וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוב: "הניצחון הזה מראה על הדרך בה אנו הולכים"

14.1.2014 / 7:43

קרית שמונה חגגה, השוער הוסיף: "זה הניצחון הכי גדול וחשוב שלנו העונה". הערכה: שרצקי יציע לברק בדש הארכת חוזה

אדריאן הרבשטיין

לכל אורך השבוע האחרון האמינו בקרית שמונה ביכולתם לספק את אחת מהפתעות העונה ולנצח את מכבי תל אביב, אולם גם בקבוצה לא ציפו להביס כך את האלופה ולספק תצוגת תכלית. זה בדיוק מה שקרה אמש (שני), כאשר החבורה של ברק בכר חגגה עם 1:3 גדול על הצהובים והתייצבה במקום הרביעי בטבלה.

לאחר הסיום, שחקני קרית שמונה חגגו דקות ארוכות בחדר ההלבשה, כאשר השירים והחיוכים לא מפסיקים לרגע. השחקני זכו למחמאות גדולות מהמאמן בכר, כאשר מעל כולם היה זה שוב ברק בדש, שנמצא בכושר מצוין וכבש צמד. החלוץ, שכמעט עזב את הקבוצה, מוביל אותה לאחרונה וההערכה היא כי איזי שרצקי יציע לו הארכת חוזה בעונה נוספת, שכן חוזהו הנוכחי של בדש מסתיים בסוף העונה הקרובה ולמעשה הוא רשאי כבר מעתה לנהל מו"מ מול כל קבוצה לגבי עתידו.

קרית שמונה גברה 1:3 על מכבי תל אביב

שלום תקווה מנתח את הניצחון של קרית שמונה

ברק בכר: ”לנצח כך קבוצה כמו מכבי ת”א זה משהו גדול”

שחקן עירוני קרית שמונה ברק בדש חוגג. אדריאן הרבשטיין
ימשיך לעוד עונה? בדש/אדריאן הרבשטיין

שרצקי לא נכח אמש באצטדיון בשל העובדה שנחת בישראל רק כמה שעות לפני המשחק, אך במועדון ידעו לספר כי הוא היה מאוד שמח ומרוצה מהניצחון. המאמן ברק בכר זכה למילים חמות על הכנת הקבוצה, העמידה הנכונה על כר הדשא ותוכנית המשחק, שהצליחה בצורה מושלמת.

השוער גיא חיימוב סיכם: "זה הניצחון הכי גדול וחשוב שלנו העונה, הוא מראה על הדרך בה אנו הולכים ועוברים". חיימוב, שכרטיסו היה שייך למכבי תל אביב עד לפתיחת העונה הנוכחית, הוסיף: "אני כבר לא מסתכל על זה. מה שהיה בעבר, נשאר שם. אנחנו שמחים לנצח, כי מכבי הקבוצה הטובה בארץ".

על עתיד הקבוצה שלו אמר השוער: "איזי השקיע הרבה כסף והחתים שחקנים טובים. המטרה היא להסתכל תמיד למעלה, אני שמח שרואים התקדמות ומקווה שנמשיך בקו העלייה. במחזורים האחרונים רואים התייצבות של הקבוצה ואנחנו מתחילים לקבל את האופי שלנו".

על הקהל המקומי, שאפילו אתמול לא הצליח למלא את האצטדיון, אמר חיימוב: "לא אשקר, זה מבאס ואפילו טיפה מאכזב אותנו. משחק מרכזי והאצטדיון לא מלא. אנחנו מאוד רוצים שהקהל יגיע לתמוך ומקווה שבמשחקים הבאים הם כבר יבואו בהמוניהם בעקבות התוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully