וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי עלתה לפסגה, חמישייה לליברפול

הסיטיזנס השיגו 0:2 קשה בניוקאסל, נאסרי נפצע. 3:5 גדול לליברפול בסטוק: צמד לסוארס, סטארידג' חזר עם שער ובישול

הזיגזג בליגה האנגלית נמשך. אחרי שאתמול צ'לסי העפילה לפסגת הפרמיירליג אחרי ניצחון על האל, היום (ראשון) מנצ'סטר סיטי עלתה למקום הראשון אחרי ניצחון חוץ קשה בניוקאסל, 2:0, משערים של אדין דז'קו בדקה ה-8 ושל אלברו נגרדו בתוספת הזמן. בניגוד למשחקים אחרים שלה בתקופה האחרונה, הפעם סיטי לא הפגיזה בדרך למשחק רב שערים - אבל לא פחות חשוב, הוכיחה אופי עם ניצחון חוץ במגרש לא פשוט, כשג'ו הארט מספק כמה הצלות. מנגד, מנואל פלגריני ראה שלושה שחקנים שלו יוצאים החוצה כשהם פצועים, כל אחד במידה שונה, ויקווה שלא הפסיד מהמשחק הזה יותר משלוש הנקודות שהרוויח. ארסנל תוכל מחר לשוב למקום הראשון, אם תנצח את אסטון וילה בברמינגהאם.

הזאר וטורס נתנו לצ'לסי 0:2 בהאל ועלייה למקום הראשון

מויס מרוצה מהניצחון על סוונסי , בארקלי מדאיג את אברטון

אלברו נגרדו, מנצ'סטר סיטי. AP
סגר את הסיפור. נגרדו/AP

ניוקאסל - מנצ'סטר סיטי 2:0

יופי של ניצחון למנצ'סטר סיטי. עד לאחרונה הקבוצה הראתה פערים גדולים מדי בין היכולת שלה בבית לבין התוצאות שלה במשחקי חוץ, אבל היום התכולים הצליחו לחזור עם שלוש נקודות מסט ג'יימס פארק, והראו שהם יודעים שכדי לזכות באליפות הפרמיירליג לא מספיקה רק יכולת מבריקה, אלא גם מלחמה ויעילות במשחקים קשים וקשוחים. דז'קו כבש ראשון (8), שער של טיוטה נפסל בהחלטה שנויה במחלוקת, ונגרדו הכפיל בתוספת הזמן (95). הבשורות הפחות טובות של סיטי עלולות להגיע ממסכת הפצועים: גם דז'קו, גם טורה וגם נאסרי הוחלפו בעקבות פציעות. היה זה הניצחון העשירי ברציפות של מנצ'סטר סיטי על ניוקאסל, ובסיומו שני הצדדים התלוננו על השיפוט: ניוקאסל על השער שנפסל, סיטי על העבירה הקשה.

מהלך המשחק:

מנצ'סטר סיטי פתחה בטירוף את המשחק ועלתה ליתרון כבר אחרי שמונה דקות בזכות מהלך קבוצתי יוצא מהכלל. דויד סילבה הכניס כדור עומק מדויק לקולארוב המגן שהגיח מצד שמאל ושלח רוחב לאדין דז'קו שמתוך הרחבה בעט בנגיעה חזק לרשת. 0:1 לסיטי.

ג'ו הארט מנצ'סטר סיטי עוצר את לויק רמי, ניוקאסל. GettyImages
סוף סוף הביא נקודות. הארט/GettyImages
סמיר נאסרי, מנצ'סטר סיטי, מוכשל על ידי מאפו ינגה מביווה. GettyImages
עבירה קשה. נאסרי נפצע/GettyImages

בדקה ה-34 ניוקאסל הייתה בטוחה שהיא משיגה את השוויון עם בעיטה נהדרת של צ'ייק טיוטה מהאוויר לחיבורים, אבל השער נפסל בטענה לנבדל אחרי שגופראן היה במסלול הכדור לפני קו ההגנה של סיטי. השופט אישר את השער אך בהתערבות הקווין החליט לבטלו בטענה שגופראן הסתיר להארט שוער סיטי.

נבאס נכנס במקם דז'קו, שנראה מעט פגוע על הספסל, ודקה לאחר מכן נגרדו שלח נגיחה חזקה מקרוב (57), אבל קרול סיפק הדיפה נהדרת. שתי דקות אחרי זה קבאיי שלח בעיטה נהדרת מ-25 מטר, שנעצרה היטב על ידי הארט לקרן. בהמשך עוד שחקן של סיטי עזב את המגרש פגוע, כשיאיא טורה הוחלף כשהוא מדדה החוצה.

הארט שב הציל את חבריו, כשבלם את לויק רמי שניצב מולו באחד על אחד (70). בדקה ה-78 גם סמיר נאסרי הוחלף אחרי שנפצע, כשנסחב החוצה על אלונקה ונראה סובל מכאבים, אחרי שספג עבירה אלימה וחריפה מרגליו של מאפו ינגה מביווה. פרננדיניו כמעט הכפיל (86), אבל הנגיחה שלו נעצרה במשקוף. השופט הוסיף 7 דקות תוספת זמן, עקב הפציעות והחילופים, ומילנר בישל כדור נהדר לנגרדו, שכבש באחד על אחד וקבע את תוצאת המשחק, 0:2 לסיטי.

סמיר נאסרי מפונה מהמגרש, מנצ'סטר סיטי. AP
לא נעים. נאסרי מפונה/AP

סטוק סיטי - ליברפול 5:3

לראשונה מאז 28 בדצמבר 2003, שני אקסים של ליברפול כבשו מולה במשחק ליגה. אז היו אלה ניקולא אנלקה ורובי פאולר, הערב פיטר קראוץ' וצ'רלי אדם. אלא שהפעם, בניגוד ל-2:2 עם מנצ'סטר סיטי לפני יותר מעשור, ליברפול ידעה להשיג ניצחון. ועוד איזה ניצחון. הפתיחה הייתה של האורחים, כשבעיטה של עלי סיסוקו הוסטה פנימה בדקה החמישית על ידי ריאן שואוקרוס והניבה את השער העצמי המהיר ביותר שנכבש לזכות ליברפול בפרמיירליג. בדקה ה-31 היתרון צמח עם שער הליגה ה-21 של לואיס סוארס אחרי עוד טעות של שואוקרוס, אבל קראוץ' צימק עם נגיחה בדקה ה-39 ואדם הפציץ את השוויון בדקה ה-45 כדי לקבוע שוויון בהפסקה.

למרות זאת, ליברפול ידעה להשיג את שלוש הנקודות. ראחים סטרלינג נדחף קלות ברחבה על ידי מארק ווילסון בדקה ה-51, והקפטן סטיבן ג'רארד ניצל את הפנדל המפוקפק כדי לחגוג את הופעתו ה-650 במדים האדומים עם שערו הרביעי העונה. בדקה ה-66 עלה דניאל סטארידג' להופעה ראשונה מאז נובמבר, ובחלוף חמש דקות הראה שהוא התאושש מהפציעה עם בישול נהדר לסוארס, שדייק בבעיטה שטוחה והגיע ל-22 שערי ליגה ב-16 משחקים. מדהים. ג'ונתן וולטרס עוד צימק בדקה ה-85 באדיבות השוער סימון מיניולה, אך המילה האחרונה הייתה של סטארידג', שחגג את חזרתו למגרשים גם עם שער. השוער עצר את הניסיון הראשון שלו בדקה ה-87, אבל סטארידג' השתלט על הריבאונד, הקפיץ וסיים עם בעיטה חדה פנימה. ליברפול חזרה למקום הרביעי עם 42 נקודות, חמש פחות ממנצ'סטר סיטי.

לואיס סוארס שחקן ליברפול. GettyImages
22 שערי ליגה ב-16 משחקים. לואיס סוארס/GettyImages
סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול חוגג שע. GettyImages
ציין את הופעתו ה-650 עם פנדל מוצלח. סטיבן ג'רארד/GettyImages
לואיס סוארס שחקן ליברפול עם דניאל סטארידג'. GettyImages
קאמבק עם שער ובישול. דניאל סטארידג' חוגג עם לואיס סוארס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully