וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: מכבי חיפה ניצחה את נימברוק 75:80

רוט חסר? יבזורי (17 נק') ורייס (11 נק') הוליכו את מכבי חיפה לניצחון בכורה בשלב הבתים השני ביורוקאפ עם 75:80 על נימבורק

עד לא מזמן היה נדמה שהעונה הנפלאה של מכבי חיפה עומדת בפני התמוטטות. האלופה איבדה את בריאן רנדל ואת מורן רוט הפצועים והגיבה עם שרשרת הפסדים בליגה ובגביע. אלא שבשבוע שעבר חזר רנדל לעניינים, ואיתו חזרה רוח הקרב לירוקים, שהערב (רביעי) פתחו ברגל ימים את ההופעות שלהם בשלב הבתים השני של היורוקאפ עם 75:80 מרשים על נימברוק החזקה. את חסרונו של רוט העלימו שני ישראלים אחרים - דגן יבזורי, שהוליך את קלעי חיפה עם 17 ובן רייס שהיה מצויין עם 11, ודונטה סמית', שלקח על עצמו את ניהול המשחק וכמעט סיים עם טריפל דאבל. פתאום, נראה שהתקופה הרעה של חיפה סוף סוף מאחוריה, וזאת עוד לפני שובו של הרכז לפרקט.

שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי. אדריאן הרבשטיין
פתחו את השלב השני בסטייל. יבזורי/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דונטה סמית' פתח את המשחק עם סל ועבירה, בריאן רנדל הוסיף דאנק שהזכיר את ההטבעה הנהדרת שלו מול מכבי ת"א ובן רייס הוסיף חמש נקודות רצופות והעלה את הירוקים ל-7:12. רייס הפגיז שלשה נוספת ואף סחט תוקף מסימונס, וחיפה ירדה ביתרון 16:21 בסיום הרבע הראשון. המומנטום של החיפאים נמשך עם שלשה גדולה של קוביאן שהקפיצה את היתרון ל-11. יירי וולש עוד צימק עבור האורחים, אך רייס במשחק נפלא צלף שוב מחוץ לקשת ושמר את הירוקים רחוק. דילן פייג' העניש את ההגנה של חיפה, יבזורי השיב עם שלשה מהצד השני, אבל שלשה ענקית של טרה סימונס, מטר וחצי מאחורי הקשת קבעה פיגור מינימלי של האורחים, 47:44.

אשחקן מכבי חיפה דונטה סמית' מול נימברוק. אדריאן הרבשטיין
כל כך קרוב לטריפל דאבל. סמית'/אדריאן הרבשטיין

קוביאן עלה חד לרבע השלישי וצלף פעמיים מחוץ לקשת כדי להחזיר את חיפה ליתרון דו ספרתי. ראשיד מחלבאשיץ' שמר את האורחים קרוב ומנע משחקניו של פרנקו לברוח, קוביאן החל להחטיא ושלשה של סימונס הורידה את חיפה ביתרון 63:65 בלבד לפני הרבע האחרון. חיפה התעשתה לאחר ההפסקה וחזרה עם ריצת 0:7 בראשותו של סמית', שגם סיפק נקודות וגם חילק אסיסטים לכל עבר, בדרך ליתרון 68:77. ראנצ'יק עוד צלף שלשה והוריד ל-6 בלבד, שתיים וחצי דקות לסיום. אילייבסקי המשיך לנגוס בהפרש שירד ל-3 בלבד וסמית' החטיא אחת מהקו, אבל ניסיון שלשה רע של פייג' ואחת מהקו של סמית' סגרו את המשחק עבור חיפה, שניצחה 75:80.

שחקן מכבי חיפה בן רייס מול שחקן נימברוק טרה סימונס. אדריאן הרבשטיין
עוד משחק מצויין שלו. רייס/אדריאן הרבשטיין

סטטיסטיקה

קלעו למכבי חיפה: דגן יבזורי 17 (3 מ-5 לשלוש, 4 מ-4 לשתיים), דונטה סמית' 15, 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, דייויד קוביאן 14 (4 מ-6 לשלוש), בן רייס 11, אייק אופייבו 10, עידו קוז'יקרו 9 ו-6 ריבאונדים, בריאן רנדל 4 ו-6 ריבאונדים, אלכס צ'וברביץ', תומר בר אבן ולירז אריאלי שיחקו ולא קלעו.

קלעו לנימברוק: טרה סימונס 23 (8 מ-12 מהשדה), ראשיד מחלבאשיץ' 16 ו-9 ריבאונדים, דילן פייג' 10, יירי וולש 8, ולאדו אילייבסקי 7, ראדוסלב ראנצ'יק 6, וויטק הרובן 3, תומאס מסאמבה 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully