וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגן יבזורי: "כל קבוצה שמאבדת את המנהל שלה תתקשה"

7.1.2014 / 12:24

אחרי ההפסד למכבי ת"א, במכבי חיפה מחכים לשובו של רוט ומתכוננים לנימבורק (ד', 19:30, ספ' 2): "נעשה את המקסימום"

מכבי חיפה רשמה אמש (שני) את הפסדה השישי במסגרת ליגת העל כשנוצחה 79:71 על ידי מכבי תל אביב בביתה. הירוקים התקשו מאוד במחצית הראשונה, בסיומה פיגרו ב-19 הפרש, והקאמבק שלהם, במהלכו צמצמו עד לפער של 5 נקודות, נבלם 3 דקות לסיום. בקבוצה מאוכזבים מאוד מהיכולת של הגארד דויד קוביאן, שקלע אמש רק 4 נקודות ולא מסר ולו אסיסט אחד, אך מעודדים מהעובדה שהרכז מורן רוט צפוי לחזור בשבוע הבא למשחק מול בני הרצליה.

"אם הייתי יודע מה גרם למחצית הראשונה אז אולי זה לא היה קורה לנו בכל משחק", אמר לוואלה! ספורט דגן יבזורי שקלע 12 נקודות, הוסיף 7 ריבאונדים ו-4 חטיפות, "אנחנו עקביים במחצית הראשונה הלא טובה, וזה ידוע. אנחנו מדברים על זה אבל לא מגיעים לפתרונות. ברגע שנצליח, אז ננצח הרבה יותר משחקים, ולא נגיע למצב שאתה רודף אחרי היריבה לאורך מחצית שלמה. נגד מכבי תל אביב אתה לא יכול להרשות לעצמך דבר כזה, קשה לחזור מולם".

שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי מול שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו עקביים במחצית הראשונה הלא טובה, וזה ידוע". דגן יבזורי/אדריאן הרבשטיין

יבזורי, בן רייס ודונטה סמית', מנהלים לא מעט את המשחק של הירוקים, שאיבדו 17 כדורים מול סגנית האלופה, "זה לא בהכרח מקשה עלינו, זה מקשה שחסר לנו את מורן שהוא כנראה הרכז הישראלי הכי טוב שיש", מסביר השחקן שהגיע מגלבוע/גליל, "כל קבוצה שמאבדת את המנהל שלה תתקשה. לקח לנו הרבה זמן להבין איך משחקים בלי רכז טבעי, ואנחנו מוציאים מזה את המקסימום".

חיפה תערוך הערב את האימון המסכם לקראת משחק פתיחת הסיבוב השני ביורוקאפ נגד נימבורק, אלופת צ'כיה (19:30, ספורט 2 וספורט 1HD). בחיפה יודעים שעל מנת לצלוח את הבית הקשה שכולל גם את סיינה וחימקי, עליהם לשמור על הביתיות, ולנצח את משחק הבכורה מול הקבוצה החזקה, אותה אימנו בעבר ננו גינזבורג ומולי קצורין.

טרה סימונס שחקן נימבורק. מגד גוזני
חוזר לביקור בארץ. טרה סימונס/מגד גוזני

"אני לא רואה שום סיבה שלא נשיג את הביתיות בליגה בסיום הסיבוב השני", אמר יבזורי על המטרות של חיפה להמשך העונה, "מורן יחזור בשבוע הבא, ונמשיך לעבוד ולהתקדם כקבוצה, אני מקווה שנמצא את הפיתרון לבעיות המחצית הראשונה. יש קבוצות חזקות בבית שלנו ביורוקאפ, נבוא לעשות את המקסימום, בתקווה שזה יעזור, אם לא, נתמקד בליגה".

נימבורק, אלופת צ'כיה בשבע העונות האחרונות סיימה במקום השלישי בבית המוקדם שלה עם מאזן של שישה ניצחונות וארבעה הפסדים. את הקבוצה מאמן הליטאי קסטוטיס קמזורה, שאימן את הנבחרת הליטאית וכן את חימקי מוסקבה בעברו. בין השחקנים המוכרים של הצ'כים נמצאים טרה סימונס, אקס הפועל חולון ומכבי תל אביב, ולאדו אילייבסקי המקדוני הותיק, יירי וולש ופטר בנדה הצ'כים ורדוסלב רנצ'יק הסלובקי. שחקנים נוספים ששווים צפייה הם הקלע המוביל של הקבוצה דילן פייג' והסנטר האוסטרי ראסיד מהלבסיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully