וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אבירם ברוכיאן יזכה לשדרוג בשכרו

7.1.2014 / 22:21

הקשר שחתם על חוזה נמוך יקבל תוספת של 15 אחוזים. רביבו וסלליך ייקנסו בעקבות החלפת הגרביים שעיכבה את המשחק

אדריאן הרבשטיין

יום עמוס עבר על בית"ר ירושלים, שממשיכה בנסיונות החיזוק שלה. מוקדם יותר הגיעה הקבוצה לסיכום עם ג'ונתן וילה, ועם משה לוגסי ממכבי תל אביב שיגיעו שניהם בהשאלה, והם מצטרפים גם לשלומי אזולאי שסגר את תנאיו במועדון ומחכה לשחרור ממכבי חיפה. בנוסף בקבוצה ממשיכים במאמצים לצרף את חיים מגרלשווילי, וגם דויד רודריגס, שחקנה של סלטה ויטו נמצא על הכוונת של המועדון. ובעוד שחקנים אלה צפויים להצטרף, בקבוצה עומלים גם על שדרוג שכרו של אבירם ברוכיאן. קשר הקבוצה חתם על חוזה נמוך עד לתום העונה וסוכם בעל פה בינו לבין ראשי המועדון כי בינואר ידברו איתו על שיפור בתנאיו. על אף שהמספרים בחוזהו של הקשר היו מסוכמים מראש, בבית"ר מעריכים את היכולת של הקפטן וההשפעה שלו על הקבוצה והעלו לו את שכרו ב-15 אחוזים.

אבירם ברוכיאן, ניסו קפילוטו שחקני בית"ר ירושלים מודים לקהל. אדריאן הרבשטיין
בקבוצה מעריכים אותו מאוד. ברוכיאן/אדריאן הרבשטיין

אבל לא רק העברות ישנן בבית"ר. הקבוצה תעמוד מחר לדין בעקבות איחור של כמה דקות בעלייה למגרש בקרית אליעזר. מספר שחקנים של בית"ר ירושלים, ביניהם דוד רביבו וסינטיהו סלליך, עלו בניגוד למותר עם גרביים גזורות ונדרשו על ידי השופט ללכת לחדר ההלבשה ולהחליף, מה שגרם לעיכוב בעליית הקבוצה למגרש. בבית"ר כעסו על כך והודיעו לשחקנים כי התריעו בפניהם לפני מספר שבועות כי אסור לעלות עם גרביים גזורות ואף הודיעו להם כי במידה והקבוצה תספוג קנס הוא יחולק בין אותם השחקנים.

אחד השחקנים הסביר זאת ואמר: "זה ידוע שאסור אבל שופטים הרבה פעמים מעלימים עין. יש כאלה שיותר נח להם ככה, במקום לשים גרב על גרב שמים רק את החלק העליון של הגרב החיצונית על המגן". אגב, זה כנראה לא היה היום של שחקני בית"ר, לאחר ששישה שחקנים נוספים גם נקנסו ב-500 ש"ח כ"א על איחור של מספר דקות לאימון. לשחקנים המאחרים נאמר כי "אם רוני לוי מגיע מנתניה שעתיים לפני האימון, גם אתם יכולים להגיע בזמן". בריאן ז'ונס יועמד אף הוא לדין משמעתי בעקבות העובדה שלא יצא דרך נקודת החילוף ולחץ את ידו של דוד רביבו. בבית"ר אומרים כי ז'ונס מתוסכל לאחרונה ובמועדון ינסו לסייע לקשר בשיפור האנגלית ובהשתלבות במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דוד רביבו שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
ישלם את המחיר על הגרביים. רביבו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully