וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: 0:1 מדהים לכפר קאסם על הפועל ירושלים

צפו בתקצירי סיבוב ז’: נציגת ליגה א’ ניצחה, למרות ששיחקה 23 דקות עם המגן אורן בן לוי בשער. 1:2 גדול לשעריים באשקלון, 1:3 מפתיע לכפר סבא על הרצליה, עלייה דרמטית לקטמון

one

סיבוב ז' בגביע המדינה ננעל הערב (רביעי) עם דרמות גדולות וסיפורים מרתקים, כשכל ארבע קבוצות החוץ ניצחו. ההפתעה הגדולה הייתה בטדי, שם מ.ס. כפר קאסם ניצחה 0:1 את הפועל ירושלים מהלאומית, למרות ששיחקה החל מהדקה ה-67 ב-10 שחקנים ועם המגן אורן בן לוי בין הקורות. מכבי שעריים, גם היא מליגה א', נפנפה את הפועל אשקלון מהלאומית עם 1:2 בחוץ, והפועל כפר סבא עשתה זאת בצורה מרשימה עם 1:3 בדרבי השרון על מכבי הרצליה. נציגת הלאומית היחידה שעלתה הערב היא הפועל קטמון, שהשיגה 0:1 דרמטי על כפר שלם משער של עוז צבאג המתקאמבק.

הגרלת סיבוב ח' תיערך מחר, בהשתתפות כל קבוצות ליגת העל וכן מכבי אום אל פאחם, מכבי יבנה, הפועל רמת גן ומכבי אחי נצרת מהלאומית שעלו אוטומטית.

רשימת העולות מסיבוב ז':

לאומית: הפועל פתח תקוה, בית"ר תל אביב, הפועל נצרת עילית, מכבי נתניה, הפועל ראשון לציון, הפועל עפולה, בני לוד, הפועל קטמון.
ליגה א': עירוני בת ים, מ.ס. כפר קאסם, מכבי שעריים, הפועל כפר סבא
ליגה ב': עירוני בקה אל גרבייה, סקציה מעלות תרשיחא

צפו בתקצירי דרמות הגביע מיום שלישי

אוהדי מכבי שעריים. מגד גוזני
ראו הפתעה באשקלון. אוהדי מכבי שעריים/מגד גוזני

הפועל ירושלים - מ.ס. כפר קאסם 1:0

לפני שנה הודחה הפועל ירושלים בטדי על ידי הפועל עפולה, שהוליכה אז את ליגה א' צפון וניצחה 2:3 בבירה. הפעם מ.ס. כפר קאסם, גם היא קבוצת צמרת, רק בליגה א' דרום, גרמה לירושלמים לתפוס את הראש. רוביל סרסור הבקיע שער יפה עבור כפר קאסם, ששמרה על יתרונה בשיניים גם לאחר הרחקתו של השוער מג'די חלאיילה, כשב-23 הדקות האחרונות הציבה (מבחירה!) בשער את אורן בן לוי. המגן הפגין מיומנות גבוהה ועם שתי הצלות גדולות הבטיח סנסציה.

אורן בן לוי אמר בסיום: "אף פעם לא הייתי בשער, אני שחקן הגנה. אני שמח שעשיתי את העבודה שלי גם בתור שוער. לקחתי את האחריות ואני שמח. גרמנו אושר לקהל ולהנהלה ועכשיו נחזור למשימה שלנו לעלות ללאומית".

דקה 36: גול! גם בטדי השער הראשון מפתיע. כפר קאסם יצאה למתפרצת נפלאה, ובסיום המהלך הקבוצתי היה זה רוביל סרסור שהמשיך מהאוויר לרשת. 0:1 לכפר קאסם.

דקה 67: כרטיס אדום! שוער כפר קאסם, מג'די חלאיילה, יצא מחוץ לרחבה ונגע בכדור בידו. השופט שלף לעברו צהוב שני והשאיר את כפר קאסם ב-10 שחקנים. האבסורד: כמו באחד ממשחקי הליגה הקודמים שלה, האורחת בחרה לשלוח שחקן שדה לשער.

דקה 75: המגן אורן בן לוי, שנשלח למשימה הקשה בין הקורות, עמד בה נהדר עם הדיפה לבעיטה אחת מ-10 מטרים ועצר כמו גדול גם את הריבאונד בנגיחה מקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אורן בן לוי שחקן מ.ס. כפר קאסם (מימין). לירן דורף, דאבל פס
תפקד כמו שוער גדול. אורן בן לוי/דאבל פס, לירן דורף

הפועל כפר שלם - הפועל קטמון 1:0

צפו בתקציר

כמו בעונה שעברה בליגה א', גם הפעם רשמה הפועל קטמון ניצחון 0:1 קטן ודרמטי בשכונת התקווה על הפועל כפר שלם. המארחת הייתה קרובה ליתרון, אבל לבסוף נכנעה דקה אחת לפני שריקת הסיום לשער של עוז צבאג, שחתם עם שער יפה את חזרתו לקבוצה ולארץ אחרי שנמלט לארצות הברית בגלל חובות כבדים. הקשר הודה בסיום לקבוצה שתמכה בו. הוא השיב לה בצורה נאה.

דקה 80: כמה קרוב לשער מפתיע של כפר שלם. כדור מצד ימין הגיע לחלוץ שלומי לוי, שירה מהאוויר למשקוף.

דקה 89: גול! שער דרמטי של קטמון, מרגלי עוז צבאג המתקאמבק. השחקן שחזר לקבוצה לאחר שנמלט לארצות הברית בגלל חובות, קיבל כדור מעומרי רון, הטעה את הבלם וסיים באלגנטיות. 0:1 לקטמון.

עוז צבאג שחקן הפועל קטמון מול דניאל מכלוף שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
קאמבק עם תוצרת. עוז צבאג/ברני ארדוב

הפועל אשקלון - מכבי שעריים 2:1

צפו בתקציר

ב-2006/7 הגיעה הפועל אשקלון עד למעמד גמר הגביע ונוצחה שם רק בפנדלים על ידי הפועל תל אביב. הפעם היא נעצרה כבר בסיבוב ז', על ידי מכבי שעריים המפתיעה מליגה א'. הרחובותים הגיעו עם ביטחון רב ובתמיכה של כ-1,000 אוהדים, שראו את עדן שעשע ונועם תרועה עוקצים את המארחת ההמומה כבר במחצית הראשונה. יחיאל צגאי עוד נתן תקווה עם פנדל, אבל פרוספר אזגי ראה את שחקניו נטולי המאמן מחמיצים ללא הרף ונפרדים מהמפעל. התקופה הרעה נמשכת.

דקה 5: גול! פתיחה מפתיעה באשקלון. גל פורת פרץ בצד ימין והרים כדור לעדן שעשע שהמשיך פנימה. 0:1 למכבי שעריים.

דקה 26: גול! השני של הרחובותים. אשקלון שלחה הרבה שחקנים קדימה והשאירה עורף פרוץ. נועם תרועה ניצל זאת וסיים דהירה של 30 מטרים עם בעיטה מקצה הרחבה לקורה ופנימה. 0:2 לשעריים.

דקה 73: גול! אשקלון קיבלה פנדל ויחיאל צגאי, שכבש מהנקודה הלבנה ב-1:1 מול קטמון ביום שישי, ירה שוב פנימה. אשקלון צימקה ל-2:1.

דקה 90: בתוך תוספת הזמן, צגאי כבר הריח את השני שלו ואת ההארכה, אבל הבעיטה שלו מארבעה מטרים נבלמה על הקו על ידי אביב קורדובה. דרמה גדולה, שעריים ניצחה.

- אוהדי הפועל כפר סבא. מגד גוזני
הוכיחו ביציע ועל המגרש שהם שווים ליגה לאומית. הפועל כפר סבא/מגד גוזני

מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא 3:1

צפו בתקציר

זוכרים את הדיון המתמשך בעניינה של מכבי אום אל פאחם? תביטו עליה מתבזה בלאומית, ואז תסתכלו על הפועל כפר סבא. אחרי חמישה ניצחונות רצופים שהעלו אותה לפסגת ליגה א' צפון, כפר סבא הגיעה להרצליה ושחזרה את הניצחון על מכבי מסיבוב ח' בעונה שעברה. אז זה היה 1:2 אחרי הארכה, העונה עשו זאת הירוקים עם בליץ של שלושה שערים בסיום. מיכאל קירטבה כבש צמד לרשת האקסית ובתווך גם עידן דוד הרשית, כשעומר רפס רק צימק עבור מכבי הרצליה המידרדרת, שסופרת כבר שישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. מאמנה תומר קשטן שוב ראה אקסית חוגגת על חשבונו.

דקה 10: הזדמנות להרצליה. ידין זריס על טוב לכדור קרן ונגח לעבר המסגרת, אבל אוהד כהן הגיב נפלא ומנע שער.

דקה 78: גול! מיכאל קירטבה מדהים את אחת מקבוצותיו לשעבר. הבעיטה של החלוץ מ-16 מטרים פגעה במגן הרצליה ועשתה קשת מעל השוער דן פוזננסקי אל הרשת. 0:1 להפועל כפר סבא.

דקה 85: גול! הרצליה לחצה, אבל כפר סבא עקצה במתפרצת עם שער של עידן דוד. 0:2 גדול להפועל כפר סבא.

דקה 90: גול! זו כבר השפלה. דוד פרץ והשאיר לקירטבה, שמזווית אלכסונית ירה פנימה והשלים צמד אישי. בליץ ו-0:3 לכפר סבא.

דקה 90+2: גול! עומר רפס רק צימק בנגיחה אחרי כדור חופשי עבור מכבי הרצליה, שממשיכה בתקופה הרעה עם הפסד 3:1.

מיכאל קירטבה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
כבש צמד. מיכאל קירטבה/מגד גוזני
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים. מגד גוזני
בליץ בדקות הסיום. שחקני הפועל כפר סבא עם מיכאל קירטבה, מימין/מגד גוזני
דין אקפי שחקן מכבי הרצליה (מימין) מול טל בניש שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
הצרות של הרצליה נמשכות. דין אקפי לפני טל בניש/מגד גוזני
תומר קשטן מאמן מכבי הרצליה. מגד גוזני
הפסיד לאקסית. תומר קשטן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully