וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס מודה בהתחזות? "היה פנדל ספרדי"

ליברפול ניצחה הודות לפנדל מפוקפק על סטרלינג, רוג'רס יודע ש"היה מגע רך", אך טוען: "הברקנו התקפית". גם ניוקאסל נגד השופט, פלגריני מודאג מהפציעה של נאסרי: "נראה רציני מאוד"

ליברפול המשיכה היום (ראשון) את העונה המהנה שלה, כשגברה 3:5 על סטוק במשחק גדוש בשערים ואירועים. לואיס סוארס הבלתי נגמר כבש צמד, דניאל סטארידג' חזר וסיפק שער מצוין ובישול יפה, והקבוצה ממרסיסייד חזרה לארבע הראשונות. ליברפול הוליכה 0:2, סטוק השוותה ל-2:2, ואז הגיע האירוע השנוי במחלוקת של המשחק, כשסטרלינג סחט פנדל מפוקפק, בטרם ג'רארד קבע 2:3.

לואיס סוארס שחקן ליברפול עם דניאל סטארידג'. GettyImages
הצמד המופלא הזה חוזר לשתף פעולה. סוארס וסטארידג'/GettyImages

בסיום גם המאמן ברנדן רוג'רס הודה במבוכה שלא היה ממש פנדל. "למען האמת, אני חושב שזה היה די רך", אמר על המגע שהוביל לבעיטת העונשין, "הייתי קורא לזה 'פנדל ספרדי', כששחקן ההתקפה יוצר את המגע עם שחקן ההגנה, שלא נוגע בכדור, ונופל מהמגע. אם אנחנו מקבלים מעט מזל, נדע לקחת אותו".

על המשחק עצמו אמר מאמן ליברפול ש"זה היה ניצחון מבריק מבחינתנו. עשינו כמה טעויות בחלק האחורי, אבל שיחקנו נהדר כשיצאנו קדימה, נתנו תצוגה מושלמת עד הדקה ה-38".

לואיס סוארס, שכבש צמד והגיע העונה למספר מדהים של 22 שערים (!), הודה ש"ידענו לפני המשחק שאם ננצח במשחק קשה כזה, זה ייתן לנו הרבה ביטחון להמשך. דניאל סטארידג' הוא שחקן נהדר, שעוזר מאוד לקבוצה, יותר מדי זמן לא שיחקנו ביחד". סטארידג' עצמו סיכם ש"היה משחק משוגע, אני מאושר שחזרתי, מאושר שסוארס ממשיך לכבוש עבור המועדון המדהים הזה".

סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול חוגג שע. GettyImages
פנדל גבולי, ניצחון מוחלט. סטיבי ג'י/GettyImages

ניוקאסל זועמים, בסיטי מאושרים

גם במשחק הראשון של היום הייתה החלטת שיפוט שנויה במחולקת: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את ניוקאסל בסט ג'יימס פארק, משערים של דז'קו ונגרדו, אבל ניוקאסל כבר חגגה שוויון אדיר, עם בעיטה נפלאה של צ'יק טיוטה לחיבורים, אבל השופט בחר לפסול את השער בטענת נבדל. למה? ההילוך החוזר אומנם הראה שלושה שחקנים של ניוקאסל מאחורי קו ההגנה האחרון, אבל ספק אם מי מהם הפריע לג'ו הארט והצדיק את פסילת השער.

אלברו נגרדו, מנצ'סטר סיטי. AP
סגר את הסיפור. נגרדו/AP

מאמן ניוקאסל אלן פארדיו אמר ש"אנחנו בעסקי הבידור, והשחקן כבש כזה שער נפלא, ולג'ו הארט לא היה סיכוי להציל אותו, כך שאני לא אוהב את התשובה של השופט. הארט לא היה קרוב לכדור, הבעיטה עברה דרך שחקנים של סיטי שהסתירו לו. זו הייתה החלטה קריטית".

מנגד, גם למנואל פלגריני היו תלונות על השופט, שלא הוציא כרטיס אדום על העבירה הקשה של מאפו ינגה מביווה על סמיר נאסרי. בעקבות העבירה נאסרי התפתל על הדשא מכאבים, ופונה מהמגרש על אלונקה. "הוא היה חייב להיות מורחק, זה נראה רציני מאוד", אמר המאמן הצ'יליאני על הפאול האגרסיבי, והתייחס למצבו של נאסרי: "הוא סובל מכאבים ברצועות הברך, וייבדק מחר".

ג'ו הארט מנצ'סטר סיטי עוצר את לויק רמי, ניוקאסל. GettyImages
ניצחון קשה. ג'ו הארט עוצר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully