וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד - ברצלונה: ליאונל מסי לא צפוי לפתוח

בספרד טוענים כי מרטינו יעדיף להתחיל את המשחק עם כוכבו על הספסל (ש', 21:00, ספ' 5). ארדה טוראן: "אנחנו שווים"

לראשונה מזה זמן רב, משחק העונה בספרד לא יפגיש את ברצלונה וריאל מדריד, כי אם את הקטלאנים והנציגה הנוספת של בירת ספרד. אתלטיקו מדריד תארח מחר (שבת, 21:00, ספורט 5 ו-HD) את הקבוצה של טאטה מרטינו למפגש שמבטיח להיות מרתק מתמיד. ערב המחזור ה-19, צמודות השתיים בפסגת הטבלה עם 49 נקודות, כשברצלונה מקדימה את הקולצ'ונרוס בזכות הפרש שערים עדיף. הסיפור הגדול כמובן מגיע מכיוונו של ליאונל מסי, שעדיין לא ברור האם יהיה כשיר ויפתח בהרכב, אולם בנוסף למצבו הבריאותי של הפרעוש ישנם שלל סיפורים מעניינים אחרים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת המשחק הגדול של סוף השבוע.

זה הזמן לתת כבוד לקוקה, היורש של צ'אבי ואינייסטה והסמל של אתלטיקו

שחקן ברצלונה ליאונל מסי מול אתלטיקו מדריד. David Ramos, GettyImages
שוב זה יהיה אחד מול ארבעה? מסי מול אתלטיקו בפעם שעברה/GettyImages, David Ramos

המספרים

* הקולצ'ונרוס מגיעים למשחק עם הרצף הגרוע ביותר שלהם בכל הזמנים מול ברצלונה - שישה הפסדים רצופים בליגה.

* העונה, עם זאת, אתלטיקו לא הפסידה לברצלונה בשני המפגשים בין הקבוצות (1:1 בבית, 0:0 בקאמפ נואו במסגרת הסופרקופה).

* בשלושת הביקורים הקודמים שלה בויסנטה קלדרון במסגרת הליגה, ניצחה ברצלונה באותה תוצאה - 1:2.

* לאתלטיקו מאזן מושלם העונה בליגה - תשעה נצחונות מתשעה משחקים, ובכולם דייגו קוסטה הבקיע.

* דויד וייה הבקיע חמישה שערים בעשרה משחקים מול ברצלונה.

* מלבד ריאל מדריד (29), ויקטור ואלדס ספג הכי הרבה שערים מאתלטיקו מדריד (27).

* אם תנצח מחר, תסיים אתלטיקו את המחצית הראשונה של העונה עם 52 נקודות - ארבע יותר מהפעם האחרונה שהיא רשמה את ההישג הזה (ב-1995/96).

* אם ברצלונה תנצח, לעומת זאת, טאטה מרטינו ישווה את מספר הנקודות הרב ביותר שאגרו הקטלאנים בחצי הראשון של העונה - 52, מספר שפפ גווארדיולה השיג ב-2010/11.

* ברצלונה ניצחה 21 מ-23 משחקי הליגה האחרונים שלה. אתלטיקו, לעומת זאת, ניצחה 17 מ-19 משחקי הליגה האחרונים שלה.

* בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה אתלטיקו מסיימת את המחצית הראשונה בתיקו, ומנצחת את המשחק.

* בתשעת משחקי הבית שלה בליגה העונה הבקיעה אתלטיקו לפחות שני שערים.

* ניצחון הליגה האחרון של אתלטיקו על ברצלונה - ב-14 בפברואר, 2010 - אז זה נגמר ב-1:2 לקולצ'ונרוס בויסנטה קלדרון משערים של דייגו פורלן וסימאו סברוסה.

ויקטור ואלדס שוער ברצלונה מאוכזב. GettyImages
לא ממש אוהב לשחק מול אתלטיקו. ואלדס/GettyImages

החדשות

כאמור, ההתלבטות העיקרית של טאטה מרטינו קשורה בשאלה האם להעניק את חולצת ההרכב לליאונל מסי. הפרעוש שב אחרי 59 ימים בחוץ, עלה כמחליף והצטיין בגביע המלך מול חטאפה, אולם בספרד טוענים כי המאמן מעדיף לשלב את הכוכב שלו בהדרגה, ולא לזרוק אותו ישירות למים העמוקים. באל מונדו דפורטיבו העריכו הבוקר כי אם מסי לא יפתח, יעמיד מרטינו חלק קדמי שיכלול את ססק פברגאס, ניימאר ואלכסיס סאנצ'ס, כשפדרו, שנמצא גם כן בכושר מצוין, ימתין על הספסל. ויקטור ואלדס יחזור לשער, דני אלבס שהחלים משפעת יפתח גם כן, בעוד סרחיו בוסקטס, צ'אבי ואנדרס אינייסטה אמורים להרכיב את הקישור המרכזי.

בספרד טוענים כי אתלטיקו קיבלה 90 אלף בקשות לכרטיסים, בעוד הויסנטה קלדרון יכול לאכלס 55 אלף איש בלבד. מחירי הכרטיסים כבר זינקו מ-90 יורו ל-200, ומעלה, ועוד לא התחלנו לדבר על הספסרים. דייגו סימאונה יהנה מסגל מלא, והוא לא צפוי לערוך שינויים בהרכב המנצח שלו. דויד וייה ודייגו קוסטה שוב יפתחו בחוד.

שחקן ברצלונה אלכסיס סאנצ'ס. GettyImages
אמור לקבל את הקרדיט. אלכסיס סאנצ'ס/GettyImages

הציטוטים

דייגו סימאונה: "אני לא יכול לדמיין את מסי מחוץ למשחק. זו אפשרות ולברצלונה פתרה את הבעיה הזאת פעם עם פדרו ופעם עם אלכסיס, אבל אני לא רואה את זה קורה. אני מאחל לו כל טוב כי אני ארגנטינאי ורוצה לראות אותו מצליח במונדיאל". על המשחק אמר: "יהיה משחק דומה למפגשים בסופרקופה. אני אשתמש בכל הכלים העומדים לרשותי על מנת לנצח".

דייגו קוסטה: "מסי הוא מסי, כולם התגעגעו אליו כשהוא היה בחוץ ויהיה נחמד לשחק מולו. הוא יהיה מוכן לאתגר אחרי שהחמיץ כל כך הרבה זמן, אבל נעשה לו את החיים קשים, יש לנו את השחקנים שמסוגלים לעצור אותו. יהיה משחק שה נגד יריבה עם כמה מהשחקנים הטובים בעולם, אבל אנחנו בבית ונקשה עליהם".

ארדה טוראן: "אתלטיקו וברצלונה באותה רמה, ההבדל היחיד הוא בסגנון המשחק. ברצלונה אוהבת להחזיק בכדור הרבה ולהתמסר, אנחנו מאוד חזקים בהגנה ואז יוצאים למתפרצות מהירות. לדעתי אנחנו ברמה של באיירן מינכן, ריאל מדריד וברצלונה".

חרארדו מרטינו: "יש לי ספקות לגבי שיבוצו של מסי בהרכב. אני אחליט לגבי זה רק מחר. החוכמה היא לדעת איך ומתי להחזיר אותו להרכב הראשון. הוא עשה קאמבק נפלא, אבל צריך לזכור שלא שיחק הרבה זמן. הוא אוהב לסיים משחקים, אז אם אנחנו רוצים למנן את הדקות שלו, פשוט יותר להכניס אותו כמחליף".

צ'אבי: "זה אולי לא יהיה המשחק המכריע, אבל ניצחון בהחלט יהיה הצהרת כוונות. אנחנו מגיעים למשחק בכושר טוב, ננסה לשלוט בקצב ונקווה לתת הצגה טובה".

שחקן אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה. GettyImages
לא מפחד. קוסטה/GettyImages

הרכבים משוערים

אתלטיקו מדריד: טיבו קורטואה, חואנפרן, מירנדה, דייגו גודין, פיליפה לואיס, קוקה, טיאגו, גבי, ארדה טוראן, דייגו קוסטה, דויד וייה.

ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, מארק ברטרה (חאבייר מסצ'ראנו), ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, ססק פברגאס, ניימאר (ליאונל מסי), אלכסיס סאנצ'ס (פדרו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully