וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "משחקים מהסוג הזה יוציאו את הטוב שבנו"

14.1.2014 / 23:04

מאמן מכבי חיפה מתכונן למפגש הקשה ברוסיה מול חימקי (17:30, ספ' 1). קוז'יקרו: "נקווה לחזור עם ניצחון"

מכבי חיפה תתארח מחר (רביעי) במוסקבה כשתפגוש את חימקי מוסקבה החזקה במסגרת המחזור השני בשלב הבתים השני ביורוקאפ (17:30, ספורט 1). הקבוצה של דני פרנקו התאמנה היום ברוסיה לקראת המשחק, כשמורן רוט שחזר לפעילות בניצחון על בני הרצליה ביום ראשון בליגה, צפוי לקבל דקות מוגבלות. בריאן רנדל, שסבל ממחלת הכרון לפני המשחק, צפוי להיות כשיר להתמודדות. בקבוצה מודעים לפערי הרמות בין הצדדים, אך מאמינים כי ניתן לכפות משחק צמוד.

מאמן מכבי חיפה דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
קרב סופר קשה. דני פרנקו/אדריאן הרבשטיין

"אנחנו יוצאים למשחק נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה, כשאנחנו מעודדים מהניצחונות האחרונים", התייחס מאמן חיפה דני פרנקו ליריבה, "אנחנו בתהליך של הבראת הסגל ממחלות ופציעות שונות והתקדמות מתמדת כקבוצה. משחקים מהסוג הזה, מול יריבות מהצמרת האירופאית, יוציאו את הטוב שבנו בטווח הקצר, ובטווח הארוך הם רק יעשו אותנו טובים יותר כקבוצה. כמובן שנבוא בגישה מנצחת". הקפטן עידו קוז'יקרו הוסיף: "זה משחק חוץ קשה מאוד מול אחת הקבוצות החזקות במפעל. נעשה את הכל כדי לבוא מוכנים לאתגר ונקווה לחזור עם ניצחון".

חימקי מוסקבה, שפגשה את הפועל ירושלים בשלב הבתים המוקדם של המפעל, ניצחה במשחק הראשון בשבוע שעבר את סיינה בחוץ 69:75. הקבוצה מובילה את ליגת ה-VTB החזקה, וביורוקאפ מחזיקה במאזן של 1:10, כשהפסידה רק במחזור הפתיחה לפלוישטי הרומנית. מאמן הקבוצה הוא רימאס קורטינייטיס הליטאי, ובין השחקנים המובילים נמצאים מרקו פופוביץ' וקרסימיר לונצ'אר הקרואטים, פול דיוויס, מייק גרין וג'יימס אוגוסטין האמריקאים, פטרי קופונן הפיני, מיקאל גלבאל הצרפתי והמקומיים סרגיי מוניה ואיגור וטסילייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully