וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב ח' בגביע: מכבי תל אביב יוצאת לאשדוד

16 מפגשי השלב הבא נקבעו: הצהובים פוגשים את הקבוצה שלא הפסידה בבית, באר שבע תארח את שעריים, הפועל תל אביב מול הפועל חיפה, רעננה מול מכבי חיפה, בית"ר ירושלים מול בת ים. נציגות ליגה ב' יפגשו זו את זו

14 קבוצות ליגת העל, 12 קבוצות מהלאומית, 4 קבוצות מליגה א' ושתי סינדרלות מליגה ב' הוגרלו לסיבוב ח' בגביע המדינה. המגרילים היו שחקני העבר גילי לנדאו וויקי פרץ, והמשחקים בסיבוב ח' ייערכו ב-28 וב-29 בינואר.

במוקד: האלופה מכבי תל אביב תצא לאשדוד, ותפגוש את הקבוצה שלא הפסידה בבית העונה; הפועל תל אביב תארח את הפועל חיפה, הפועל באר שבע את שעריים והפועל רעננה את מכבי חיפה. בית"ר ירושלים תפגוש את מכבי בת ים, ומפגש הסינדרלות מליגה ב' יתקיים בין מעלות לבאקה אל גרביה.


תקצירי סיבוב ז': 0:1 מדהים לכפר קאסם בטדי

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב בין שחקני מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
אשדוד, מכיר? פריצה בי"א/ברני ארדוב

מפגשי סיבוב ח'

1. מ.ס. כפר קאסם (ליגה א') - בני סכנין

2. הפועל באר שבע - מכבי שעריים (ליגה א')

3. עירוני קרית שמונה - הפועל עכו

4. הפועל תל אביב - הפועל חיפה

5. מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב

6. מכבי פתח תקוה - מכבי יבנה (לאומית)

7. הפועל כפר סבא (ליגה א') - אחי נצרת (לאומית)

8. בית"ר תל אביב רמלה (לאומית) - הפועל נצרת עילית (לאומית)

9. הפועל רמת גן (לאומית) - מכבי נתניה (לאומית)

10. הפועל פתח תקוה (לאומית) - בני יהודה

11. סקציה מעלות תרשיחא (ליגה ב') - הפועל עירוני באקה אל גרביה (ליגה ב')

12. הפועל קטמון (לאומית) - הפועל ראשון לציון (לאומית)

13. הפועל ניר רמת השרון - מכבי אום אל פאחם (לאומית)

14. בני לוד (לאומית) - הפועל עפולה (לאומית)

15. הפועל רעננה - מכבי חיפה

16. בית"ר ירושלים - מכבי בת ים (ליגה א')

שחקני הפועל רמת גן מניפים את גביע המדינה. קובי אליהו
המסע להגנה על התואר מתחיל. שחקני הפועל רמת גן/קובי אליהו

תגובות להגרלה

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו: "כל משחק גביע מעניין ועם קושי, במיוחד מול יריבה מליגת העל. רעננה קבוצה טובה ומאומנת ונעשה הכול כדי לנצח".

יו?ר בני סכנין מוחמד אבו יונס, שיפגוש את כפר קאסם: "זה דרבי של המגזר, אז יהיה מעניין. אנחנו בטח שלא יכולים להתלונן על ההגרלה הזו, ומבחינתנו היא בסדר גמור".

מאמן הפועל חיפה שלומי דורה, שיפגוש את הפועל תל אביב: "זוהי הגרלה קשה מאוד אבל במשחקי גביע הכול תמיד פתוח, ואנחנו נעשה הכול כדי לנצח ולהעפיל לשלב הבא?.

איתי שכטר, חלוץ הפועל תל אביב: "אין ספק שזו הגרלה קשה לשלב כה מוקדם. אנחנו שואפים להגיע הכי רחוק בגביע, אבל נצטרך קודם כל לעבור את המשוכה הראשונה בהצלחה. טוב שיהיה לנו את יתרון הביתיות בבלומפילד שיהיה מלא בקהל שלנו שידחוף אותנו קדימה".

מאמן עירוני קרית שמונה, ברק בכר, שיתמודד מול הפועל עכו: ?זה משחק קשה מאוד והגרלה זימנה משחק טוב. הדבר הטוב מההגרלה הוא שהמשחק ייערך אצלנו בבית?.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מול עכו. בכר/אדריאן הרבשטיין

חאלד אבו סלאח, מנהל בקה אל גרביה, על המפגש מול הסינדרלה השנייה מליגה ב': "זה כבוד עבורי, עבור הקבוצה ועבור ההנהלה. אני מאוד מרוצה. אנחנו נעבור שלב".

משה פריינטה, חבר בהנהלת מעלות תשריחא, על המשחק מול בקה: "זו תהיה חגיגה לכל תושבי מעלות, שיידעו שיש כדורגל גם בגליל. נארח את בקה בכבוד. אנחנו בנויים משחקנים יהודים, ערבים, דרוזים, מוסלמים, קבוצה מעורבת".

פיני בלילי, שיפגוש עם בת ים את בית"ר ירושלים: "זו חוויה לשחקנים, מגיע להם אחרי כל העבודה הקשה. אני תמיד בא לנצח, כמאמן וגם כשאני על הדשא. יש לנו בשבת משחק חשוב יותר מול שעריים. נעבור את זה ואז יש פגרה של שבוע להתכונן. צריך להנחית את השחקנים אל הקרקע. אני מאמין שטדי ישפיע, אבל ניתן לשחקנים ליהנות ואני מקווה שננצח".

אסי רחמים, נציג הפועל באר שבע בהגרלה: "בגביע, משחקים שנראים קלים הופכים לקשים. אנחנו צריכים לעבור, אבל נבוא בשיא המוכנות כי שעריים נראו טוב במשחק שלהם אתמול. אף אחד לא יודע איך העונה תסתיים והגביע הוא תמיד נדבך דרכו אפשר לזכות בתואר ולהגיע להישגים".

עיסא סעיד, דובר כפר קאסם, שתפגוש את סכנין: "זה דרבי, סכנין לא יריבה אלא קבוצה אהודה. בסוף המשחק הקהלים יהיו שמחים, לא משנה מה יהיה. בשבילנו להגיע לשלב כזה זה כבר הישג ולארח את סכנין זה בונוס. הליגה היא העיקר, אנחנו לא יכולים לשחק בשתי מסגרות, זה כבד על השחקנים ואנחנו רוצים לשמור עליהם. אם יבוא ניצחון על סכנין נשמח, אבל לא נתאכזב משום תוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully