וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "כשיש לך את הביטחון, דברים כאלה קורים"

11.1.2014 / 21:41

מאמן באר שבע הסביר את המהפך הדרמטי מול בני יהודה: "צריך הרבה אמונה, זה לא פעם ראשונה שזה קורה לנו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עם ניצחון דרמטי כפי שרשמה הערב (שבת) הפועל באר שבע, מה הפלא שבדרום ממשיכים להאמין שאולי זו העונה שלהם? הקבוצה של אלישע לוי פיגרה 1:0 לאורך כמעט כל המחצית השנייה מול נועלת הטבלה, בני יהודה, אך הצליחה לחולל מהפך גדול בסיום בדרך ל-1:2, ונצמדה שוב למכבי תל אביב בצמרת.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם אלישע לוי. ברני ארדוב
קבוצה בריאה שיודעת להגיב. לוי חוגג עם שחקניו/ברני ארדוב

"פתחנו את המשחק לא טוב", הודה מאמן באר שבע, אלישע לוי. "לא הנענו מספיק טוב את הכדור, לא סיכנו מספיק את השער. כדורגל זה עניין של דינמיקה, של מומנטום, ברגע שעברנו למערך של שלושה שחקנים מאחורה ושני שחקנים על הקו המשחק עבר לשליטה שלנו עם הרבה יותר מחץ בהתקפה. זאת לא הייתה הפקרות, אנחנו מתורגלים במצבים האלה".

על המהפך אמר לוי: "צריך הרבה אמונה בשביל להפוך את התוצאה וזאת לא פעם ראשונה שזה קורה לנו. כשיש לך את הבטחון דברים כאלה יכולים לקרות, ושני שערים בשתי דקות זה דבר שלא קורה הרבה. זו הקבוצה שלנו, קבוצה בריאה, חזקה שיודעת להגיב בתוך המשחק. היינו שותפים לדרמה וערב גדול. לא מגיע לקהל שלנו שנתן תצוגה יפה לעשות את הדרך לבאר שבע עם טעם של הפסד. אנחנו ללא ספק קבוצת צמרת לגיטימית. המטרה המשנית שלנו העונה הייתה להיאבק על כרטיס לאירופה והיום פתחנו פער משמעותי מהקבוצות שרוצות להיאבק עליו. בלי שום קשר, אנחנו רוצים להיות מכבי אבל לא מסתכלים על מכבי. זהו בהחלט צעד משמעותי לקראת אירופה אך אנחנו צריכים להיות עירניים ולא לאבד ריכוז".

על מאור בוזגלו שכבש את שער השוויון ובישל את שער הניצחון אמר המאמן: "בוזגלו כבר הרבה מאוד זמן בכושר טוב. יש לו המון ביטחון והמספרים שלו בסטטיסטיקה רק עולים והוא בא בדיוק בשביל זה". לגבי מכבי חיפה בשבוע הבא אמר לוי: "יצא לי כבר לשחק נגדה, הייתי בן בית שם ארבע שנים ואנחנו נקבל אותם יפה. יהיה משחק קשה מאוד, היא קבוצה מצויינת. נקווה שוסרמיל יהיה מלא ונדע לעבור אותם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע חוגג. ברני ארדוב
המון ביטחון. בוזגלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully