וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרע ברצועה לוולקוט: גמר את העונה ויחמיץ את המונדיאל

פציעה קשה לקשר האנגלי, שנפצע בניצחון ארסנל על טוטנהאם בגביע בשבת: "מצפים לראות אותו במהרה בחזרה במגרשים"

את הניצחון של ארסנל בגביע, ביום שבת האחרון 0:2 בדרבי של צפון לונדון מול טוטנהאם, סיים תיאו וולקוט מאוד מחויך. הקשר האנגלי אומנם הורד מהמגרש באצטדיון האמירויות על אלונקה אחרי פציעה, אבל בדרכו החוצה, כשהוא עובר מול אוהדי התרנגולים העצובים, סימן להם וולקוט את התוצאה עם שתי הידיים שלו.

הערב (שני), וולקוט כבר ממש לא מחייך. לאחר הפציעה ההערכות הראשוניות דיברו על חודש של היעדרות במקרה הגרוע, אולם הבדיקה שנערכה לקשר בישרה עבורו את הגרוע מכל: קרע ברצועה הצולבת, שישבית אותו לתקופה של שישה חודשים. המשמעות: העונה של וולקוט בארסנל נגמרה וגרוע מכך אולי, גם את המונדיאל בברזיל הוא יחמיץ בקיץ הקרוב.

ב-2006 וולקוט הוזמן בהפתעה לסגל של סוון גוראן אריקסון למונדיאל, אבל לא שיחק בו. ב-2010 הוא היה השחקן האחרון שנופה מהסגל.

שחקן ארסנל תיאו וולקוט יורד פצוע. GettyImages
בשבת הוא עוד חייך, עכשיו ממש לא. וולקוט יורד מהמגרש/GettyImages

בהודעה הרשמית אותה פרסמו התותחנים הערב נמסר כי וולקוט יעבור ניתוח בקרוב מאוד: "כולנו בארסנל מאחלים לתיאו החלמה מהירה ומצפים לראות אותו בהקדם האפשרי בחזרה על מגרשי הכדורגל", נמסר מהמועדון.

היום הודיעה ההתאחדות האנגלית כי וולקוט לא יעמוד לדין על התנועה שביצעה כלפי אוהדי טוטנהאם. אחרי 20 מחזורים, ארסנל מוליכה את הפרמיירליג עם 45 נקודות במאזנה, אחת יותר ממנצ'סטר סיטי ושתיים יותר מצ'לסי.

שחקן ארסנל תיאו וולקוט. Clive Rose, GettyImages
הלך המונדיאל. רגע הפציעה של וולקוט/GettyImages, Clive Rose

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully