וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין הגיש בקשה לעיקולים על בית"ר ירושלים

8.1.2014 / 14:38

היו"ר לשעבר הגיש בקשה על סך 3.5 מיליון שקל נגד המועדון. בקבוצה ינסו להעביר את לוגסי בבקרה כדי שישחק מול רעננה

one

יו"ר בית"ר ירושלים לשעבר, איציק קורנפיין, הגיש אתמול (שלישי) לבית הדין לעבודה בקשה להטלת עיקולים בסך 3.5 מיליון שקל, על כל הכספים, הנכסים והזכויות הקיימים והעתידיים, של בית"ר ירושלים.

הבקשה הוגשה באמצעות עורכי הדין שי תקן והלית שמחוני ממשרד עורכי הדין פישר בכר חן וול אוריון ושות' ועורך הדין יוסי גאייר ממשרד עורכי הדין זיסמן אהרוני גייר ושות'. דיון בבקשה צפוי להיערך בימים הקרובים.

העיקולים התבקשו בין היתר על כספי בית"ר המצויים במועצה להסדר ההימורים בספורט, בהתאחדות לכדורגל ובמשרד הכרטיסים עימו פועל המועדון. קורנפיין טוען כי נוכח מצבה הכספי של בית"ר קיים סיכוי ממשי כי המועדון לא ישלם לו את מלוא זכויותיו החוקיות וההסכמיות, גם במידה ויזכה קורנפיין בתביעותיו.

אבירם ברוכיאן יזכה לשדרוג בשכרו

איציק קורנפיין מגיע לשימוע הפיטורים בבית"ר ירושלים. יותם רונן
לא מוותר. קורנפיין/יותם רונן

לאחר הגשת הבקשה מסר עו"ד שי תקן מטעמו של קורנפיין: "צר לנו כי נאלצנו להגיע לזאת, אך בית"ר וטביב לא הותירו לנו כל ברירה אחרת. אם אחרי חודשים רבים מתום יחסי העבודה בין הצדדים, וחרף כל הניסיונות שלנו להגיע להבנות, טרם שולם דבר, הרי שיש עתה לתת את הדין ולהבטיח את הזכויות המגיעות לאיציק. אנו מביעים תקווה כי לפחות בשלב הזה יידעו אנשי בית"ר להתעשת, לנהוג בדרך הראויה והמכובדת, כפי שהיו צריכים לעשות מלכתחילה, ולהסדיר את חובם לקורנפיין".

ביום 20.10.2012 הגיש קורנפיין שתי תביעות נפרדות בגין פיטוריו מבית"ר - תביעה לבית הדין לעבודה ותביעה למוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל. קורנפיין הגיש תביעה לבית הדין לעבודה נגד מועדון בית"ר ירושלים ונגד אלי טביב באופן אישי, לקבלת פיצויי פיטורים, תשלום דמי הודעה מוקדמת, ופיצוי בגין פיטורים שלא כדין, שנעשו על רקע המאבק המתנהל נגדו מצד חברי ארגון לה פמיליה, בהליך פיטורים פגום ופסול מיסודו, אשר גרם למר קורנפיין לנזקים, לעוגמת נפש ולפגיעה בשמו הטוב ובמוניטין שלו.

סכום התביעה הכולל עומד על סך של 2,520,833 שקל. במקביל, הגיש קורנפיין תביעה למוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל, לתשלום שכר העבודה שאת קבלתו דחה קורנפיין כפי שהוסכם בינו לבין בית"ר בהסכמים המחייבים, וכמו כן פיצוי חוזי מוסכם בהתאם להסכמי העבודה עימו.

בעניין אחר: שחקן הרכש החדש, משה לוגסי, חתם רשמית על חוזה עד תום העונה. בקבוצה ינסו להעבירו בבקרת התקציבים עד מחר, המועד האחרון שיאפשר לו ליטול חלק במשחק מול הפועל רעננה בשבת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully