וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים: ברייסי רייט חתם וקיבל את השחרור מסאמרה

6.1.2014 / 20:31

הגארד נחת בישראל, בראד גרינברג מרוצה: "סקורר מוכח ופליימייקר, רצינו לצרף קומבו גארד מנוסה לצד קיצ'ן והלפרין"

הפועל ירושלים ממשיכה להתחזק: הירושלמים החתימו היום (שני) את ברייסי רייט, שנחת בצהריים בארץ. כזכור, הקבוצה מהבירה הייתה על סף סיכום עם מט ג'נינג, אך האחרון ביצע פניית פרסה והעדיף להצטרף בסופו של דבר לסיינה האיטלקית. בשל כך, בהפועל ירושלים החליטו להחתים את ברייסי רייט, שקיבל את השחרור מקבוצתו, סמארה, לשמחתו של בראד גרינברג: "ברייסי רייט הוא סקורר מוכח ופליימייקר עם איי קיו כדורסל גבוה. רצינו לצרף לקבוצה קומבו גארד מנוסה לצד דרווין ויותם. הם משחקים הרבה דקות בכל משחק, וזה חשוב שלא נתיש אותם כשיש עוד הרבה משחקים לפנינו. אני בטוח שהוא יוכל לעזור לנו להגיע ליעדים שלנו העונה?.

לידיעה על המו"מ של ברייסי רייט עם הפועל ירושלים

ירושלים תנסה להחתים את רייט לפני דדליין ההרשמה ליורוקאפ

שחקן צדביטה זאגרב ברייסי רייט. GettyImages
עכשיו זה רשמי. ברייסי רייט/GettyImages

רייט (1.91, 29) הוא בוגר מכללת אינדיאנה, שנבחר בדראפט 2005 במקום ה-47 בסיבוב השני על ידי מינסוטה טימברוולבס. הזאבים שלחו אותו מיד לעונת התחשלות בליגת הפיתוח, אך ב-2007 יצא לראשונה לאירופה, כשחתם באריס סלוניקי היוונית. משם עבר רייט באוסטנד הבלגית, בפריס לוולואה הצרפתית, לצדביטה זאגרב הקרואטית, ובסראגוסה הספרדית. את העונה הנוכחית החל בסמארה הרוסית, וב-10 משחקים בליגת מזרח אירופה העמיד ממוצעים של 14.9 נקודות, 3.7 ריבאונדים, 3.2 אסיסטים ו-2.5 איבודים למשחק. בחמישה משחקים ביורוצ'אלנג' הוא קלע 17.8 נקודות, הוריד 2.8 ריבאונדים וומסר 2 אסיסטים בממוצע.

מי שישלם את המחיר יהיה חנן קולמן, שמסתמן שיעבור לאשדוד. ירושלים כבר מתכוננת למשחק החוץ ביורוקאפ יממה לאחר הניצחון על בני הרצליה ירושלים מתכוננת למשחק החוץ ביורוקאפ ביום רביעי מול לובליאנה. שחקני הפועל ירושלים צפו היום בווידאו ומחר יטוסו לסלובניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully