחיק ומול איסטווד המחליף לא התקשה לכבוש את השני שלו ושל סיטי במשחק.

המארחים המשיכו לשלוט במשחק, ובדקה ה-67 מצאו את השלישי כשכדור רוחב נהדר של נבאס מצא את דז'קו שירה מקרוב ולא הותיר לשוער האורחים. לא חלפו שש דקות, והאורחים הוציאו עוד כדור מהרשת. אגוארו, שחזר מפציעה לאחר חודש כבש כבר לאחר 47 שניות על המגרש כשבדקה ה-73 לקח כדור של דז'קו, וירה את הרביעי. אם כל זה לא הספיק, הרי שבדקה ה-79 השלים גם דז'קו צמד כשסיים מהלך קבוצתי נאה של המארחים עם נגיעה מוצלחת מקרוב.

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו קון אגוארו כובש מול בלקבורן. GettyImages
בנגיעה אחת רכה. אגוארו כובש בנגיעה הראשונה שלו במשחק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully