וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "רדפנו אחרי קרית שמונה כל המשחק"

קשר מכבי תל אביב הסביר את המפלה בצפון: "לא היינו סבלניים, אבל זה קורה גם לקבוצות הטובות בעולם. לא צריך הסברים, שינויים או דרמות. אנחנו מתרכזים בשבת. מעולם לא אמרנו שזכינו באליפות". אלברמן צפוי לחזור להרכב על חשבון מיטרוביץ', שני שחקנים לפחות יצטרפו בקרוב

one

למרות הדומיננטיות הניכרת שלה לאורך רוב העונה, האלופה והמוליכה מכבי תל אביב קיבלה אמש (שני) תזכורת כואבת לכך שהיא עדיין פגיעה ויכולה להפסיד בליגת העל. הצהובים נחלו מפלה בקרית שמונה, שם ירדו מנוצחים בפעם השנייה העונה, 3:1. המארחים הביכו את הגנת הצהובים והשאירו את הפער מהפועל באר שבע בפסגה על שלוש נקודות בלבד. מכבי שלטה בכדור באופן מוחלט ובעטה הרבה יותר פעמים לכיוון השער, אבל לא היטיבה לשחק והפסידה בצדק מול המערך הממושמע שהציגו ברק בכר ושחקניו.

המאמן פאולו סוזה פירגן ליריבה בסיום ונשמע רגוע יחסית. במהלך המשחק סוזה ניסה מספר פעמים לשנות את המערך, אולם השער המוקדם שספגו הצהובים, כבר בדקה החמישית מרגלי ברק בדש ואחרי טעות קשה של ניקולה מיטרוביץ' בהחזרת הכדור לאחור, שינה את הכול. ללא קשר להפסד, הקבוצה צפויה להתחזק בשני שחקנים לפחות. בימים הקרובים אמור להצטרף למכבי מגן זר, שמאלי ככל הנראה. בנוסף, מתוכנן להגיע גם שחקן התקפה ישראלי. בקבוצה עדיין לא ויתרו על האפשרות להחתים את איתי שכטר, חלוץ הפועל תל אביב, שנמצא במקום גבוה ברשימת המועמדים של ג'ורדי קרויף. שמות אחרים שהוזכרו הם טוטו תמוז ועדן בן בסט.

הקשר גל אלברמן חלה ביום שלפני המשחק וכלל לא יצא עם הקבוצה צפונה. הוא צפוי לשוב להרכב במשחק הבית מול מ.ס. אשדוד ביום שבת, כנראה על חשבון מיטרוביץ' שהיה חלש. ברק יצחקי, שראה כרטיס צהוב חמישי העונה, יחמיץ את משחק החוץ מול הפועל ניר רמת השרון בעוד שבועיים.

ערן זהבי, ניקולה מיטרוביץ', איתן טיבי שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
הטעות של מיטרוביץ' בפתיחה עלתה ביוקר/אדריאן הרבשטיין

"זה היה משחק לא טוב שלנו ואחרי שספגנו שער מוקדם רדפנו אחרי קרית שמונה", סיכם ערן זהבי, שכבש את השער המצמק בדקות הסיום, שערו ה-11 העונה (השתווה לעומר דמארי בראש טבלת מלך השערים), "לא היינו סבלניים. זה קורה. מבחינתנו המשחק עבר ונגמר ואנחנו מתרכזים בשבת". כמו סוזה, גם זהבי החמיא למנצחים: "מגיע כל הכבוד לקרית שמונה. מדובר במשחק חוץ קשה, אז לא צריך הסברים. זה קורה לקבוצות הטובות בעולם וזה חלק מהכדורגל".

על הפער שירד לשלוש נקודות אמר זהבי: "אנחנו לא אלה שמכתירים אלופה בשלב הזה של העונה. מעולם לא אמרנו שזכינו ואנחנו כל שבוע חושבים רק על השבוע הבא. גם עכשיו אנחנו לא עושים שום דבר אחרת, רק חוזרים לאימונים ונערכים כרגיל. לא צריך שינויים ודרמות. זה בסך הכול הפסד אחד ובשבת כבר יש משחק חדש". זהבי הודה ל-2,000 האוהדים הצהובים שהגיעו למשחק ותמכו למרות הפיגור וההפסד: "כל הכבוד לקהל. אלפיים הגיעו לכאן וזה לא עניין של מה בכך. גם בסוף הם עודדו אותנו, כאילו ניצחנו. אני גאה להיות חלק ממכבי ומהקהל הזה ונקווה להחזיר להם כבר בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully