וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "נרצה להביא שחקנים שיעזרו לנו לעשות היסטוריה"

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה התראיין לאתר פיפ"א, ואמר: "השחקנים בישראל לא רגילים להתמודד בשתי מסגרות, המטרה העיקרית היא ליצור המשכיות בליגה, הפעם נהיה התקפיים יותר מול באזל, יש לנו סיכוי טוב". וגם: "מצפה שרונאלדו יזכה בכדור הזהב"

one

פאולו סוזה, מאמן מכבי תל אביב, התראיין לאתר פיפ"א, והתייחס לפתיחת העונה המוצלחת שלו במכבי תל אביב, שמוליכה בבטחה את ליגת העל. "החצי הראשון של העונה היה פנטסטי", פתח סוזה את דבריו, "גם אנחנו בראש הטבלה, אבל גם התמודדנו יפה בשתי מסגרות קשות, שזה שונה מאוד, כי השחקנים פה לא רגילים להתמודד עם זה. כמאמן אני תמיד מנסה להיות חיובי, אבל כמובן כשתכננו את העונה המטרה המרכזית שלנו הייתה הליגה המקומית. עבור מועדון שלא זכה באליפות במשך עשר שנים וזכה בתואר בשנה שעברה, זו משימה קשה לחזור על האליפות, במיוחד כשכל היריבות נותנות את המיטב שלהן כשהן פוגשות אותנו".

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"עבדתי קשה לפני שהפכתי למאמן בניסיון לגבש שיטת אימון. זה גם עניין של מנהיגות". סוזה/ברני ארדוב

סוזה יודע ש"המטרה המרכזית שלי ושל הקבוצה זה לעמוד בציפיות, אחרי האליפות מהעונה שעברה, וליצור המשכיות בליגה הישראלית. אנחנו רוצים לנצח בליגה בכל הזדמנות, וגם לשמור על סיכוי להצליח באירופה בכל הזדמנות שתהיה לנו".

לקראת המשחק מול באזל בליגה האירופית אמר סוזה כי "באזל זה מועדון ענק, הם מאוזנים מאוד ויציבים, עם שחקנים עם יכולת גבוהה. יהיה משחק מצוין, ולדעתי יש לנו סיכוי גדול. קודם כל, מאז שנפגשנו איתם בתחילת העונה היה לי הרבה זמן לעבוד עם השחקנים שלי, ועכשיו אנחנו מבינים שנוכל להיות התקפיים יותר מולם. חוץ מזה, יש לנו את המשחק הראשון בבית, ונקווה שנוכל לצרף כמה שחקנים בחלון ההעברות שיוכלו לשפר לנו את הסיכויים להישג היסטורי".

זו הקבוצה החמישית שסוזה מאמן, ולטענתו, "אני תמיד מתקדם, קודם כל בגלל התשוקה שלי לנצח בכל משחק, וגם בגלל הניסיון שאני מביא איתי. הסגנון של הכדורגל של הקבוצות שלי תמיד תלוי באיכות של הסגל, באופי של המועדון, המסגרת שבה אנחנו משחקים והמטרות של הקבוצה. עבדתי קשה לפני שהפכתי למאמן בניסיון לגבש שיטת אימון. זה גם עניין של מנהיגות. כמאמנים אנחנו צריכים להיות נאמנים לעצמנו, להיות עקביים, הוגנים עם עצמנו, לכבד את הערכים שלנו ולהתפתח בשיטת האימון יום אחרי יום".

סוזה גם נשאל על נבחרת פורטוגל ורונאלדו, ואמר ש"רונאלדו מוליך את הנבחרת לרמות הכי גבוהות, הוא מתפתח ומגיע לרמה גבוהה מאוד. כפורטוגלי אני מצפה שהוא יזכה בכדור הזהב, אבל גם על מה שהוא עשה בכל השנים האחרונות, שהיו מדהימות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי תל אביב מהראן ראדי עם שחקן באזל סבסטיאן פריי. ברני ארדוב
סוזה: "מאז שנפגשנו איתם בתחילת העונה היה לי הרבה זמן לעבוד עם השחקנים שלי, ועכשיו אנחנו מבינים שנוכל להיות התקפיים יותר מולם". מכבי מחכה לבאזל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully