וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "אולי אנחנו כבר לא מסוגלים לנצח"

שחקני בני יהודה שבורים אחרי ההפסד לבאר שבע בדקה ה-90: "משחקים טוב ומתרסקים בסוף". ליאם ווקר צפוי לחתום

one

לפני שבועיים, התראיין קשר בני יהודה לירוי צעירי לוואלה! ספורט ונשאל מה היה עבורו הרגע, שבו הבין שהעונה של בני יהודה הולכת למקומות רעים. צעירי ענה בלי היסוס: "ההפסד 1:2 להפועל באר שבע בווסרמיל בסיבוב הראשון. דקה 87, אני מוביל 0:1 ואני אומר שזה ניצחון שמשנה לי את כל העונה ואת כל הפנים של העונה ופתאום משום מקום אני מפסיד 1:2". סיבוב שלם עבר ומסתבר שכלום לא השתנה. הקבוצות אותן קבוצות, התוצאה זהה ואפילו דקות הסיום בהן ספגו הזהובים שני שערים דומות באופן מדהים. בני יהודה שוב הפסידה להפועל באר שבע, הפעם בבלומפילד ושוב אחרי שהובילה 0:1 עד הדקה ה-90.

לירוי צעירי בני יהודה מתוסכל. ברני ארדוב
סיבוב שלם עבר ודבר לא השתנה/ברני ארדוב

אחרי ניצחון החוץ בסכנין בשבוע שעבר, החלו לנשב במועדון הזהוב רוחות חדשות של תקווה, כאשר השחקנים ואנשי הצוות המקצועי החלו להאמין כי משימת ההיחלצות מהתחתית בהחלט אפשרית. ההפסד הביתי אמש (שבת) לבאר שבע בתוצאה 2:1, הוציא המון רוח מהמפרשים והשחקנים נראו המומים לגמרי בחדר ההלבשה בסיום.

אחרי 17 מחזורים מסומנת בני יהודה כיורדת הבטוחה ומשבוע לשבוע נדמה שמשימת ההישארות הופכת קשה יותר. הזהובים מרוחקים כעת שש נקודות ממכבי פתח תקוה שנמצאת מעל הקו האדום ותשע נקודות מהפועל עכו שבמקום ה-11. בשבוע הבא מצפה לקבוצה קרב תחתית לוהט נגד מכבי פתח תקוה ב"מושבה".

שחקני הקבוצה סירבו להתראיין בסיום המשחק ונראו בהלם מוחלט. "לא להאמין שזה שוב קורה לנו", אמר שחקן בקבוצה. "כבר אי אפשר להסביר את מה שקורה לנו בדקות האחרונות. אולי אנחנו כבר לא מסוגלים לנצח. מה שקורה כאן הוא פשוט לא הגיוני. אנחנו משחקים טוב, עולים ליתרון, אצלנו בבית, נראים טוב יחסית לשבועות האחרונים ואז מתרסקים בדקות האחרונות", הוסיף השחקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ליאם ווקר, נבחן בני יהודה. ברני ארדוב
מצטרף לנועלת הטבלה. ווקר/ברני ארדוב

לאחר צירופו של המגן עומר ורד לפני שלושה שבועות, ערכו אמש החלוץ האנגלי ג'יימס קין והחלוץ חן עזריאל הופעות בכורה במדים הכתומים. קין פתח בהרכב ולא הטביע את חותמו על המשחק ועזריאל נכנס במקומו ברבע השעה האחרונה. בימים הקרובים צפוי לחתום גם קשר נבחרת גיברלטר, ליאם ווקר, על חוזה בקבוצה, לאחר שסיכם עקרונית את כל תנאיו לשנה וחצי עם אופציה לשנה נוספת. ווקר המריא בינתיים בחזרה לארצו, במהלך השבוע יסדרו במועדון את כל המסמכים הדרושים לחתימתו הרשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully