וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטמן: "אנחנו יותר טובים מאשר במפגש הקודם מול באזל"

הקשר הצעיר של מכבי תל אביב בטוח: "יש לנו סיכוי לעבור". על העונה שלו: "שיפרתי את העמידה הטקטית, גם ביחס למה שלמדתי באנגליה"

one

עומרי אלטמן, הקשר הצעיר של מכבי תל אביב, מחפש העונה את מקומו ברוטציה של פאולו סוזה לאחר שהגיע בקיץ מפולהאם, שם הסתיים חוזהו. אלטמן הופיע העונה בחמישה משחקי ליגה במדי הצהובים ובנוסף, זכה ללא מעט קרדיט במפעלים האירופים, שם שיחק שמונה פעמים עם מכבי העונה.

בראיון עימו, שהתפרסם היום (רביעי) באתר הרשמי של מכבי תל אביב, אמר אלטמן: "פולהאם רצתה להחתים אותי על חוזה חדש ולהשאיל אותי לקבוצות מהולנד או מהליגה השנייה באנגליה. אני התעקשתי שאם השאלה, אז רק למכבי. התקופה הראשונה בפולהאם לא הייתה קלה וכמובן שזה השפיע על הכדורגל, אבל אז החלה עונה חדשה, התחלתי ליהנות והכול השתנה".

עומרי אלטמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מרגיש את השיפור במכבי. אלטמן/ברני ארדוב

אלטמן הוסיף: "העונה שעברה הייתה הכי טובה שלי, שיחקתי בקבוצת המילואים וסיימנו במקום החמישי. כל מה שעברתי שם עשה לי טוב, אני מבין טוב יותר את המשחק. שדרגתי את עצמי בשתי רמות. אני עדיין בקשר עם הצוות בפולהאם".

על הקמפיין האירופי של הצהובים אמר אלטמן: "אנחנו נהנים מכל רגע ורוצים שזה יימשך. הגעתי לקבוצה במהלך מחנה האימונים ולרגע לא הרגשתי כאילו עזבתי את המועדון. אני חושב שהיום אנחנו קבוצה טובה יותר ממה שהיינו במפגש הקודם מול באזל. הדינמיקה עם המאמן טובה יותר, אנחנו מבינים טוב יותר את הדרישות שלו. אני חושב שיש לנו סיכוי לעבור".

על השדרוג שעובר עליו במכבי תל אביב העונה אמר הקשר: "שיפרתי מאוד את העמידה הטקטית, גם ביחס למה שלמדתי באנגליה. שיפרתי את הבנת המשחק, את המשחק בנגיעה, את משחק האגפים שלי, התרגלתי לעמדה חדשה בכנפיים וזה ממש חשוב לשחקן. הייתי רוצה לשפר את המספרים שלי, לכבוש יותר, לבשל, להיות יותר 'רע' מול השער, יותר חד. המאמן אומר לי להיות כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully