וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מויס: "אנחנו מחפשים דרך לכבוש יותר שערים"

מנג'ר יונייטד היה מרוצה מהניצחון על סוונסי. מוריניו: "חשוב מאוד שעלינו למקום הראשון". אברטון חוששת מהפציעה של בארקלי

המחזור ה-21 בפרמיירליג יצא לדרך אתמול (שבת) בסימן 0:2. לא פחות מחמישה מתוך שבעת משחקי השבת הסתיימו בתוצאה הזו, כאשר בין היתר, צ'לסי גברה בחוץ על האל סיטי, אברטון עשתה זאת מול נוריץ', טוטנהאם מול קריסטל פאלאס ומנצ'סטר יונייטד נגד סוונסי.

צ’לסי עלתה לפסגה, יונייטד חזרה לנצח

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
סופסוף ניצחון. מויס/GettyImages

בצ'לסי היה משחק מרגש לפטר צ'ך, ששבר את שיא המועדון עם משחק 209 בו הוא שומר על רשת נקייה. המנג'ר ז'וזה מוריניו ראה את אדן הזאר ופרננדו טורס כובשים שערים נאים ואמר: "זו הייתה עוד הופעה טובה, מאוד יציבה ורגועה. לא איבדנו ריכוז לרגע ולא את המשמעת הטקטית. חשוב מאוד שעלינו לראשות הטבלה, לפחות עד המשחק של סיטי. זה נותן כוח לשחקנים".

אברטון ממשיכה בעונה החלומית שלה. הטופיז השיגו עוד שלוש נקודות, בזכות שערים אדירים של גארת' בארי וקווין מיראלס והם רק שש נקודות מצ'לסי. למרות הכול, המנג'ר רוברטו מרטינס זכה לחדשות לא טובות, כאשר רוס בארקלי הצעיר נפצע וקיים חשש כי הוא סובל מאצבע שבורה ברגלו. מרטינס סיכם את המשחק: "אני חושב ששיחקנו טוב מאוד וידענו לא להיות חשופים בהגנה. שמרנו על רשת נקייה ועשינו מאמץ קבוצתי".

אחרי שלושה הפסדי 2:1 בכל המסגרות, מנצ'סטר יונייטד סופסוף התאוששה וגברה על סוונסי, שהעיפה אותה באולד טראפורד מהגביע בשבוע שעבר. דייויד מויס, ששיחרר מעט לחץ, אמר: "פתחנו טוב, אבל במחצית הראשונה לא עשינו מספיק כדי לכבוש. בסופו של דבר, הניצחון הגיע לנו. אנחנו מחפשים את הדרך לכבוש יותר שערים ואני חושב שהפעם זה עבד לנו טוב יותר. לניצחון הזה יש חשיבות כמו לכל ניצחון אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully