וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגר את האמצע, פתח את הליגה: שלום תקווה על ברק בכר

13.1.2014 / 23:40

ברק בכר צופף את מרכז המגרש ושיבש לחלוטין את תוכנית המשחק של פאולו סוזה ומכבי תל אביב. שלום תקווה מנתח את הניצחון המרשים של קרית שמונה, מפרגן לברק בדש ומבהיר: אם הצהובים רוצים אליפות שנייה ברציפות, הם יצטרכו להזיע

one

למרות משחקה הביתי של עירוני קרית שמונה, בחר המאמן ברק בכר להציב הערב (שני) את קבוצתו בצורה טקטית, עם הרבה מחשבה במערך ההגנתי. בכר היה פחות הרפתקני, וניסה בסגנון המשחק הזה לנצל את חטיפות הכדור כדי להפתיע את מכבי תל אביב. אמנם הוא לא ציפה לקבל מתנה כה מוקדמת בדמות איבוד הכדור של ניקולה מיטרוביץ', שהוביל לשער הראשון, אבל הלחץ הזה בהחלט השפיע.

היתרון הזה של קרית שמונה המשיך ודרבן את החבורה מהצפון, שמצאה עצמה כובשת שער שני נפלא. קרית שמונה היתה מוכנה מתחילת המשחק, ובכר ידע לנטרל את החוליה החזקה והמקשרת של הצהובים במרכז השדה. המאמן של הצפונים אמנם עלה עם שני חלוצים – ברק בדש ואופיר מזרחי – אבל יכולנו לראות את הדרישות שלו מהם לחזור לאחור, להיצמד לקשרים, לצופף את מרכז המגרש ובעצם לא לאפשר לחוליית ההגנה הצהובה להכניס כדורים פנימה למהראן ראדי, ערן זהבי וברק יצחקי - השחקנים שבדרך כלל יוזמים ומאיימים.

בכר אפשר לקרלוס גרסיה ולאיתן טיבי להניע את הכדור ולא הפעיל עליהם לחץ. הצפיפות שיצר במרכז השדה אילצה את ההגנה של מכבי להגביה כדורים סתמיים לתוך הרחבה, והצהובים נראו מבולבלים וחסרי אונים. גם כשניסו להפעיל את אחד הכלים המובהקים שלהם – לחץ באזורים המסוכנים – במכבי נתקלו בקבוצה שלא היססה לצאת בצורה מסודרת, בקבוצה שלא נרתעת מהלחץ הזה. וכך, גם כשהצהובים הצליחו לחלוץ את הכדורים, שחקני קרית שמונה חזרו במהירות לעמדות המוצא וחסמו כל אפשרות להפתעה מצד מכבי.

1:3 מרשים לקרית שמונה על מכבי תל אביב

בכר: "לא ציפיתי לתוצאה כזו". סוזה: "זה לא יקרה שוב"

מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר. אדריאן הרבשטיין
ניהול משחק מבריק. בכר/אדריאן הרבשטיין

לא רק שחקני מכבי תל אביב היו חסרי אונים. אפשר לומר שגם מאמנם פאולו סוזה ניסה במחצית השנייה לשנות, ושלח את כל הכלים האפשריים. הפורטוגלי שינה שיטות וסגנון כדי לנסות להשפיע במעט על שחקניו, אבל קרית שמונה היתה מוכנה, מסודרת וראויה לניצחון הגדול שהשיגה הערב במגרשה. זהו אמנם ניצחון יוקרתי שמקפיץ את הקבוצה אל צמרת הטבלה, אבל זהו גם ניצחון חשוב לליגה שלנו. הוא מכריח את מכבי תל אביב להמשיך להיאבק על התואר.

אי אפשר שלא להתייחס לצמד השערים של חלוץ קרית שמונה ברק בדש. בתקופתי הקצרה בהפועל תל אביב עוד הספקתי לאמן את החלוץ הזה. זה חלוץ שמשחק נכון את משחק הגב, יש לו משחק ראש מצוין ואת אחת התכונות החשובות לחלוץ – מעוף ועוצמה בבעיטה מהמקום, במיוחד ברחבת היריב. אני בהחלט חושב שאם ברק היה מתחיל לשחק במחלקות נוער מסודרות והיה מקבל הכוונה נכונה בתחילת הקריירה, היה יכול לצמוח לנו פה חלוץ בעל איכויות גבוהות עוד יותר, שהיה עושה קריירה נוצצת יותר. הערב כולנו ראינו את התכונות הטובות של בדש, תכונות שגרמו להרבה חיוכים באזור הצפון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ברק בדש שחקן עירוני קרית שמונה חוגג שער (משמאל). אדריאן הרבשטיין
רק תארו לכם מה היה אם... בדש/אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי תל אביב ראדה פריצה, ניקולה מיטרוביץ', מונס דאבור מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
הפעם היו חסרי אונים. מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully