וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "כשמורן רוט יחזור יהיה כיף גדול"

8.1.2014 / 22:09

מאמן מכבי חיפה על ה-75:80 על נימברוק: "מקווה שמהפציעות שעברנו נרוויח ביטחון". קוז'יקרו: "שמח שעשינו את העבודה"

מאמן מכבי חיפה דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
"בריאן רנדל זה פסל החירות". פרנקו מחמיא/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה פתחה הערב (רביעי) בהצלחה את שלב הבתים השני של היורוקאפ, עם 75:80 מרשים על נימברוק החזקה. את חסרונות של מורן רוט העלימו שני ישראלים אחרים – דגן יבזורי עם 17 נקודות ובן רייס עם 11.

המאמן דני פרנקו החמיא לכוכב שחזר: "בריאן רנדל זה פסל החירות. אני חושב שלא כולם ידעו להעריך מה זה לאבד את בריאן ומורן רוט ב24 שעות. זה עלה במחיר מאוד כבד. מה שהוא מביא זה שכל, שאי אפשר לקנות בשום מקום. שכל לא קונים במכולת".

על דונטה סמית': "הוא היה רחוק ריבאונד אחד מטריפל דאבל, ובוא נאמר שהוא ידע משחקים טובים מאלה. יש עליו הרבה עומס וכשמורן יחזור יהיה לנו איך לפזר את הדקות. מקווה שמהפציעות האלה נרוויח יותר ביטחון, וכשמורן יחזור יהיה כיף גדול".

עידו קוז'יקרו סיכם: "ניצחון סופר חשוב. ברור שהלך קשה, הם קבוצה מצוינת וידעתי את זה לפני המשחק. זה ניצחון גדול בשבילנו, ניצחון חשוב מאוד לקראת ההמשך ואני שמח שעשינו את העבודה בבית שלנו, עם כל המגבלות שיש לנו. בסך הכול עשינו עבודה טובה מולם, גם עם הגבוהים שלהם וגם עם הגארדים - אולי חוץ מסימונס, אבל הוא פשוט מכונת סלים שקלע זריקות משוגעות. הכדור עבר מצד לצד ורואים לפני חלוקת הנקודות שלנו שכמעט כל מי ששיחק, קלע".

על עצמו: "אני משתדל לחיות חיים מקצועיים, לשמור על הגוף שלי וכל דקה שהמאמן נותן אני אעשה את המקסימום".

מכבי חיפה ניצחה 75:80 את נימברוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully