וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "כל מי שלא אוהד את מכבי תל אביב מקווה שנפסיד"

12.1.2014 / 10:10

מאמן הצהובים מודע לציפיות של יתר הקבוצות לקראת קרית שמונה (ב', 20:45, ער' 1). איינבינדר: "יהיה להם רצון מיוחד"

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק החוץ שלה נגד עירוני קרית שמונה ביום שני (20:45, ערוץ 1), והמאמן פאולו סוזה עורך בשעה זאת את מסיבת העיתונאים הקבועה שלו לקראת המשחק. סגל מלא צפוי לעמוד לרשותו של המאמן סוזה, כאשר גם מונס דאבור וגם טל בן חיים החלימו מפציעותיהם וצפויים להיכלל בסגל למשחק.

"יהיה משחק טוב, זו יריבה קשה, זו קבוצה שעוד לא הפסידה בבית והמטרה שלנו היא להיות הראשונים שעושים את זה", אמר מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. "היריבות שלנו תמיד רוצות לנצח אותנו, כל מי שלא אוהד את מכבי תל אביב במדינה מייחל להפסד שלנו. אני מקווה שהשחקנים שלנו יציגו את היכולת הטובה ביותר. אני מקווה שנענה לדרישות של עצמנו".

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"אנחנו לא בלתי מנוצחים". סוזה/יוסי ציפקיס

לגבי באר שבע, שצימקה אתמול לפער בפסגה לשלוש נקודות בלבד: "המוטיבציה היא אותו דבר - אנחנו רוצים לנצח בכל פעם. אנחנו לא עומדים תחת לחץ, אנחנו עובדים קשה כדי לחזק את העקרונות המקצועיים שלנו וכדי להשתפר בחוסן המנטלי. אנחנו לא בלתי מנוצחים, כי יש לנו עדיין הרבה על מה לעבוד, אבל אנחנו רוצים להמשיך בתוצאות שהשגנו במשחקים האחרונים".

לגבי הסגל והאפשרות להתחזק בחלון ההעברות: "אני מקווה שנוכל לחזק את הסגל, אני רוצה שחקנים שיוסיפו איכות לקבוצה".

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב עם דן איינבינדר. יוסי ציפקיס
פוגש את קבוצתו לשעבר. איינבינדר/יוסי ציפקיס

דן איינבינדר, ששיחק בעבר בקרית שמונה, התייחס אף הוא למשחק: "מההיכרות שלי עם קרית שמונה הם יבואו מאוד דרוכים. האלופה מגיעה למגרש הביתי שלה, אז כמובן שהם ירצו מאוד לנצח את המשחק. אני יכול להגיד בוודאות שיהיה להם רצון גדול יותר לנצח את המשחק. הצוות המקצועי מכין אותנו לגבי נקודות התורפה של קרית שמונה, אבל אנחנו מרוכזים בעיקר בעצמנו, על זה אנחנו עובדים. זה מה שמביא אותנו מוכנים לכל משחק".

"אנחנו לא מסתכלים על באר שבע, אלא על הדרך שלנו, ובינתיים זה עובד יפה מאוד. עכשיו ההפרש בינינו הוא שלוש נקודות, אבל אני מקווה שבסוף המחזור זה יהיה שש נקודות. בקבצות אחרות תמיד הייתי מנהיג ושחקן מוביל. גם פה אני מנסה להביא את הדברים שאני יודע לעשות. זה המועדון הכי גדול בארץ. יש כאן הרבה שחקנים טובים, שלכולם מגיע למשחק. אני מנסה להוכיח למאמן בכל אימון שמקומי על המגרש. עד כה אני נהנה מכל רגע".

לגבי המשחק בגביע מול מ.ס אשדוד: "יש לנו עד אז כמה משחקים לעבור. יש לנו מחר משימה לא קלה בכלל".

שחקני מכבי תל אביב קוברים את ברק יצחקי. יוסי ציפקיס
וככה נראה אימון האלופה אחרי מסיבת העיתונאים/יוסי ציפקיס
שחקני מכבי תל אביב קוברים את ברק יצחקי. יוסי ציפקיס
שחקני מכבי תל אביב קוברים את ברק יצחקי/יוסי ציפקיס
שחקני מכבי תל אביב קוברים את ברק יצחקי. יוסי ציפקיס
שחקני מכבי תל אביב קוברים את ברק יצחקי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully