וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-מכבי ת"א: הפער יחזור לשש?

אחרי שבאר שבע נצמדה, האלופה מחפשת ניצחון (ב', 20:50, ע' 1), איינבינדר עשוי לחזור להרכב. סוכמה השאלתו של אבו זייד ללרנקה. שיר צדק חוזר לסגל הצפוניים אחרי למעלה משלושה חודשים

יוסי ציפקיס

צפו בתוכנית "תמונת מחזור"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* מפגשים בליגת העל: 17. 6:8 למכבי תל אביב בניצחונות, עוד שלוש תוצאות תיקו.

* כשקרית שמונה מארחת: 2:4 לטובתה בניצחונות ועוד משחק אחד שנגמר בתיקו.

* בחמש העונות הקודמות רק פעם אחת קרה שמכבי תל אביב ניצחה בביקור הראשון שלה בקרית שמונה – בעונת הירידה של המקומיים, 2008/09.

* ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים של קרית שמונה נגמרו בניצחון 1:2 לקבוצה הביתית.

* ערן זהבי עם ארבעה שערים נגד קרית שמונה. עוד שלושה והוא במקום הראשון בטבלת הכובשים נגד הצפוניים בכל הזמנים.

* קרית שמונה הפסידה מחצית מהמשחקים שבהם איתן שמואלביץ' שפט אותה (6 מ-12). מכבי תל אביב מחזיקה ב-76.6 אחוזי הצלחה עם שמואלביץ'.

* ברק בכר אימן ארבע פעמים מול מכבי תל אביב, סיים בתיקו פעם אחת והפסיד עוד שלושה. מאזן שערים: 7:1.

נתונים: אתר דריבליסט

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ארבעה שערים נגד קרית שמונה. ערן זהבי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

אחרי שהפועל באר שבע צמצמה את הפער מהמקום הראשון לשלוש נקודות בלבד, מכבי תל אביב רוצה להחזיר לעצמה את היתרון בראשות הטבלה. בניגוד לתכנון המוקדם, תצא הקבוצה צפונה רק ביום שני בבוקר ותתכנס בבית מלון החל משעות הצהריים. סוזה כדרכו זימן 19 שחקנים, כולל טל בן חיים, גאל מרגוליס ומונס דאבור שמתאוששים מפציעות, ורק לפני המשחק יודיע לשחקניו מי השחקן שלא יתלבש.

הפורטוגלי לא תירגל הרכב באימון המסכם אולם סביר שלא יערוך שינויים גדולים מדי מה-11 שפתחו בניצחון נגד מכבי חיפה במחזור שעבר. סוזה צפוי להמשיך עם חוליית הגנה שתורכב מארבעה שחקנים, כאשר שרן ייני, יואב זיו ועומרי בן הרוש מתחרים על שתי עמדות המגנים. הקרב על חולצת ההרכב גדול עוד יותר בחוליית הקישור, שם עשוי דן איינבינדר לחזור להרכב לאחר שלא פתח נגד הירוקים בשבוע שעבר. בחלק הקדמי נראה שמקומם של ערן זהבי, ברק יצחקי וראדה פריצה מובטח, ואליהם עשוי להצטרף דור מיכה או עומרי אלטמן ואולי אפילו טל בן חיים.

בתוך כך, הגיעה היום הנהלת המועדון לסיכום עם קבוצת א.א.ק לרנקה הקפריסאית על שאילתו של הקשר חסן אבו זייד ששיחק מתחילת העונה בהפועל רמת השרון. אבו זייד צפוי לטוס לאי השכן בכדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית בקבוצה ממנה הגיע המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף לקרית שלום. שחקן נוסף שיעזוב הוא השוער השלישי תומר חנצ'ינסקי, שהושאל להכח עמידר רמת גן מהליגה הלאומית. חנצ'ינסקי הגיע למועדון בינואר בעונה שעברה בעקבות יציאתו של וינסנט אניימה לאליפות אפריקה ולא זכה כמעט לדקות משחק בקבוצה.

עירוני קרית שמונה:

בלם עירוני קרית שמונה שיר צדק יחזור לסגל של הקבוצה אחרי למעלה משלושה חודשים. השחקן שמשמש כקפטן הקבוצה נפצע בסוף חודש ספטמבר וכעת זו תהיה הפעם הראשונה שהוא יתלבש למשחק רשמי מאז הפציעה. בכל מקרה, צדק לא אמור לפתוח, ובקבוצה מקווים שבשבועות הקרובים הוא יחזור בהדרגה לכושר ויילחם על מקומו בהרכב.

בקרית שמונה ינסו להפתיע את מכבי תל אביב כאשר המאמן ברק בכר ניסה להחדיר מוטיבציה בשחקניו. בכר ערך אסיפת וידאו והסביר לשחקניו כיצד ניתן יהיה לנצל את החולשות של האלופה. "מכבי תל אביב לא יכולה לנצח בכל משחק", אמר שחקן בקרית שמונה. "אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי שבבית נוכל להפתיע ולהשאיר את הנקודות".

בינתיים בקרית שמונה מחכים לנחיתתו של איזי שרצקי מחר בארץ כאשר לאחר הנחיתה צפוי שרצקי לשמוע על ההצעות הרשמיות של הפועל עכו והפועל רעננה על אחמד סבע. הבעלים יצטרך להבהיר מה הוא דורש אם בכלל עבור שחרורו של השחקן ואז יתברר לאן סבע יעבור, כשעל פי גורמים בקרית שמונה השחקן קרוב יותר נכון לעכשיו לרעננה. ברק בדש צפוי לחזור להרכב על חשבונו של הצעיר יואל צ'חנוביץ'.

גאל מרגוליס מכבי תל אביב מול שיר צדק עירוני קרית שמונה. נמרוד סונדרס
התגעגעו אליו. שיר צדק/נמרוד סונדרס

יעמדו למבחן

חן דילמוני: עירוני קרית שמונה

המגן שהגיע מהליגה הלאומית הוא ללא ספק אחת ההברקות של ברק בכר וקרית שמונה עד כה. השחקן שכלל לא נספר בתחילת העונה על ידי הפרשנים ואנשי המקצוע הפך לאחד השחקנים החשובים בפאזל של הקבוצה מקרית שמונה. דווקא מול האלופה דילמוני יצטרך להוכיח שהוא באמת קורץ מחומר של שחקנים גדולים ושהוא שחקן לגיטימי בקבוצת צמרת בליגת העל.

מהראן ראדי: מכבי תל אביב

במשחק נגד מכבי חיפה ראדי היה המצטיין והזכיר לנו את אותו שחקן שהיה מועמד לשחקן העונה בעונת האליפות. בניגוד למשחקים קודמים, תופקד ראדי כשחקן החופשי מתחת לחלוצים, שם הוא בא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר ולכן ראינו אותו מעורב כמעט בכל מהלך התקפי של הצהובים ומסיים עם שני בישולים לפריצה ויצחקי. מעניין יהיה לראות היכן יתופקד ראדי במשחק בקרית שמונה והאם סוזה ימשיך לתת לו קרדיט כשחקן החופשי בקישור.

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב מעל סארי פלאח שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מעניין היכן הוא יתופקד. ראדי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, מתן אוחיון, חן דילמוני, וובה בראון, מינדאוגאס פאנקה, דויד מנגה, אופיר מזרחי, אחמד עאבד, ברק בדש.

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו (עומרי בן הרוש), ניקולה מיטרוביץ' (גל אלברמן), דן איינבינדר, מהראן ראדי, ערן זהבי, ברק יצחקי, ראדה פריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully