וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "שכל אחד ישים בצד את ההצלחה האישית"

9.12.2013 / 14:32

מאמן בית"ר ערך אסיפה ראשונה: "אני אוהב שחקנים אמיתיים, מצפה מכל אחד כאן לקחת את עצמו בידיים". יום החופש בוטל

צילום: מור שאולי, עריכה: יאיר דניאל

אחרי ההפסד הביתי המאכזב למכבי תל אביב (2:1) אמש, הגיע הבוקר רוני לוי לאימון הבכורה שלו בבית וגן ואמר: "אני מאוד שמח לחזור ומאוד נרגש. בית"ר זה מועדון גדול ומבחינתי זה אתגר גדול לחזור לכאן. בית"ר לאחר ארבעה הפסדים רצופים ובתקופה גרועה מאוד, צריך שיפור משמעותי וכולם יודעים את זה כולל הבעלים והאוהדים. צריך הרבה השקעה והרבה עבודה וזה התפקיד שלי".

לגבי הציפיות ממנו לשינוי מיידי אמר לוי: "אני חושב שכולם לבד יודעים שאין הוקוס פוקוס. זה הרבה עבודה קשה והשקעה, להתחזק בצורה נכונה וקל זה לא יהיה, זה ברור לכולם. יש איזשהו חוסר ביטחון אחרי ההפסדים האחרונים וצריך לחשוב איך לתקן את זה כמה שיותר מהר, אבל לא ביום אחד".

בית"ר ספגה הפסד רביעי רצוף, 2:1 בבית מול מכבי תל אביב

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. מור שאולי
"צריך שיפור משמעותי וכולם יודעים את זה". רוני לוי/מור שאולי

לגבי שינויים בינואר אמר לוי: "זה מוקדם לדבר על שינויים פרסונליים כי צריך בנוסף להביא מספר שחקנים, אבל גם עם מה שיש צריך לעשות את העבודה. מילות המפתח מבחינתי זה קבוצתיות וביחד ועם זה יוצאים קדימה. בכדורגל לא יודעים מה יהיה מחר, אז בטוח שאני לא יודע מה יהיה עוד חודש. אנחנו לקראת משחקים קשים אבל בבית"ר יש רוח מיוחדת , זה מועדון גדול וכולם צריכים להבין את זה".

לקראת המשחק מול סכנין בדוחא בשבוע הבא אמר: "זה משחק שחשוב למועדון, לשחקנים ולקהל. סכנין עושים תוצאות נפלאות וזה משחק חוץ הכי קשה שבית"ר יכולה לצפות לו, אבל כקבוצה ביחד, טאקטי ועם הרבה עבודה הכל אפשרי".

ברמה האישית אמר אחרי החזרה מחו"ל: "אני מרגיש באיזשהו מקום חזרה הביתה. יש לי כאן הרבה חברים ואני ממש מרגיש בבית ונקווה שנעשה תקופה טובה. יש לי הרבה מה לומר לשחקנים אבל אני מעדיף לומר את זה להם ולא לתקשורת".

לאחר מכן ערך לוי אסיפה ראשונה לשחקניו ואמר להם: "אני לא ארחיב עכשיו יותר מדי, ועם הזמן אתם תבינו את הדרישות והנהלים שלי. מעבר לכך, חשוב שתדעו שאני אוהב שחקנים אמיתיים, כאלה שבאים לעבוד קשה למען הקבוצה ולעזור לה. זה הזמן שכל אחד ישים את ההצלחה האישית בצד ויתרכז בהצלחת הקבוצה. אני לא מחדש לכם שהמצב קשה והאחריות של כולנו היא להוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

על המשחק אמש נגד מכבי תל אביב אמר לוי לשחקנים: "לצד הדברים הרעים ראיתי גם כמה דברים טובים. יש לנו הרבה על מה לעבוד ומה לשפר ואני מצפה מכל אחד כאן לקחת את עצמו בידיים כי יש לנו משחקים קשים והרבה עבודה לפנינו".

מאמן הכושר דני ביבס שוחרר היום מתפקידו, רוני הלל, ששימש בתפקיד עד הקיץ האחרון, יחליפו. בהמשך לכך ביטל לוי את יום החופש השבועי של השחקנים מחר, בשל התחושה שהם נמצאים בכושר גופני לקוי והקבוצה תתאמן ברצף עד המשחק בדוחא בשבת.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
רוני לוי מגיע לאימון בית"ר ירושלים. מור שאולי
"מרגיש באיזשהו מקום חזרה הביתה". רוני לוי/מור שאולי

בקבוצה נרשמה אכזבה קשה מההפסד אמש, כאשר עיקר העצבים של השחקנים הופנו לעובדה שזה היה משחק רביעי ברציפות בו הקבוצה סופגת שער בדקות הפתיחה. שחקנים בבית"ר אמרו: "אנחנו לא קבוצה מספיק טובה כדי לרדוף ולעשות מהפכים. נגד בני יהודה זה הצליח, אבל כבר ארבעה משחקים שאנחנו מקבלים גול מהיר. הביטחון שלנו גם ככה ברצפה ואנחנו לא מסוגלים להתמודד עם זה. נראינו טוב בחצי שעה הראשונה ואם התוצאה הייתה 0:0, מכבי הייתה נלחצת. אבל כמו כל מי ששיחקנו נגדן בחודש האחרון, אנחנו נותנים ליריבה את הביטחון בפתיחה עם מתנות".

חלק מהאשמה הופנתה בשבועות האחרונים לבלמים אנדרס טונייס וניסו קפילוטו: "לפני החודש הזה הם ייצבו את ההגנה והיו החוליה החזקה של הקבוצה. שכולם פה ייקחו אחריות ולא יחפשו להאשים. אסור לנו לקבל גולים כאלה, אבל אנחנו בתקופה קשה וכולם צריכים להיות מאוחדים ולחזק אחד את השני. זה לא שאחרים נותנים כדורגל איכותי".

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב לפני אנדרס טונייס שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
ביקורת על הבלמים. טונייס מול פריצה/יוסי ציפקיס

במהלך המחצית השנייה אירע עימות בין אופיר קריאף לקשר מכבי תל אביב טל בן חיים, שטען שהקשר הבית"רי נכנס בו בצורה מכוונת. כאשר בן חיים, בדרכו לרדת מכר הדשא, הוא הסתובב לקריאף ואמר לו "זה לא נגמר, אתה עוד תשלם על זה" ואילו קריאף ענה "תמשיך החוצה".

קריאף עצמו מתח את השריר וייתכן כי ינוח מספר ימים. איציק כהן סיים את המשחק עם כאבים בצלעות וייבדק היום. בבית"ר מקווים כי לא מדובר בסדק ושהשחקן יהיה כשיר לסכנין. שי חדד צפוי לחזור לסגל לאחר שנעדר אמש עקב חמישה כרטיסים צהובים.

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב מול אלי דסה, אופיר קריאף שחקני בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
עימות בין קריאף לבן חיים/יוסי ציפקיס

ברק משה סיכם את המשחק: "אכזבה. קיבלנו גול מהיר, שהוציא קצת את הרוח מהמפרשים. אחרי זה התחלנו ללחוץ, לשלוט, להגיע למצבים, אבל מכבי הבקיעה את השני וירדה עם ביטחון גדול למחצית. במחצית השנייה היינו פחות טובים בהתחלה, אחרי זה ניסינו לחזור, בריאן צימק בשער יפה וחבל שלא היה עוד קצת זמן, אולי היינו משווים".

משה התייחס לשערים שבית"ר סופגת בפתיחת המשחקים: "אף פעם לא קל לרדוף ובמיוחד אחרי קבוצה כמו מכבי תל אביב. מכבי מהירה מאוד בחלק הקדמי, ההתקפות מעבר שלה קטלניות וקשה מאוד לרדוף אחריהם וזה משהו שלקחנו בחשבון. לא ציפינו לקבל גול אחרי דקה ולפתוח כך את המשחק".

לקראת המפגש מול סכנין בשבוע הבא אמר משה: "זה תמיד יותר מעוד מפגש. זו יריבות גדולה ובמהלך השבוע שלפני תמיד הופכים את זה למפגש של לאום. זה משחק פיקנטי. בשנים האחרונות אנחנו לא מוציאים שם יותר מדי נקודות ונצטרך להתעלות על עצמנו מאוד ולהביא יותר כדי לצאת משם ניצחון. סכנין בכושר מצוין ויהיה קשה מאוד, אבל אנחנו צריכים את הנקודות וזו המטרה שלנו".

כפי שהבעלים אלי טביב הצהיר אמש, הקבוצה תתחזק בינואר בשלושה עד חמישה שחקנים, כאשר לפחות שניים מהם יהיו זרים. חיים מגרלשווילי עשוי לחזור במקומו של לנדרי מולמו המאכזב וייתכן כי מספר חלוצים יגיעו להתרשמות בקרוב. המאמן החדש רוני לוי לא יתחיל לחפש זרים עד שיראה את שחקניו בשבועיים הקרובים, אך כבר עתה ברור כי הוא יזדקק לקשר אחורי וחלוץ והוא החל להפעיל את קשריו בנושא. לוי עצמו יערוך הבוקר אימון בכורה בקבוצה ומשחקו הראשון צפוי להיות מול סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully