וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההפסד: עימות בין אוהדי בני יהודה ומאיה דמאיו

לטענת האוהדים, בתו של המנכ"ל, שלוותה ע"י מאבטחים ביציאה מהאיצטדיון, סטרה לאחד מהם. אבוקסיס: "אין חוקים בכדורגל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אם בבני יהודה חשבו שהזעזוע בעמדת המאמן יביא שינוי, הערב (שבת) הוכח שאצלה העסקים כרגיל: הזהובים הובילו על הפועל באר שבע 0:1, ואז החלה קומדיית הטעויות בפעם המי-יודע-כמה. מאור בוזגלו השווה בדקה ה-89, ובישול שלו לדובב גבאי כעבור שתי דקות קבעו עוד הפסד לבני יהודה, שממשיכה להידרדר מתחת לקו האדום.

בסיום אירעה תקרית חמורה בין בתו של מנכ"ל בני יהודה, משה דמאיו, לבין כמה מאוהדי הקבוצה. כרבע שעה לאחר השריקה התקבצו כמה עשרות מאוהדי בני יהודה מסביבה של דמאיו, לאחר שזו, לטענתם, סטרה לאחד מהאוהדים. דמאיו לוותה על ידי מאבטחים מחוץ לאיצטדיון.

"זה הכדורגל", ניסה מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס לתרץ בסיום. "הרבה משחקים מוכרעים בדקות האלה. עשינו הרבה טעויות בדקות האחרונות, גם עבירה במצב הנייח וגם חוסר ריכוז בהגנה בגול השני. חבל, כי בסך הכל בשאר המשחק עמדנו יוצא מהכלל ושיחקנו טוב. גם הקהל תמך בקבוצה אבל זה לא נתן לנו שלוש נקודות. טבעי שקבוצה במקום האחרון תלך אחורה אחרי שער יתרון, במיוחד כשבאר שבע הימרה והכניסה את כל הכלים ההתקפיים שלה. אין חוקים בכדורגל ואם הבעיטה של בוזגלו לא הייתה נכנסת לא היינו מדברים על זה".

משה דמאיו בעלים בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
עימות בין בתו לבין האוהדים. דמאיו/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully