וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינברג: "אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה"

2.1.2014 / 21:36

מאמן ירושלים חגג את הניצחון על אילת, ירושלים תנסה להחתים את רייט לפני הדדליין ליורוקאפ בשלישי. דרוקר: "פשוט התפוצצנו"

שביעות רצון נרשמה הערב (חמישי) בקרב אנשי הפועל ירושלים לאחר הניצחון על הפועל אילת 65:82. המאמן בראד גרינברג סיכם: ?שיחקנו את אחד המשחקים הטובים ביותר שלנו העונה עד כה. משחק ההגנה שלנו היה מצוין לאורך ארבעת הרבעים?.

שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו. ברני ארדוב
מחמאות מהמאמן. אליהו/ברני ארדוב

גרינברג פרגן לשחקניו ואמר: ?אני חייב לציין את ליאור אליהו ואת דרווין קיצ?ן, ששלט בקצב המשחק ועזר לנו המון. ביום ראשון אנחנו חוזרים לשחק בבית. אנחנו נפגוש את בני הרצליה שהייתה נפלאה נגדנו בסיבוב הקודם, ונרצה להיראות הרבה יותר טוב מאיך שנראינו מולם בפעם שעברה. התגעגענו למלחה?.

בתוך כך, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הפועל ירושלים הגבירה את מאמציה ונמצאה בשבועות האחרונים במו?מ עם ברייסי רייט, זאת לאחר שמאט ג'ניניג החליט לא להגיע להפועל ירושלים ולשחק בסיינה. רישום השחקנים לקראת היורוקאפ מסתיים ביום שלישי, ועל כן ירושלים מנסה להחתימו עד תאריך זה. בירושלים הגיעו לסיכום לגבי רוב הפרטים הכספיים אולם יש להדגיש כי בקבוצה ממתינים לתשובת קבוצתו הרוסית סמארה. הביי אאוט של רייט עומד על 50 אלף דולרים.

נמרוד טישמן שחקן גלבוע/גליל מול הפועל חולון. מגד גוזני
המשחק הטוב ביותר שלהם העונה. טישמן/מגד גוזני

במשחק החד צדדי של הערב, הביסה גלבוע/גליל את הפועל חולון 70:87. לאחר ההפסיד הביתי הכואב, קראו אוהדי חולון למאמן, ליאור ליובין להתפטר, וכ-50 מהם המתינו לשחקנים מחוץ לאולם כדי להביע את דעתם על ההפסד הכואב. "פשוט התפוצצנו", אמר מאמן גלבוע/גליל, שרון דרוקר בסיום."שיחקנו כדורסל טוב ושוטף גם הגנתית וגם התקפית. הכרענו את המשחק מוקדם. מגיע מחמאות לכל הקבוצה שבאה לשחק כדורסל טוב, בפוקוס וניצחנו בצדק את המשחק".

השחקן המצטיין, נמרוד טישמן, שרשם שיא קריירה של 17 נקודות אמר: "אני חושב שזה המשחק הכי טוב שלנו העונה. באנו מאוד נחושים אחרי תקופה על הפנים, הראינו הרבה אופי. דיברנו כל השחקנים שאנחנו רוצים לעשות שינוי. הליגה פחות או יותר שווה, מי שתנצח היא מי שתרצה יותר. שיחקנו ביחד, נהנינו על המגרש, ופרגנו אחד לשני".

מנגד, בחולון ניסו להבין מה הוביל להופעה הנוראית של הקבוצה, ועוזר המאמן, אלעד חסין אמר בסיום: "מגיע קרדיט לגליל שעשו עבודה נהדרת, באו מאוד מוכנים. בליגה הזאת הכל פתוח ומי שבא לשחק חזק ומרוכז יותר אז בדרך כלל ידו על העליונה. לא נתרץ את זה שחסר לנו זר, זאת אותה קבוצה שכמעט ניצחה בנוקיה לפני שלושה ימים. אנחנו קבוצה צעירה. אחד המאפיינים של קבוצה צעירה זה חוסר יציבות. אסור לנו לשקוע בהפסד הזה".

על הקריאות של הקהל כנגד ליובין אמר חסין: "זה חיים של מאמן, צריך לחיות עם הצלחות ופחות הצלחות. חולון זה מקום מיוחד, קהל שתומך ותמיד איתך, לפעמים מביע את האכזבות שלו. אין לנו טענות לקהל, מבינים את התסכול, התפקיד שלנו זה לעשות את הקבוצה טובה יותר. צריכים להיות טובים יותר ובטוחים שכנשחק טוב יותר, כמו שהוא הוכיח את זה, הוא יהיה איתנו".

מאמן הפועל חולון ליאור ליובין. יוסי ציפקיס
לא נעים. ליובין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully