וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: חן עזריאל חתם עד תום העונה

החלוץ יגיע בהשאלה ממכבי חיפה ושב למגרשים לאחר חצי שנה שלא היה בסגל הירוקים: "חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן"

החלוץ חן עזריאל, שכרטיסו שייך למכבי חיפה, עובר בהשאלה לבני יהודה עד תום העונה. השחקן, שמגיע באמצעות סוכנו גלעד קצב, חתם על חוזה לחצי שנה בקבוצה של יוסי אבוקסיס ולמעשה ישוב למגרשים לאחר חצי שנה שלא היה חלק מהסגל של מכבי חיפה. "חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן, אין שחקן שאוהב לשבת בצד ולא לשחק", אמר עזריאל לאתר הרשמי של בני יהודה. "אני שמח מאוד להגיע לבני יהודה ומאושר מההזדמנות שניתנה לי".

עזריאל יגיע לשכונת התקווה גם הודות למערכת היחסים הטובה השוררת בין יעקב שחר למשה דמאיו. עזריאל הוא שחקן הרכש השלישי שמגיע לבני יהודה בחלון ההעברות אחרי החלוץ האנגלי ג'יימס קין והמגן עומר ורד. ליאם ווקר, קשר נבחרת גיברלטר, ממשיך להיבחן בקבוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחנה רביעית בקריירה. עזריאל עם דמאיו וקצב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני יהודה תהיה הקבוצה הרביעית בקריירה של חן עזריאל. החלוץ בן ה-27 גדל בבית"ר ירושלים ואת עונת 2008/9 בילה כמושאל בהפועל פתח תקוה. בקיץ 2011 נרכש על ידי מכבי חיפה, אך לא הצליח להתאקלם בכרמל ורשם רק 13 הופעות ליגה בהן כבש שער אחד. אשתקד שב לבית"ר כמושאל וכבש שמונה שערי ליגה, אך בקיץ לא הצליחו הצדדים למצוא פתרון שיחזיר את החלוץ לבירה. עזריאל שב לחיפה שם לא היה בתכניות ואף ניהל בשבועות האחרונים הליך משפטי נגד המועדון. כעת הוא ינסה לעזור לבני יהודה לשרוד בליגה, אחרי שוויתר על אפשרות לצאת להתרשמות באוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully