וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינברג: "יש לי שחקנים נהדרים, אני משתדל לא להפריע"

12.1.2014 / 21:46

מאמן הפועל ירושלים מרוצה מהרצף: "לא יהיה פשוט למצוא לרייט דקות". שרף: "יכולנו לחזור בעזרת פעולות פחות נאיביות"

הפועל ירושלים קבעה הערב (ראשון) את רצף הניצחונות הארוך ביותר בהיסטוריה שלה בליגת העל, כשגברה במלחה 69:79 על מכבי ראשון לציון ושמרה על הפסגה עם ניצחון תשיעי. ברייסי רייט ערך את הופעת הבכורה שלו במדי ירושלים וקלע 6 נקודות.

תתחילו להתרגל: הפועל ירושלים עם ניצחון תשיעי רצוף

בראד גרינברג מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
לקבוצה יש עוד עבודה, וגם לו בהקשר של שילוב שחקן הרכש. בראד גרינברג/מגד גוזני

המאמן בראד גרינברג על רצף תשעת הניצחונות: "יש לנו שחקנים נהדרים, אני רק מנסה לא להפריע להם יותר מדי. גם בעונה שעברה היו לי שחקנים טובים, אין ספק. הם עובדים קשה, הם לא אנוכיים, אבל עדיין יש לנו לאן להשתפר. ראשון לציון שיחקו טוב והקשו עלינו, נצטרך לעבוד על חלק מהדברים בהתקפה. ניסינו למצוא היום גם דקות לברייסי רייט וזה לא היה פשוט. גם לי יש הרבה עבודה בהקשר הזה של חלוקת דקות. הוא שחקן חכם, בחור טוב ומנוסה שיתרום לנו הרבה. הוא יודע מה הוא אמור לעשות כאן".

רונלד דופרי, שקלע 13 נקודות ונבחר למצטיין במשחק, אמר בסיום: "עבודה קשה - זה המפתח. אנחנו עובדים קשה באימונים, מקשיבים למאמן, יש לנו חבר'ה עם אופי נהדר ואנחנו מנסים להשתפר, זה הכול. אנחנו מאמינים במשחק לא אנוכי, אוהבים לחלוק את הכדור. יש לנו הרבה כישרון ואנחנו יודעים לנצל את ההזדמנויות".

מאמן מכבי ראשון לציון, צביקה שרף, סיכם עוד הפסד של קבוצתו: "נכון ששיחקנו פה נגד קבוצה יוצאת מן הכלל, אבל כשהורדנו לשש הפרש היינו יכולים לחזור למשחק עם פעולות פחות נאיביות. רציתי לצמק את ההפרש ולנסות לגנוב את המשחק. עשינו כל מני דברים בניסיון לשבש לירושלים את המשחק, אבל את שני הסלים החשובים לא עשינו. תומאס, איגור וקצת דניאל - זה הצבע שלנו. ניסינו להיות הפעם יותר זריזים. עכשיו יש לנו את הפועל תל אביב, עוד קבוצה שנמצאת בכושר שיא".

צביקה שרף מאמן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
עם הפנים להפועל תל אביב. צביקה שרף/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully