וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: ליאם ווקר ימשיך להיבחן, חן עזריאל מועמד

הקשר מגיברלטר יערוך עוד מספר אימונים בטרם תתקבל החלטה לגביו. חלוץ חיפה עשוי להגיע בזכות היחסים הטובים בין דמאיו לשחר

one

בבני יהודה חיכו בקוצר רוח לחלון ההעברות שצפוי להיפתח רשמית ביום חמישי הקרוב (ה-9 בינואר), כדי לנסות ולצרף שחקנים נוספים לחיזוק הקבוצה. למרות הניצחון המפתיע 0:1 בשבת על בני סכנין, ינסו במועדון לצרף עוד שני שחקנים לפחות, בעיקר לחלק הקדמי. החלוץ האנגלי ג'יימס קין שכבר חתם על חוזה, צפוי לערוך הופעת בכורה במדים הכתומים, בשבת הקרובה, נגד הפועל באר שבע.

קין נפצע לפני מספר ימים בארובת העין ולא נטל חלק בשלושת האימונים האחרונים, אך בקבוצה אומרים כי הוא צפוי לשוב ולהתאמן החל מיום רביעי או חמישי עם שאר הסגל ונכון לעכשיו, הוא מתוכנן לשחק. עוז ראלי שנעדר מהמשחק בסכנין בשל צבירת כרטיסים צהובים, ישוב להרכב נגד באר שבע, ועדיין לא ברור על חשבון מי.

ליאם ווקר, נבחן בני יהודה. ברני ארדוב
מנסה להרשים את אבוקסיס. ווקר באימון בני יהודה/ברני ארדוב

הנבחן מגיברלטר, הקשר ליאם ווקר, נטל אמש (ראשון) חלק במשחק האימון בו ניצחה בני יהודה 0:4 את הפועל כפר שלם מליגה א'. שחקן קבוצת הנוער בר אהרוני כבש שלושער וחן מזרחי הוסיף שער נוסף. שתי הקבוצות שיחקו עם מחליפים ושחקני נוער והמשחק נועד בעיקר כדי לבחון מקרוב את ווקר, שהתבקש בסיום המשחק על ידי משה דמאיו ויוסי אבוקסיס להישאר למספר אימונים נוספים בטרם תתקבל החלטה סופית לגביו.

בצוות המקצועי ממשיכים בחיפושים אחר שחקני חיזוק ישראלים, כאשר אחד השמות שעלה על הפרק הוא החלוץ חן עזריאל שכרטיסו שייך למכבי חיפה ועשוי להגיע לשכונת התקווה, לאור היחסים הטובים בין משה דמאיו ויעקב שחר. גם חסן אבו זייד מוזכר כמועמד להגיע בחזרה למדים הכתומים, אולם הדברים עדין לא נסגרו אל מול הנהלת מכבי תל אביב, לה שייך כרטיסו של אבו זייד, שהושאל בתחילת העונה לרמת השרון, בהשאלה שמראש נסגרה עד ינואר בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן בית"ר ירושלים, חן עזריאל. קובי אליהו
מועמד לזהובים. חן עזריאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully