וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשה הסתיימה: בית"ר הגיעה להבנות עם בנגורה

8.1.2014 / 19:42

החלוץ יקבל פיצוי של שלוש משכורות ויטוס לשבדיה על מנת לעבור ניתוח. משה לוגסי יערוך אימון בכורה ביום חמישי

אדריאן הרבשטיין

פרשיית טטה בנגורה שנמשכה כחודש הגיעה היום (רביעי) לסיום, לאחר שהושגו הבנות בין בית"ר ירושלים לחלוץ בנוגע להתרת חוזהו בקבוצה. לבנגורה הגיעו שבע משכורות בסך 20 אלף יורו כל אחת עד לתום העונה, והיום סוכם עם השחקן ונציגיו כי יפוצה בשלוש משכורות וחוזהו יותר. כעת כל שנותר הוא לחתום על ההבנות ולאחריהן השחקן יטוס לשבדיה לעבור ניתוח במיניסקוס.

טטה בנגורה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אומר שלום, ועכשיו זה סופי. טטה בנגורה/ברני ארדוב

העזיבה של בנגורה תחסוך לבית"ר כחצי מיליון ש"ח שיאפשרו את החתמתם של ג'ונתן וילה ומשה לוגסי. מעבר לכך, יצטרך אלי טביב להעביר מיליון ש"ח נוספים להחתמת שלומי אזולאי, חיים מגרלשווילי וחלוץ זר. מחר אמור להתחדש המו"מ עם מגרלשווילי ובבית"ר מקווים לסגור עם השחקן עד לתחילת השבוע הבא, כמו גם עם אזולאי.

בבית"ר מבינים ביממה האחרונה כי הסיכויים שדויד רודריגס יגיע לקבוצה אינם גבוהים. לשחקן ישנה הצעה גבוהה מאומוניה ניקוסיה ואם בית"ר לא תעלה את הצעתה משמעותית בימים הקרובים השחקן לא יגיע לבירה. רוני לוי בוחן מספר אופציות נוספות וייתכן שזר או שניים יגיעו להתרשמות בהמשך.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שכרו של אבירם ברוכיאן ישודרג ב-15%. גורם במועדון אמר על כך: "זה לא מקרי. לא פשוט לשדרג שכר לשחקן בתקופה כזאת של הקבוצה אבל אנחנו רואים באבירם שחקן מוביל שפותח דרך חדשה בקריירה ונותן דוגמא להרבה מאוד שחקנים צעירים".

משה לוגסי חתם היום רשמית על חוזהו במועדון ויערוך מחר את אימון הבכורה. ייתכן כי הקשר יהיה בסגל למשחק נגד הפועל רעננה במוצאי שבת בטדי. בכל מקרה, לוגסי לא שיחק תקופה ולא צפוי לפתוח בהרכב בשלב ראשון, כמו גם ג'ונתן וילה, שבמועדון מעריכים כי ייקחו לו שבועיים-שלושה להיכנס לכושר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully