וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "לא יכול להיות שההכנה יוצאת לתקשורת"

25.12.2013 / 13:50

מאמן בית"ר ירושלים זעם על ההדלפות, ואיים לקנוס את כל הקבוצה. חיים מגרלשוילי המועמד המוביל להחליף את מולמו המאכזב

one

בבית"ר ירושלים העבירו אמש (שלישי) הילוך בכל הנוגע לחיזוק בחודש ינואר, כאשר המאמן רוני לוי והבעלים אלי טביב צפויים לשבת בימים הקרובים ולדון ברשימת השינויים אותם מבקש המאמן לבצע בסגל ובשחקנים פוטנציאלים עימם המועדון עשוי לפתוח במשא ומתן.

גורם בבית"ר אמר: "יש תכנית ויש שמות, אבל לא הכול תלוי בנו. לא כל מי שנרצה נוכל להביא, אנחנו לא יודעים עדיין את מי ישחררו ומאיזה קבוצה. צריך גם להמתין קצת, כדי לראות מה האופציות האמתיות שייפתחו בפנינו ולא להילחץ. הדיבורים על 5-6 שחקנים מצחיקים, כי אם נחליף חצי הרכב בינואר, עד שהם יתחברו תיגמר העונה. הכיוון הוא קודם כל למצוא 2-3 שחקנים איכותיים וזה לא פשוט".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
נלחם בהדלפות. רוני לוי/קובי אליהו

בקבוצה החליטו להקציב סכומים גבוהים לשחקני חיזוק ומתכוונים להביא לחלוץ וקשר אחורי ברמה גבוהה. שמות כמו שלומי ארבייטמן ורוברטו קולאוטי ריאליים מבחינת המועדון, בתנאי שהם ישוחררו מקבוצותיהם, אולם לשניים יש חוזים מעבר לעונה הנוכחית והנושא סבוך בשלב זה.

רוני לוי שוחח בימים האחרונים עם מספר אנשי קשר ברומניה ובקפריסין במטרה לבדוק אופציות ונראה כי לאחר המשחק מול מכבי פתח תקוה, תפנה בית"ר באופן רשמי למספר שחקנים זרים ותנסה לפתוח במו"מ עימם.

בבית"ר מקווים לפתור השבוע את נושא התרת חוזהו של טטה בנגורה, שדורש חלק משכרו עד תום העונה, בעוד הקבוצה לא מוכנה לשלם לו יותר ממשכורת אחת. גם אייס קרים יקבל הודעה על שחרורו והוא עשוי לעבור להפועל אשקלון.

מי שמאכזב מאוד את הצוות המקצועי הוא המגן השמאלי לנדרי מולמו, שעשוי להצטרף אף הוא לבנגורה ואייס קרים ולעזוב את המועדון. מולמו מפגין יכולת חלשה מתחילת העונה והנטייה בבית"ר כרגע היא לבקש ממנו לחפש קבוצה עם פתיחת מועד ההעברות. במקביל, כבר פנו בקבוצה לנציגיו של חיים מגרלשווילי וביררו עלויות ואת האפשרות להחזירו לבירה בחלון ההעברות הנוכחי. התפתחויות בנושא צפויות עם פתיחת חלון ההעברות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חיים מגרלשווילי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בדרך חזרה לבירה? מגרלשווילי/ברני ארדוב

בצוות המקצועי לא אהבו לשמוע את הביקורות מצד השחקנים על כך שקשה לשחק בשיטה הנוכחית וכי הקבוצה לא מגיעה למצבים: "אף אחד אינו מוגבל מבחינה התקפית. להיפך, אנחנו עובדים על הצטרפות ויציאה קדימה וזה פשוט לא יושם במשחק בבאר שבע. אף אחד לא רוצה שזה ייראה ככה".

באימון הבוקר של הקבוצה שנערך באצטדיון ברמלה אסף המאמן רוני לוי את השחקנים והעיר להם בנוגע הדלפת שיחות הכנה לקראת המשחקים. לוי אמר לשחקנים: "אין לי בעיה שתדברו עם עיתונאים, אבל לא יכול להיות שכל מה שאנחנו מדברים טקטית לקראת הקבוצה היריבה יוצא לתקשורת. אם זה יקרה עוד פעם, אני אקנוס את כולם, אפילו שחקנים שלא שיחקו או שלא היו בסגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully