וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: חנן קולמן מתקרב

1.1.2014 / 11:02

הפועל ירושלים מנסה לצרף גארד זר, והמתאזרח צפוי להידחק החוצה ולחבור לאקס נוסף, זאק רוזן, אצל נועלת הטבלה

מכבי אשדוד קרובה לצרף את גארד הפועל ירושלים חנן קולמן עד לסיום העונה, כך נודע לוואלה! ספורט. האחרונה בטבלה פנתה בימים האחרונים למוליכה, אך זו ביקשה ממנה לא לדון בפרטים עד אחרי משחק הליגה בין הקבוצות ביום ראשון. מעמדו של קולמן התדרדר בתקופה האחרונה בירושלים, ובקבוצה עושים מאמצים לצרף גארד נוסף לפני פתיחת שלב הטופ 16 ביורוקאפ, שאחד השחקנים שנמצאים במגעים הוא ברייסי רייט האמריקאי. אם יגיע, הוא יהיה המתאזרח השני שעושה את הדרך מירושלים לאשדוד, לאחר שזאק רוזן עשה זאת לפני קצת יותר מחודש. במכבי אשדוד ביקשו שלא להגיב על הידיעה.

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין עם חנן קולמן. מגד גוזני
זמן להיפרד? קולמן עם הלפרין/מגד גוזני

קולמן (29, 1.88) שחתם בקיץ לשתי עונות בירושלים, שיחק בעבר באשקלון ובגלבוע/עפולה, ובעונה החולפת זכה יחד עם מאמן ירושלים בראד גרינברג באליפות היסטורית במדי מכבי חיפה. העונה הגיע יחד עם גרינברג לבירה ורשם ב-12 משחקים 2.8 נקודות, 0.6 אסיסטים ו-1.6 ריבאונדים ב-8.5 דקות בממוצע בלבד.

באשדוד עושים מאמצים גדולים על מנת לצאת מהמקום אליו נקלעו מתחילת העונה. אריק אלפסי מונה במקומו של נתי כהן לפני כשבועיים, אך הפסיד את שני משחקיו הראשונים מול מכבי תל אביב והפועל ירושלים, ומחר יפגוש את מכבי חיפה במסגרת הליגה. בקבוצה ממתינים לשובו של הגארד גל איתן שנפצע בתחילת העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • חנן קולמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully