וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולמן הבהיר לירושלים: "מעוניין לשחק בקבוצה טובה"

14.1.2014 / 23:42

הגארד, שבבירה החליטו על שחרורו, לא נלהב לעבור לאשדוד שרוצה בשירותיו. רביעי (19:20, ספ' 1): האדומים מול באנביט

שחקן הפועל ירושלים חנן קולמן מול שחקני מכבי תל אביב יוגב אוחיון, טייריס רייס. ברני ארדוב
לא מרוצה מהמצב. קולמן/ברני ארדוב

לאחר שרשמה בתחילת השבוע את ניצחון הליגה התשיעי ברציפות, הפועל ירושלים תתמודד מחר בזירה האירופית, כשתארח במלחה את באנביט הטורקית (19:20, ספורט1 HD). הפועל ירושלים פתחה את השלב השני ביורוקאפ עם ניצחון חוץ על לובליאנה, 66:69, ותשאף להמשיך במומנטום גם מול הטורקים החזקים. באנביט פתחה את השלב השני עם ניצחון 85:92 על בודיוולניק קייב.

הטורקים, שסיימו את השלב הראשון במאזן 5:5, נמצאים במקום הראשון בליגה הטורקית וירושלים תצטרך להיזהר במיוחד מארל רולאנד, צ'אק דייויס וסמי מאחיה. באנביט הביסה את מכבי חיפה בשלב הראשון ב-19 נקודות הפרש, והפסידה בשלוש נקודות ברוממה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לאחר צירופו של ברייסי רייט בהפועל ירושלים החליטו לשחרר את חנן קולמן, אך נראה שבפני עזיבתו של השחקן עומדים כמה מכשולים. השחקן, שבו מעוניינת מכבי אשדוד, הבהיר לראשי ירושלים כי הוא מעוניין "לשחק בקבוצה טובה", ולא נלהב לעבור לאשדוד.

קולמן, שמחזיק באזרחות דנית, אף אמר שהוא שוקל לעזוב לדנמרק. השחקן לא זכה לדקות משחק במפגש האחרון של ירושלים מול מכבי ראשון לציון (שגם מעוניינת בשירותיו), ולפי מקורביו "לא מרוצה מהמצב אליו נקלע". בירושלים החליטו שקולמן לא יישאר בקבוצה.

עוד ביורוקאפ: חיפה מול חימקי

  • עוד באותו נושא:
  • חנן קולמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully