וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רק תיקו ללוד ואשקלון, מכבי הרצליה מידרדרת

הרודפות אחרי הפועל פתח תקוה מעדו: 0:0 ללוד מול עפולה, 1:1 לאשקלון בירושלים, הרצליה הפסידה 1:0 לנצרת עילית

המחזור ה-19 בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם ארבעה משחקים, כשאף קבוצה לא באמת רוצה להתקרב להפועל פתח תקוה המדורגת שנייה. בני לוד נותרה שלישית עם 0:0 מול הפועל עפולה, הפועל נצרת עילית התקדמה למקום הרביעי עם 0:1 דרמטי על מכבי הרצליה המידרדרת ואילו הפועל אשקלון שמטה יתרון בתוספת הזמן ונפרדה ב-1:1 בטדי מהפועל ירושלים. הפועל קטמון השיגה 1:2 באצטדיון וינטר על הפועל רמת גן.

יחיאל צגאי שחקן הפועל אשקלון. שי מכלוף
שוב רק נקודה להפועל אשקלון. יחיאל צגאי/שי מכלוף

הפועל ירושלים - הפועל אשקלון 1:1

עדיין ללא מאמן חדש וגם ללא מלך שעריה אוסיי מאוולי המוצהב, הפועל אשקלון שוב ספגה שער שוויון דרמטי ואיבדה ניצחון שהיה לה ביד. האורחים קיוו להתאושש מההדחה המפתיעה מגביע המדינה בידי מכבי שעריים ומרצף ארבעת משחקי הליגה ללא הפסד, ועשרות האוהדים שעלו עם הקבוצה לטדי ראו את יחיאל צגאי מוצא את הרשת בדקה ה-53. אלא שהפועל ירושלים, כמו קטמון לפניה, ידעה להשוות בתוספת הזמן עם שער של הבלם יוסי ביטון. אשקלון המאוכזבת במקום החמישי עם 29 נקודות, הפועל ירושלים במקום ה-12 עם 24.

הפועל רמת גן - הפועל קטמון 2:1

בצל הדיבורים על איחוד עם הפועל ירושלים, שחקני הפועל קטמון השיגו שלוש נקודות חשובות בווינטר ונקמו בהפועל רמת גן על התבוסה 4:0 בסיבוב הקודם. מחזיקת הגביע הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-16, כשאלמוג בוזגלו בישל לעומר בוקסנבוים שחזר מפציעה וכבש מול קטמון כמו בסיבוב הראשון. אלא שהאורחים ידעו לחזור בניצוחו של שי אהרון, שהבקיע בבעיטה נהדרת מ-20 מטרים בדקה ה-29 ושלוש דקות לאחר מכן הגביה קרן אותה נגח עידן שמש פנימה. קטמון עם 26 נקודות, הפועל רמת גן נותרה עם 23.

שי אהרון הפועל קטמון חוגג שער. ברני ארדוב
שער ובישול. שי אהרון/ברני ארדוב

הפועל עפולה - בני לוד 0:0

אחרי שביתת השחקנים והאיום שלהם לא להופיע למשחק, התערבה בקרת התקציבים בנעשה בהפועל עפולה, שבסופו של דבר אירחה את בני לוד עם הקבוצה הבוגרת. זה הספיק ל-0:0 שלישי בארבעת המחזורים האחרונים, שהשאיר את הקבוצה של ירון הוכנבוים במקום הלפני אחרון עם 18 נקודות. לוד, שמתקשה ללא מוראד אבו ענזה המורחק, רשמה משחק שני ברציפות ללא שער מול קבוצות תחתית (הפסידה 1:0 לראשון לציון במחזור הקודם) ולמרות היותה מדורגת שלישית היא רחוקה חמש נקודות מהפועל פתח תקוה השנייה.

מכבי הרצליה - הפועל נצרת עילית 1:0

ההדחה מהגביע בידי הפועל כפר סבא רק סיבכה את מצבה של מכבי הרצליה, שהמשיכה בהידרדרות שלה גם הערב ורשמה הפסד נוסף. הפועל נצרת עילית, שצברה שבע מתשע הנקודות האפשריות במחזורים האחרונים, לא הסתפקה בתיקו מאופס כמו שהיה בסיבוב הקודם ובארבעת מששת המפגשים הקודמים, וחמש דקות לסיום היה זה הבלם אלירן חודדה שהכריע את המשחק. נצרת עילית קפצה עד למקום הרביעי ובמאזנה 29 נקודות, לעומת 27 של הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully