וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנגליה וארסנל חולקות את כאב הפציעה של וולקוט"

התקשורת בממלכה פסימית בעקבות הידיעה כי קשר ארסנל צפוי להחמיץ את המונדיאל: "שוב זה קורה לנו. נצטרך להיאבק"

בהתחלה תיאו וולקוט חייך והקניט את אוהדי טוטנהאם כשסימן להם את תוצאת המשחק בניצחון על התרנגולים בשבת, במסגרת הגביע. אחר כך אוהדי טוטנהאם חייכו כששמעו שוולקוט נפצע קשה בברך. עכשיו איש באנגליה לא ממש מחייך, שכן הקשר לא רק גמר את העונה אלא גם צפוי להחמיץ את המונדיאל בברזיל 2014. "אנגליה וארסנל חולקות את אותו הכאב", נכתב ב"גרדיאן", "ארסנל תחסר את המהירות ויכולות שלו במרוץ האליפות וכן גם אנגליה". הקשר בן ה-24 "יעבור ניתוח בעתיד הקרוב", כפי שעדכנה ארסנל, ובאנגליה סבורים שרוי הודג'סון ייאלץ להסתדר בלעדיו.

"זה יהרוס אותו אם הוא יחמיץ את המונדיאל", אמר חלוץ נבחרת אנגליה לשעבר איאן רייט. "זו אחת הפציעות שלא מתגברים עליהן באמת. זאת מכה קשה לנבחרת אנגליה. וולקוט הוא שחקן חכם, אני בטוח שהוא יילחם לחזור בתוך חצי שנה למגרשים".

שחקן ארסנל תיאו וולקוט יורד פצוע. GettyImages
החיוכים נמחקו. וולקוט/GettyImages

וולקוט טרם רשם משחק במונדיאל למרות שזומן לנבחרת אנגליה כבר בגיל 17 ולובש את מדיה מאז 2006. ב-2010 פאביו קאפלו לא הכליל אותו בסגל לטורניר שנערך בדרום אפריקה. "שוב זה קורה לנו", כתב פרשן "טלגרף" הנרי ווינטר, שלא הסתיר את הפסימיות שלו בעקבות הפציעה, "שוב רוי הודג'סון סובל מפציעות וסגל מוגבל. וולקוט כנראה לא יהיה שחקן ההרכב הראשון שייפצע. רוב הנבחרות בעולם יכולות לעמוד עם חיסרון של כמה שחקנים, אנגליה תצטרך להיאבק". כזכור, אנגליה הוגרלה במונדיאל 2014 ל"בית המוות" יחד עם אלופות העולם לשעבר איטליה ואורוגוואי וכן עם קוסטה ריקה. משחק הפתיחה של אנגליה יהיה ב-15 ביוני נגד איטליה.

שחקן ארסנל תיאו וולקוט. Clive Rose, GettyImages
"אחת הפציעות שלא מתגברים עליהן באמת". ווקלוט/GettyImages, Clive Rose

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully