וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 0:2 דרמטי להפועל פתח תקוה בנתניה

מערכת וואלה! ספורט

10.1.2014 / 17:20

מוליכת הטבלה נחלה הפסד שני העונה. ערן לוי הורחק (41), טל מאיר (90) ורובי דבורה (92) סידרו ניצחון יוקרתי למדורגת שנייה

one

איזו דרמה סיפק משחק העונה של הליגה הלאומית. ליאור אסולין הושעה וחזר כדי לפתוח בהרכב, ערן לוי ספג כרטיס אדום ולבסוף הפועל פתח תקוה כבשה שני שערים אחרי הדקה ה-90 והשיגה ניצחון חוץ 0:2 על מכבי נתניה. המוליכה נוצחה בסך הכול בפעם השנייה העונה, והפער ביניהן צומק לתשע נקודות.

עוד היום (שישי): מכבי יבנה ניצחה 0:2 את הכח עמידר רמת גן ועלתה למקום הרביעי. אחי נצרת חבטה במכבי אום אל פאחם, שק החבטות של הליגה, עם 0:3 קל, בעוד הפועל ראשון לציון המתאוששת נמלטה מהקו האדום עם ניצחון שלישי ברציפות, הפעם 1:3 על בית"ר תל אביב רמלה.

המחזור יושלם ביום שני עם ארבעה משחקים:

הפועל רמת גן - הפועל קטמון (19:00)
מכבי הרצליה - הפועל נצרת עילית (19:00)
הפועל עפולה - בני לוד (19:00)
הפועל ירושלים - הפועל אשקלון (19:00)

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה חוגג עם מאמן ניסן יחזקאל. קובי אליהו
הכול נסלח. ליאור אסולין/קובי אליהו

מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה 2:0

פער של 12 נקודות ערב המחזור, אי ודאות סביב הפועל פתח תקוה ופרשיית ליאור אסולין שהשעייתו בוטלה כדי שיפתח בהרכב - כל זה לא משנה. בשורה התחתונה: הפועל פתח תקוה ניצחה משחק עונה. המלאבסים החזיקו מעמד במחצית הראשונה מול כדורגל מצוין של נתניה, ואז נהנו מהרחקתו של ערן לוי, שדרך בברוטאליות על איתי אלקסלסי וספג כרטיס אדום. הפועל פתח תקוה לא הרבתה לסכן את השער למרות יתרונה המספרי, אך במאני טיים ידעה לשים כדור ברשת. תחילה אוהד לויטה שמט כדור רוחב ואפשר לטל מאיר, שאכל הרבה מרורים מאוהדי הפועל פתח תקוה, לדחוק מקרוב ולהקפיץ את הקהל הכחול. רובי דבורה, שמסר את הכדור שהוביל לשער הראשון, דהר לאחר מכן למתפרצת וסגר עניין כדי לבסס את קבוצתו במקום השני עם 34 נקודות, תשע פחות ממכבי נתניה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ערן לוי מכבי נתניה מול אימורו לוקמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
הרחקה שנייה העונה. ערן לוי/קובי אליהו

כ-5,500 צופים ראו את המוליכה כמעט מבקיעה כבר בדקה השניה, כשכדור שהוקפץ אל תוך הרחבה מצא את ערן לוי לבד לגמרי מול אבי איבגי, אך הנגיחה של החלוץ הורחקה מקו השער לקרן. בדקה ה-14 עוד התקפה טובה של נתניה הסתיימה עם הגבה לעבר עידן שריקי, שנגח בקשת לידיו של איבגי. ארבע דקות לאחר מכן איבגי נהנה מהרבה מזל, כשכדור חופשי אדיר של ערן לוי ננעץ במשקוף, אולי עם ליטוף קל של השוער. בדקה ה-41 נתניה שילמה מחיר על המזג החם של ערן לוי. הקפטן ניסה להשתחרר מאלקסלסי, דחף אותו ואז גם הוסיף דריכה מכוערת על קשר הפועל פתח תקוה. גיא ברגר שלף את האדום, נתניה ב-10 שחקנים.

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של הפועל פתח תקוה, ובדקה ה-57 ביצע אסולין דאבל פס עם אדריאן פרננדס וסיים בבעיטה החוצה. שלוש דקות חלפו ושוב השניים שיתפו פעולה. אסולין הגביה מימין ופרננדס נגח בקשת, אבל אוהד לויטה הדף בקצות האצבעות לקרן. אותו לויטה החזיק שמר על שער נקי, אבל בדקה ה-90 כשל. כדור רוחב של רובי דבורה נשמט מידיו של השוער, והמחליף טל מאיר, האחיין של המאמן ניסן יחזקאל והשחקן הכי מושמץ בפתח תקוה, דחק מקרוב וקבע 0:1. שתי דקות עברו, ובתוך תוספת הזמן יצאו האורחים למתפרצת עם ארבעה שחקנים לבד מול השוער. רובי דבורה לא הסתכל על אף אחד ומצא לבדו את הפינה הקרובה כדי לעשות 0:2 גדול להפועל פתח תקוה.

המאמן המנצח ניסן יחזקאל אמר בסיום: "אין לי אוויר. אני מאושר, החזקנו אותם עד הסוף - ושני המחליפים כובשים, מה אני צריך יותר מזה? לא משנה מי נותן את הגולים העיקר שאנחנו מנצחים, וזה הכי חשוב. אנחנו בהצהרת כוונות מתחילת העונה - אנחנו מקום ראשון בליגה של 15 קבוצות. מכבי נתניה קבוצה של ליגת העל והיא תהיה שם. האדום שינה את המומנטום, ואני צריך להחמיא לבחורים שלי. כל שבוע אנחנו עוברים פרק בטלנבולה אחרת".

מנגד, יוסי מזרחי המאוכזב: "זה חלק מהכדורגל, לפעמים הקבוצה הפחות טובה מנצחת. חבל שנשארנו ב-10 שחקנים, אני חושב שהיינו מנצחים את המשחק. במחצית השנייה היינו חייבים לשחק יותר טקטי וגם כך עד הגול הם לא הגיעו לאף מצב. ההרחקה? אני הייתי קרוב מאוד לאירוע וברור לי שלא היה אדום, אבל אני לא רוצה לדבר על השופטים. אני מתייחס לאיך שנראית הקבוצה שלי והיום, למרות ההפסד, אני מרוצה".

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
טוען שלא היה אדום. יוסי מזרחי/קובי אליהו

מכבי יבנה - הכח עמידר רמת גן 0:2

יוסי אופיר, ששוחרר ממכבי פתח תקוה ובחר להצטרף לאחיו הצעיר במכבי יבנה, ערך בכורה מוצלחת וצעד עם קבוצתו החדשה למקום הרביעי בטבלה. הרכש הטרי פתח בהרכב וכבר בדקה ה-40 ראה את אחיו יניב אופיר מסיים פריצה נהדרת עם שער. הכח עמידר רמת גן, שחסרה את הקפטן מייקל טוקורה ולא הספיקה להעביר בבקרת התקציבים את ואיל מריסאת ועומרי פרל שהצטרפו, איבדה בצהוב שני את עמאש מנצור בדקה ה-44 והוציאה כדור שני מהרשת בדקה ה-67, לאחר שער שכבש הבולגרי אנטוניו פבלוב. יבנה השוותה את מאזן נקודותיה לזה של הכח, עם 28 לכל אחת, אבל הפרש השערים של המארחת טוב יותר והיא כאמור מדורגת רביעית.

מכבי אום אל פאחם - מכבי אחי נצרת 3:0

הפעם הגיעה תורה של אחי נצרת לשפר את מאזן השערים על חשבון הביזיון המתמשך שנקרא מכבי אום אל פאחם. הבלם חמודי עלוש העלה את אחי נצרת ליתרון בדקה ה-26, כשבמחצית השנייה הבטיחו את הניצחון בהאא אבו שהאב הצעיר (48) ואמיר אבו ניל (78). הקבוצה של טל בנין מתאוששת מההפסד למכבי נתניה והמהומות שבצדו, והיא במקום השמיני עם 27 נקודות. אום אל פאחם עדיין במינוס נקודה.

הפועל ראשון לציון - בית"ר תל אביב רמלה 1:3

מה תגידו על הקבוצה של שרון מימר? ניצחון שלישי ברציפות של הפועל ראשון לציון, שלראשונה זה זמן רב עולה מעל הקו האדום ומורידה לשם את הפועל עפולה. בדקה השמינית שלח שלומי אזולאי כדור לחיבורים בתום מתפרצת ונתן לכתומים יתרון מוצדק. מאור אסור, בשערו הראשון העונה, הכפיל בדקה ה-40 מבישול של ניר נחום. בית"ר תל אביב רמלה חזרה למשחק עם שער נהדר של מתן לוטטי בדקה ה-68, אבל עדן שרם גמר את המשחק שלוש דקות מאוחר יותר מבישול שני של נחום.

ניר נחום שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
בישל פעמיים וראשון לציון מעל הקו האדום. ניר נחום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully