וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "היתה טעות לתת לאוזיל את האפשרות לעזוב"

מאמן ריאל מדריד סיפק ציטוט מעניין בנוגע לקשר שנמכר לארסנל. הפייבוריטיות שלו לזכיה במונדיאל - ברזיל וספרד

ריאל מדריד העפילה אמש (רביעי) כצפוי לרבע גמר גביע המלך בספרד אחרי ניצחון חוץ קליל 0:2 על אוסאסונה. במשחקו הראשון אחרי זכייתו בתואר כדור הזהב הנחשק, כריסטיאנו רונאלדו כבש בבעיטה חופשית ואנחל די מריה הוסיף את השני של הבלאנקוס. פאביו קונטראו המגן השמאלי של ריאל חזר לשחק אחרי תקופה ארוכה אבל הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-85 אחרי עבירה גסה על שחקן אוסאסונה.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו (ימין) חוגג שער. AP
עניינים כרגיל. ריאל חוגגת עוד ניצחון/AP

"זה היה משחק קשה אבל אני מרוצה מהניצחון", כך אמר קרלו אנצ'לוטי בסיום המשחק מול אוסאסונה, "מבחינה הגנתית עשינו עבודה טובה, אוסאסונה ניסו לעשות הכול בתחילת המשחק אבל אחרי הגול של רונאלדו זה היה קשה בשבילם", הוסיף המאמן האיטלקי. אנצ'לוטי התייחס לפציעה של אלברטו מוראטה, החלוץ הצעיר שנפגע בעינו השמאלית ואמר: "העין שלו התנפחה אבל זה לא משהו רציני". על החזרה של קונטראו: "היה לו חוסר מזל. אני חושב שמבחינה הגנתית היה לו משחק טוב מאוד. אני מאוד שמח מההופעה שלו וכעת חשוב לתת לו כמה שיותר דקות".

מאוחר יותר היום התראיין המאמן לעיתון "גולף ניוז" וסיפק ציטוט מעניין בנוגע למכירה של מסוט אוזיל לארסנל: "אני חושב שזו היתה טעות מצידנו לאפשר לו לעזוב את הקבוצה. למרות זאת יש לנו חלוצים מצוינים, אבל צריך חיזוק אחרי עזיבת היגואין". המאמן האיטלקי נשאל על הפייבוריטיות שלו לזכות במונדיאל הקרוב, והשיב: "איטליה חלשה יותר עכשיו. הייתי אומר שברזיל וספרד ראשונות".

מי שקיבל מקום בחוד ההתקפה של ריאל במשחק הזה היה חסה הצעיר, ששיחק 68 דקות עד שהוחלף על ידי מוראטה. חסה פרגן לקבוצה שלו ואמר: "אני רואה את הקבוצה משתפרת ממשחק למשחק ואנחנו יכולים להיות טובים בהרבה בעתיד".

מסוט אוזיל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מתגעגעים. אוזיל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully