וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "לנצח כך קבוצה כמו מכבי תל אביב זה משהו גדול"

מאמן קרית שמונה הודה: "לא ציפיתי לתוצאה כזאת". בדש: "לתת לאלופה 3? זה פנטסטי". סוזה: "נדאג שזה לא יקרה שוב"

one

אחרי שבעה ניצחונות ליגה רצופים וכשנראה היה שאף אחת לא תוכל לעצור אותה, מכבי תל אביב נבלמה. זה קרה הערב (שני) בצפון הרחוק, כשעירוני קרית שמונה הרשימה והשיגה ניצחון 1:3 משכנע על האלופה והמוליכה. ברק בדש כיכב עם צמד, מינדאוגאס פאנקה הוסיף שער מהאוויר ובישול בעקב, ומכבי תל אביב נחלה הפסד שני העונה כשערן זהבי רק הצליח לצמק. קרית שמונה עלתה למקום הרביעי עם 28 נקודות, אחת פחות מבני סכנין השלישית.

ברק יצחקי, שספג במשחק את הצהוב החמישי שלו העונה, יחמיץ את משחק הליגה מול הפועל ניר רמת השרון בעוד כשבועיים.

אירוע מוזר התרחש בהפסקת המשחק, כאשר חואן פאבלו, שוערה של מכבי תל אביב, ביקש מעמיתו מן העבר השני, גיא חיימוב, להימנע מבזבוז זמן במחצית השנייה.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
הניצחון הכי גדול שלהם העונה. שחקני קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר חגג את ההישג: "זה הניצחון הכי גדול, לנצח קבוצה כמו מכבי תל אביב בצורה כזאת זה משהו גדול. זו קבוצה שמעל הליגה וביטלנו אותה לחלוטין. עשינו את ההתאמות לשינויים של מכבי תל אביב, באנו מוכנים, השחקנים השאירו הכול במגרש ואני גאה בהם. אני לא ציפיתי לתוצאה כזאת, אבל הגול המוקדם העניק לנו ביטחון. מכבי הייתה מסוכנת בכל רגע נתון, גם ב-0:3 לא הייתי רגוע כי הם איכותיים, אבל סגרנו, השארנו אותם על מעט מצבים ועשינו את זה. ננוח יום יומיים ונתכונן למשחק מול סכנין".

כובש הצמד ברק בדש אמר: "התכוננו טוב וידענו שיהיה קשה מול מכבי תל אביב האלופה, אבל ידענו שזה בבית, ובבית לא הפסדנו השנה. ידענו שאם נבוא ונתן מאה אחוז, הכול פתוח. כנראה שמגיע לנו כי עבדנו קשה, עמדנו מצוין וניצלנו מצבים.
באופן אישי, אני מאוד מאושר לכבוש צמד מול מכבי שזו האלופה ואני מקווה להמשכיות".

על עתידו אמר בדש: "עוד לא לחשו לי להאריך חוזה. זה הכדורגל: לפני חודש וחצי דיברנו שאולי אני אעזוב את הקבוצה והייתי עם רגל וחצי בחוץ, אבל קרו המון דברים בחודש וחצי האלה. אני תמיד רוצה לשחק. לטעמי יש לנו את אחת ההתקפות הטובות בליגה. אני לא חושב כרגע על מטרות, הניצחון הוא הצהרת כוונות לעתיד. ניצחנו את האלופה וזה אומר משהו, מגיע לנו להיות למעלה. לתת לאלופה שלוש? את האמת, מרגיש לי פנטסטי. כל הכבוד לקבוצה, הצוות המקצועי וערן שדו מאמן הכושר, שהכין אותי טוב אחרי הפציעה שהייתה לי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר. אדריאן הרבשטיין
לא ציפה לתוצאה כזאת. ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה אמר לאחר ההפסד השני שלו בליגת העל: "ברכות ליריבה, כי היא הייתה טובה יותר והגיעה לה לנצח. בפתיחת המחצית השנייה שינינו דברים, היינו דומיננטיים יותר, בסיום הגענו למצבים ויכולנו להבקיע יותר, אבל באופן כללי היריבה הייתה טובה יותר, הבקיעה שלושה שערים והגיעה לה הניצחון. אנחנו ידענו למה קרית שמונה מסוגלת. משחקים כאלה יכולים לקרות. אני לא מאוכזב בכלל מהיכולת, כי אני לא יכול לצפות שלאורך כל העונה הקבוצה והשחקנים תמיד יפגינו יכולת מצוינת. אנחנו צריכים לוודא בעתיד שזה לא יקרה שוב, בפעם הבאה שנשחק כאן, כנראה בפלייאוף, אנחנו נשאף להוציא את התוצאה שאנחנו רוצים".

כובש השער המצמק ערן זהבי: "אני לא מרגיש שיש עלינו לחץ בכלל, הרי היינו אחרי רצף של ניצחונות. מגיע לקרית שמונה את כל המחמאות, הם שיחקו יפה. אני רוצה להגיד תודה לקהל של מכבי תל אביב שבא לפה ונתן הצגה. הם שרו כמו מטורפים גם אחרי שספגנו, וננסה להחזיר להם בשבת".

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
הזהיר מפני קרית שמונה עוד לפני המשחק. פאולו סוזה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully