וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מגבירה את המאמצים להחתמת מגרלשווילי

6.1.2014 / 16:42

בבית"ר מקווים שהמגן יצטרף השבוע, ושיחות נערכות עם נציגיו ועם א.א.ק לרנקה. גורם: "חייבים שחקנים מנוסים שיעמדו בלחץ"

one

בבית"ר ירושלים החלו מהבוקר (שני) להגביר את המאמצים בכל הנוגע לחיזוק הקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות. המאמן רוני לוי רוצה לראות בטווח המיידי לפחות שני שחקנים שמצטרפים לקבוצה. גורם בקבוצה אמר: "אחרי המשחק מול הפועל חיפה, מבינים שהקבוצה חייבת להתחזק מיידית בשחקנים מנוסים. יש לא מעט שחקנים חסרי ביטחון שלא עומדים בלחץ של בית"ר והם יהיו חייבים שחקנים מנוסים לידם שייקחו אחריות".

"זה לא יכול להימשך ככה, אתם בבית"ר ירושלים"

בשבוע שעבר פרסמנו: בית"ר פנתה למגרלשווילי

חיים מגרלשווילי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
השם החם. מגרלשווילי/ברני ארדוב

בעוד שבבית"ר ממתינים לאישור ממכבי חיפה ומכבי תל אביב בנוגע לשאילת שלומי אזולאי ומשה לוגסי, השם החם שעומד על הפרק היום הוא חיים מגרלשווילי. המאמן רוני לוי רוצה לראות את המגן, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף באופן מיידי לקבוצה ואם עד עתה חיכו בקבוצה לראות אם ניתן יהיה להגיע להבנות עם לנדרי מולמו, כעת בבית"ר רוצים להחתים את מגרלשווילי כמה שיותר מהר גם אם לא יגיעו להבנות עם המגן שהגיע מבלגיה. ייתכן כי במידה ובית"ר תסכם עם מגרלשווילי, היא תשב עם נציגיו של מולמו על התרת חוזהו תמורת פיצוי.

מחר אמור משה לוגסי לחתום על חוזה לשנתיים במכבי תל אביב שלאחריו מקווים בקבוצה כי יושאל לבית"ר עד לתום העונה עם זכות ראשונים לעונה הבאה במידה ולא יחזור למכבי תל אביב. בנוגע לשלומי אזולאי. בבית"ר ממתינים לראות האם לאחר המשחק הערב תתקבל במכבי חיפה החלטה לשחררו, אך יודעים כי עד אשר מכבי חיפה לא תצרף חלוץ ייתכן ותשאיר אותו בסגל.

בנוגע לג'ונתן וילה, בבית"ר מבינים כי לשחקן הצעה מקבוצה נוספת בליגה הספרדית השנייה ולכן השחקן משהה את החלטתו. ביממה האחרונה נרשמה התקדמות במגעים עם השחקן. סלטה ויגו מוכנה להתגמש בתנאים של השחקן וקיים סיכוי גבוה שהוא יגיע לבית"ר. בתוך כך, המאמן רוני לוי בודק מספר אופציות של קשרים אחוריים וחלוצים זרים כאשר בבית"ר אומרים כי אם יימצא שחקן בקנה מידה שישדרג את הקבוצה, הכסף לא יהווה בעיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
משה לוגסי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יצטרף בקרוב? לוגסי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully